tudtam hogy a ragadással fogsz jönni.
A korod meg azért hoztam fel, mert nyilvánvaló volt, hogy hozzáértés nélkül pofázol bele a ragadás témába. De csak most csak neked ötszázmillióhuszonhatodjára leírom, a ragadások a natix balfasz szerelőinek köszönhető elcseszett karburálás miatt volt. Okoska..
Ha arra vered magad hogy vezettél már 600ast, és utána milyen gyenge lenne az RS? Akkor az YBR a 600as után bicikli :DDDD Én meg 954RR-t vezettem, és ki nem szarja le? Utána is élvezettel motoroztam mindíg az RSel. Tudod nem csak egyenesben kell tudni húzni.
Az meg hogy kiröhögöd az RS 100ra 7sec gyorsulását, meg se említem hogy a te csoda ybred az évezredben nem éri el a 80at se... erről ennyit!
Több 2t-m is volt, de nekem nem jött be. Jobb nekem az YBR? Hogy érted? Egy cbr 600-as után nemhiszem, hogy megijednék egy 125-ös 2t-től. Mert az eres az már ugye egy komoly "versenymotor" a maga 30 hp-jával. 0-100 kb 7 sec! nagyon komoly Egyébként igazad van, jobb nekem a 4t, mert nem szeretek szerelni
"egy nyár alatt kétszer szorult meg az RS :S"
"wössner dugó próba! már 3500km" - Huha akkor már tartósnak nevezhető...De látod ezeket akartam elkerülni a 4t-vel
"nem semmivel nem jobb a 4t mint a 2t mert a 2t csak akkor megy ha forgatják" Bocsi, ezzel azt akartam, hogy Semmivel nem jobb sztem a 2t, mint a 4t, mert a 2t csak akkor megy ha forgatják
Hehh Mi a bajotok az YBR-el? Nekem nagyon sok 2t-m volt, az ybrahim elött, és elegem lett a trabanthangú olajzabáló kéttékből. Arról nem is beszélve, hogy városban nem semmivel nem jobb a 4t mint a 2t mert a 2t csak akkor megy ha forgatják. Most mesélek valamit amibe 2t-sek valószínűleg bele fogtok kötni: Egy ismerőssel motoroztam, én mentem az YBR-el, ő meg 125-ös RD-vel. Én max 5 ezerig forgattam az YBR-t, az RD nem tudott jönni utánam, csak ha kihuzatta 6-7-8 ezerig. De volt nekem is RD-m meg NSR-em, azok természetesen jobban mentek, de ahoz húzni kellett a szarvát rendesen... De hiába ment jobban az NSR meg az RD, mert az ybr-el ígyis sokkal nagyobb élmény motorozni, mint a 2t-kel. És a szomszédok se akarnak megkövezni, mert az YBR sokkal halkabb...meg nekik se jött be a 2t hangja :P De mindenki olyan motort vesz, amilyet akar. Semmi bajom az RS-el, sőt ez a legszebb 125-ös motor, de inkább vennék R125-ös Yamahát, mert az 4t ! De mind1 milyen motorral mész, az a lényeg, hogy motorozz Széles utat!
Semmi pénzem, és fótra nem tudok kimenni most, mert pénteken tartom szülinapi bulimat, és hát utánna itt alszik barátnőm... és nem fogok korán reggel fölkelni, majd jővő hét vasárnap megyek a szentendreire... oda gondolom meg te nem jösz... :P
igazából r6ot akartam de az elérhetetlen meg hát az már tényleg túl erős lenne és így akkor az rd lenne a kettő között a lépcső, volt róla szó hogy a jawa lesz a következő de ahhoz meg semmi papírom nincs és túl drága lenne elintézni, tényleg nem kell egy jawa, alkatrésznek?
viszonyítási kérdés, nekem a motoromban ugyan az a blokk van mint az ybr-ben mégsem volt vele semmi gondom hogy gyenge lenne, fel kel fogni hogy ezek a 4t 25ös motorok az A1 el rendelkezőknek lettek csinálva akik NEM vezethetnek mást, most ezzel nem mondom azt hogy a 2T szar meg megbízhatatlan mert a következő motorom valószínű egy 350es RD lesz és ügye az is 2T
viszont az Xt az jó motor próbáltam (Y)