Én ezekre rájöttem volt nekem is mitom , ugyanaz a kategória. Csak akkor ne írj olyat hogy az rs kezelhetőbb. Sv 3ezres fordulattól szinte egyenletesen húz a végéig.
Azért nem ezzel járnak a tanulók mert,
1. utcai versenymotor annak minden előnyével és hátrányával
2. isszonyat finom jobb csuklóra van szükség a gázkezeléshez
3. egyenetlen a teljesítményleadása
4. kemény futómű és a bivaly fék megrémíti a tanulókat.
5. drágább fenntartani mint egy gs500ast
Tudnék még párat sorolni, azt hittem ezekre magadtól is rájössz.
Egy tanulónak nincs szüksége ilyesmire
Amúgy sokan veszik első mocinak is...
És tényleg jó moci, de az sv is...
Én mindkettőt szeretem, csak hát svben túl sok az ütem
Ez a tanulómotor ilyen butításnak hangzik. De amúgy pont te írtad az előbb hogy az rs-en jobb a fék, futómű stb... és Kezelhetőség. Akkor ha ez tényleg így van szted miért nem rs-ekkel járkálnak a tanulók?
Véleményem szerint a sporttúra kategóriát inkább a thundercat, thunderace, busa, zzr1200, stb stb alkotják, persze mindenkinek mást jelent egy kategória, szóval ezen nem fogunk összeveszni :)
Neke 8 nem motorozok én már városban
1. utcai versenymotor annak minden előnyével és hátrányával
2. isszonyat finom jobb csuklóra van szükség a gázkezeléshez
3. egyenetlen a teljesítményleadása
4. kemény futómű és a bivaly fék megrémíti a tanulókat.
5. drágább fenntartani mint egy gs500ast
Tudnék még párat sorolni, azt hittem ezekre magadtól is rájössz.
Amúgy sokan veszik első mocinak is...
És tényleg jó moci, de az sv is...
Én mindkettőt szeretem, csak hát svben túl sok az ütem