Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Mivel kopó alkatrész így garancia amúgy sincs rá sajnos. Tudom, kérdeztem, alkudoztam.... Yamaháék horribilis összeget mondtak, 130 000 ft munkadíjjal alkatrésszel együtt.... Keresd a munkafelvevőt, mondd h nem-e lehetne másként elintézni. Azonnal találnak neked egy ac pumpát és kicserélik töredékéért... persze az kéz alatt.
Szia!

Én is belefutottam a benzinpumpa hibájába a garanciális időn túl, a szavatossági időben,tehát a 3. évben. A kérdésem az lenne ,hogy neked kicserélték-e költségmentesen, ha nem, mit taksált az ára, garanciát vállalnak-e rá? Az én ybram is 2008-as őszi.
még egy kérdés!
Hol lehet Budapesten alkatrészeket kapni?
Sziasztok.
kb. 2 hete vettem egy Ybr125-öt motort, ami "makulátlan" állapotban van, csak egy gondja van, hogy 2 évet állt. Mikor megvettem, nem nagyon akart beindulni. Kitisztítottam a karbit, a régi benzint leengedtem és tankoltam bele frisset. Most hidegen nagyon nehezen beindul. Hirtelen gázadásra fullad, viszont, hogyha finoman húzom a gázt, akkor szépen felpörög. Menet közben 3/4 gázig szépen húz, viszont amikor teljes gázt húzok, akkor megint fullad. Karbi rendben, benzincsap rendben, csövek tiszták, szelepek a gyári értékre állítva, új gyertya, üzemanyagszűrő tiszta. Mi lehet a baj? Amikor kipucoltam a karbit, az úszóházban valami sárgás kristályos anyag volt, gondolom a benzinből valami kicsapódott. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv.: Zoli
Ok. Melyik szomszédban laksz, én nem láttam a környékben ilyen motort.Olyan kevés van belőle, nehéz találkozni ybr 250-nel. Itt az email címem, erniybr250@citromail.hu
Oksi semmi gond meg értelek Na a magán életemet én is őrzöm nem véletlenül van minden adat személyemről le titosítva:)
Hali Lököttke.

Nem sajnos, nekem a neten lévő "létezésem" kizárólag fórumokon nyilvánul meg. Vigyázunk a magánéletünkre amennyire csak lehet...

Előző hsz-emhez annyit, azért azt a hátsó rugó-előfeszítést nem egyszerű kivitelezni, nekem konkrétan nem sikerült, nem is erőltettem. Talán a szervizesek jobb célszerszámmal rendelkeznek hozzá...
Hello!
Láttam egy régebbi hozzászólásodnál, hogy beledi vagy. Én itt vagyok a szomszéd faluban és nekem is 250es ybr-em van. Valamikor nem gurulunk össze egy közös eszme cserére a motorral kapcsolatban?
Üdv Zoli
A facebook-on csináltam egy Hungary ybr 250 névvel nyilvános csoportot:) Várok mindenkit szeretettel:)
sütike facen fent vagy? Ha igen az emailomra át küldenéd milyen néven találak meg. / lakatos.kriszti@gmail.com
Üdv Hölgyek, Urak.

Cserés volt a hátsó kerekem, a gyári pirelli-t nem kaptam sehol.
Viszont volt a BT45-ös, amiről itt az oldalon is elég jó véleménnyel voltak a boncteremben, ezért olyat rakattam rá és most így bő 100 km után azt tudom mondani, hogy hajrá, nagyon baba gumi.

A magasságállítással kapcsolatban egy pár centit talán az ülés átalakításával lehetne nyerni.
Illetve a rugó-előfeszítéssel lehetne hátul játszani gondolom a barátnőd is olyan 50-60 kiló körüli lehet, le lehet tekertetni a leglágyabb fokozatra próbaként, úgy tud összeülni hátul a legjobban a motor. Azt hiszem 2 vagy 3 fokozatot lehet a középső - alap - beállítás után lágyabb vagy a keményebb rugózás fele.

Először érdemes ezt kipróbálni hátul mielőtt kiadsz egyébb dologra pénzt.
Előbb a leglágyabbra a rugó, majd az ülésen megnézni, mennyit engedd ésszerűen.
Sajna nem tudom hogy lehet állítani az ülés magasságát, de szerintem ebbe a többiek tudnak tanácsot adni:) Én Honda 250-es mocival raktam le a jogsit, s eme szerény tapasztalat útján lett meg a ybr 250-es mocim. De úgy emlékszem mind két tipusnak ülés magsága ugyan akkora. Igaz nekem se ér le a lábam teljesen, de én az évek alatt meg szoktam.
én úgy hallottam, hogy 2-éve az első biztonsági vissza híváskor, hogy valmamilyen tesztelésen vette észre a Yamaha. Elöszőr a kutya csontot cserélték ki, s tavaly úgy döntöttek hogy a hátsó lengőkart. Mocim már 1-hete itthon, s csupán annyit érzek az új lengőkarral, hogy kicsit keményebb a rugózása, de jól szuperál:)
Sziasztok!
Mindenkinek kellemes ünnepeket és jó locsolkodást kívánok!

Szeretnék tőletek segítséget kérni. Honda
cbf250-es motoron van e lehetőség, az un. "Kutyacsont" cseréjével az ülés magasságot állítani ill, van e rajta ilyen? A barátnőm most vizsgázik és ezt a típust, néztük ki neki kezdő motornak, volt is egy próba már,(Honda CBF250) de sajnos egy kicsit magas és instabil neki nem ér le rendesen a lába és fél hogy elborul. Ezért esett a választás a Yamahára talán ez megfelelő lenne. Kérek mindenkit, aki tud, segítsen nekem ebben, és ha lehetne egy képet mellékelni róla. Előre is köszönöm a segítségeteket! Esetleg ha valakinek van eladó ilyen típusa, az jelezze, elsősorban Pest-megye jöhet szóba. Várom megtisztelő válaszotokat!
Üdv…
Volt egy tulaj - asszem külföldi - akinek eltörött.
Emiatt pedig bizonyos szériaszámúnál biztonsági okok miatt kicserélik.
De valahol szerintem pár oldallal visszakeresve már volt róla szó.

Márkaszervizt fel kell hívni és alvázszám után megmondják.
Ha minden igaz.
Miért cserélik? Mi a baja, nem tudod?
nekem is 3-liter iszik

S akinek 250-ese van él még a tavalyi biztonsági vissza hívás a hátsó lengőkart cserélik ki.
Nekem pechemre pont a biztonsági vissza híváskor szűnt meg a Yamaha sity:( de erről a Magyar vezér képviselet nem értesített:( Hétfőn vittem be a azt mondták hogy valószínű hogy szombaton készen lesz, erre meg ma azt hogy talán jövő héten
Hali: Hát nekem olyan 2,8liter ennél a tempónál. Már 25000 km van benne de meg vagyok elégedve vele, teszi a dolgát.
Üdv. Fórumlakók!

YBR250 vásárlását tervezem és mivel nálam elsődleges szempont a gazdaságot fenntarthatóság, kérdésem, hogy 80-90 km/h tempónál hogyan alakul az átlagfogyasztás?

Köszi.
Hello!
250-es YBR-nél próbált már valaki az áttétellel variálni? Én most gondolkodom előre egy foggal nagyobb fogaskeréken...
Üdv
Persze, pont a túlzó méretei miatt linkeltem be.
A tied nagyon korrekt, én vettem mindkettőt, a bukócsövet és a doboztartót is.
Na most keresgéltem, de nem találom egyenlőre a youtube-n, van olyan bukócsöves ybr/fazer 250-es, ami végig van nyomva az oldalidomok mentén illetve a kormányon az egyik kormányvégtől a műszerfal előtt a másik kormányvégig. Na az kemény.

Személyes tapasztalat - illetve a neten is olvasva - hogy ami még igazán hasznos lenne, az a műszercsoport előtti védelem, mert egy esetleges esésnél ahogy kifordul a kormány, pont arra tud ráesni a motor. Az enyémen is össze lett utólagosan tákolva/ragasztva a műszercsoport, mert esésénél letört/esett pont emiatt. Egy keret oda elé mondjuk a kormányra rárögzítve két oldalt valami bilincses megoldással.
Gazdasági okok miatt erősen ajánlott lenne, mert szerintem elég borsos áron mérhetik a műszercsoportot.
Háát izé, bizti jó + hasznos de túl durva. Én ilyet tudok 12000ft-ért
Szisztok ybr esek, nem érdekel valakit ybr 250 re csomagtaró-doboztartó. erniybr250@citromail.hu
sziasztok motorosok!
én eladó ybr 125-ös keresek lehetőleg feketét de az ezüstben is kiegyeznék,mert a feketék tőlem az ország másik végén vannak :)
szóval ha tudnátok vmit írjatok légyszi köszi moncsi