Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig még elő sem került a téma, hogy az ibrahim kínai:)
khmm, ki kezdte hogy az ybr naggggggyon kevés?
Igazából ez azért tört ki mert leszarozták a 2t-t
ez a vita, sv vs. rs (mivan? nem is egy kat.), ybr(4T 125) vs. rs
Micsoda?
ez röhejes...
ez tévedés hogy a mito meg az rs ugyanaz a kategória. Régen lehet így volt, mára elfejlődött az RS, a mitohoz meg hozzá sem nyúltak gyk.
1 hengerre jutó ütemszám megegyezik ha átlagot veszünk akkro 2 . Mint a móniak sóban az egy főre jutó fogak száma.
De ott legalább az ütemszám rendben van:)
Nekem az pont oké v2 ig stimmel a dolog
De még mindig több a henger mint egy rs-ben. Najó én befejeztem
Az sv ben túl sok az ütem, de kevés a henger:)

Neke 8 nem motorozok én már városban
Városba YBR 125 a legjobb! (ez itt a reklám helye ) Van egy eladó.
Na ezt én nem vettem észre... bár mito kimaradt az életemből
Amúgy egyikőtőknek sincs igaza, városba tuti kis enduro kell vagy sm...
Mert mentél már SV-vel? Én ha a mitohoz hasonlítom sokkal irányíthatóbb pedig nehezebb.
Én ezekre rájöttem volt nekem is mitom , ugyanaz a kategória. Csak akkor ne írj olyat hogy az rs kezelhetőbb. Sv 3ezres fordulattól szinte egyenletesen húz a végéig.
A kezelhetőséget egyébként az irányíthatóságra mondtam.
Azért nem ezzel járnak a tanulók mert,
1. utcai versenymotor annak minden előnyével és hátrányával
2. isszonyat finom jobb csuklóra van szükség a gázkezeléshez
3. egyenetlen a teljesítményleadása
4. kemény futómű és a bivaly fék megrémíti a tanulókat.
5. drágább fenntartani mint egy gs500ast

Tudnék még párat sorolni, azt hittem ezekre magadtól is rájössz.
Tehát egy tanulónak szted nincs szüksége arra hogy kezelhető legyen egy motor?
Egy tanulónak nincs szüksége ilyesmire
Amúgy sokan veszik első mocinak is...
És tényleg jó moci, de az sv is...
Én mindkettőt szeretem, csak hát svben túl sok az ütem
Ez a tanulómotor ilyen butításnak hangzik. De amúgy pont te írtad az előbb hogy az rs-en jobb a fék, futómű stb... és Kezelhetőség. Akkor ha ez tényleg így van szted miért nem rs-ekkel járkálnak a tanulók?
Na de hát svhez ez illik, futóműben... rshez meg egy kemény profibb futómű, különben senki sem venné
Véleményem szerint a sporttúra kategóriát inkább a thundercat, thunderace, busa, zzr1200, stb stb alkotják, persze mindenkinek mást jelent egy kategória, szóval ezen nem fogunk összeveszni :)