Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem arról van szó. Alacsonyabb fordulaton, netán hidegen, nagyon óvatosan kell adagolni a gázt mert fulladhat. De nagyobb ford.számon is lényeges hogy hogy adagolod a gázt, mert eléggé függ tőle hogy hogyan pörög fel.
a finom csuklot a nagy erőre használják. finom csuklo kell egy 150 lovas supersportmotorhoz. azért ha egyesben tépsz azon egy gázt kimegy alolad minden szo nélkül. az Rs meg megindul mint a barom élvezhetően. van különbség.
nem értem miért lenne az paradoxon, hogy egyenetlen a teljesítményleadása, és ezért (is) finom csukló kell hozzá.
elolvasom én rendesen, de épp az előbb Te irtad, hogy nem birod leirni amit gondolsz. én értem amit mondani akarsz, nem olyan finom a járása mint egy 4t-nek. ennyi.
de valld be hogy a 2 leirt indokod elég erőteljesen üti egymást
ez már szimpatikusabb hozzászolás volt.
én sem fikáztam az RS-ed jo motor,meg nem veszem szivemre az YBR-t sem, se az sv-t, se a saját gn-em,cbr-em. csupán nem kell más motorját lefikázni,mert ugyis mindig az a jo ami van. itt most gondolok az RS vs SV párbajra amit itt vivtatok. ésszerütlennek tartom a vitát ugyanis annyira nem egy kategoria a kettő, hogy nem birom elképzelni, hogy ezt felhoztátok. kb mint egy helikopter VS motorcsonak...
kezdem néha azt hinni, hogy akik bírálják a hozzászólásom, néha nem olvassák kellő körültekintéssel végig a szövegkörnyezetet/ ill az előtte utána lévő hsz-eket. Ezt most nem speciel Rád értem..
Szoktam direkte kötözködni is,de azt észre lehet venni.
nos, ezeket amiket írtam, azért írtam mert előttem írta egy úriember, hogy "deazRS2x is megragadt, stb". Arról volt szó hogy az YBR nem igazán jó másra csak tanulómotornak, illetve futárkodni. Ami szerintem nem áll messze a valóságtól, de ez nem negatívum, sőt, lehetne dícséretnek is mondani. Amit beszúrtál, abban azt írtam le hogy az RS miért nem jó tanulómotor.. Igen, finom csukló kell a gázhoz, mivel egyenetlen a teljesítményleadása, és sokszor kell trükkölni vele alacsonyabb fordulaton. El kell mindig találni vele a fordulatot, stb. Most ezt így elég nehéz leírni, én mindössze 17ezer km tapasztalatát mondom el (+ Futura kb 8-10ezer km). Ráadásul a tanulókat eléggé meg tudná ijeszteni, ha véletlen valamit nem jól csinálnak, felpörög mint az állat, aztán megindul emberesen.
Konkrétan senki nem hasonlitotta de ha csak Téged is idézlek, hogy: "én elmerek menni vele 500km-es turáa is egy nap.." nemtudom mire érted akkor. szerinted az a legjobb ami Neked van. minden más szar. nagyon nagyra vagy a motorral. amit nem csodálok mert jo motor, de kicsit vegyél azért vissza. leszolsz egy SV-t? nézzünk már meg egy tartóstesztet.
ja és még:

"Azért nem ezzel járnak a tanulók mert,
1. utcai versenymotor annak minden előnyével és hátrányával
2. isszonyat finom jobb csuklóra van szükség a gázkezeléshez
3. egyenetlen a teljesítményleadása
4. kemény futómű és a bivaly fék megrémíti a tanulókat.
5. drágább fenntartani mint egy gs500ast

Tudnék még párat sorolni, azt hittem ezekre magadtól is rájössz."

ezeket mind komolyan gondoltad?! iszonyat finom jobbcsuklora van szükség.. egyenetlen a teljesitmény leadása. kicsit ütöd a saját szavaidat. nem értem mihez kell a finom csuklo. 6ezertől kb húz..

ja és légyszives velem ne gunyolodjál, hogy mélyen tisztelt stb. nem vagyok vevő erre a primitiv köszönésekre. elég a hello is vagy akármi.
kössz!
de olyat, ahol valaki TÉNYLEGESEN hasonlítja az RS/mitot/NSRt az YBRhez. Más egyéb nem érdekel. Szerintem nem igen fogsz ilyet találni.
valamit elnéztél. Kérlek másold már be plz.
1-2-3 oldalon mintha folyton arrol lett volna vita, az rs igy megbizható, a mito ilyen gyors, az nsr ennyire szuper.. hát nemtudom..
Kollega, a xenon hatásu 2000ftos izzókat nagyon messzire kerüld el, mert feleannyira se világít mint a gyárival. Ha nem hiszed, nézz át az yzf125 topicba. Csak gondoltam szólok :)
Kedves Mélyen Tisztelt Motorosmanó, áruld már el ki hasonlította az ybr-t az RShez?
fogyasztása valoban ott van,de ez szinte minden 125ös 4t motornál ilyen. lsd: Honda cg, Suzuki gn, tux, Yamaha sr.. bár azokra egyre több panaszt hallok igy a futároktol.. az olajat az én kis gn-em nagyon ette a nyáron, tulajdonképpen nem figyeltem oda rá, és vagy 200km-t olaj nélkül mentem.. hozzáteszem a motor észre se vette, abszolut semmi baja nem lett, igy láthatoan, és érezhetően. de belül tuti kopott mint a picsa, viszont megy használhato. azota másfajta olajat tettem bele, és minden héten nézem a szintet, de egyenlőre ezzel az olajjal bevált. (a legolcsobb olajat tettem bele) mivel az enyém 99-es abszolut tényleg igénytelen, a jo minőségü olajat nem szereti. benzinben sem vettem észre különbségeket,ugyhogy abbol is mindig a legolcsobb megy bele.
tetszik a motor, meg korszerű meg minden.. turázni se ezzel, se egy 2t-vel nem mennék el mert arra kicsi. nem mondom, hogy nem lehet elmenni vele, csakhogy én nem mennék. és ezt a motort kifejezetten a postásoknak, futároknak, mindennapi használatra tervezték, nem gyorsulásra, meg végsebesség rekord döntésekre. reggel kimenjen hozzá a gazdája, és pöcc-röff legyen. ez a lényege ennek a motornak. hallottam énis vegyeset rola.jot-rosszat. mint minden másrol. tök átlagos motor, azt leszámitva, hogy nagyon megbizható, keveset fogyaszt, és bazi halk! még járdán is halál nyugodtan lehet vele közlekedni, mert nem zavarja a gyalogosokat.
Minden szavad igaz ! Talán majd mások is rájönnek ezekre a dolgokra .Városban,rövid távra teljesen jó az
YBRahim 125.

Nekem a nyári fogyasztásom 2,2 l / 100 km.+ évente 1 liter motorolal cserekor.Minimális LE adó és kötelező biztosítás.
néztem itt a topik kezdetét.. én futár vagyok. jok az ybr-ek de láttam már csodát annál a motornál is. és miért hasonlitjátok egy rs-hez mitohoz? abszolut nem egy kategoria a 2. és nem csak az ütemekben van különbség, meg ez egy postás"motorr, nem sport.. korukrol ne is beszéljek.nekem GN van mert erre nem tellett, de nem bántam meg, hogy nem ezt választottam. GN 2,4-et fogyaszt, viszont sokkal kényelmesebb
Semmi újság erre ?
Am szeretnék bele xenon hatású izzót, de ilyen ba20d izzó van benne, ami nagyon ritka, főleg a xenon hatású. Ilyen tipusú izzó van a robogókban (aerox, sr stb). Az egümotorsnál találtam, meg egy győri robogó tuning boltban is xenon hatásút, de nincs kedvem megrendelni(2000 Ft az izzó és nem akarok még 2000-et fizetni postaköltségért), tehát ha valaki tud pesten olyan boltot ahol kapni lehet ilyen xenont, akkor szólon pls... Esetleg aki tudja az írja meg, hogy nem-e lehetne beletenni pl h1, h2...h7-es izzót, mert pl hallottam olyanról, hogy vki h1-eset tett ybr-be. Ha vki tud vmit akkor írjon ide a fórumba pls

Széles utat!
Még a végén veszek egy ilyen motort
Kimaradt az utolsó mondatomból egy nem.
Ja meg 5.-be megy vissza 2-be kuplung ki és motorfékkel farolni vagy mi. Csak hallottam o.társamtól aki ismeri.
szélárnyék is megdobja picit
Most nézem ez a YBR125 megy 160at is
http://www.youtube.com/watch?v...
Hi!
YBR sztem se megy 120-at senki alatt. Max egy 30 kilós ember alatt. Nekem 105-öt ment. Amúgy az órája nem csal, egyszer kölcsönkértem egy GPS-es órát és ugyanannyit mutatott amennyi a KM órán volt. A Youtubos videó meg hülyeség, láttam már ott olyan ybr-es videót is ahol 140-el megy . Az XT meg a YBR blokk amúgy teljesen ugyanaz csak hasonló, az XT vmivel erősebb.