Erni.
Ha jól tudom, a benzinpumpa folyamatos nyomást adagol, az akkor szokott rossz lenni, ha inkább kevesebbet nyom mint kellene. Ott kell egy folyamatos nyomás és annyi.
A motorba jutó üzemanyag mennyiséget az injektor adagolja a hengerbe a vezérlés alapján, amely vezérlés a motorban lévő különböző szenzorok alapján dönt úgy, mekkora mennyiség befecskendezésére utasítsa az injektort. A különböző szenzorok egyike például a lambda-szonda a kipufogónál, ami ugye úgy járul hozzá a benzin-levegő adagolásához, hogy folyamatosan nézi a kiáramló elégett gáz értékét. Ez egy adat, amivel dolgozik az elektronika. Aztán ha jól tudom, elvben a az égéstérnél is van mérőegység.
Szóval szerintem nem a pumpa a hibás.
Sziasztok: itt írtátok hogy, volt valami benzinpumpa hiba, mik voltak a tünetek? Az enyém olyan sok anyagot kap hogy fulladozik bele, és így nincs alapjárat, és tönkreteszi a gyertyát. Ötezres fordulattól már jó, ott már bír a sok anyaggal. Van valakinek ötlete vagy tapasztalata ez ügyben? Ja ybr 250
Pár hete vettem egy 125-ös ybr-t (2006) és egy olyna kérdésem merült fel, hogy a gyári első lámpa izzónál van erősebb is? Ahogy láttam 12v/35W-os izzó kell bele, illetve 12v/5w-os az első helyzetjelző, ha jól olvasom. Azt néztem, hogy 2-5k-ért már van valami erősebb halogén izzó, vagy tévedek és olyan van benne most is? Olyan halovány a fénye.
Sziasztok! :D külsőre szeretném tuningolni a 125 ös ybr-emet. mit javasoltok hol kezdjek keresgélni.. ? láttam képekben hogy a Km/h nál nem zölden világít hanem kéken..azt hogy lehet megcsinálni? valamint felnicsíkot honnantudok szerezni és esetleg led világítást lehet valahogy rátenni?
Nekem volt fent hátul 110-es gumi és nem húzta össze (metzeler lasertec) sőt szerintem jobban is viselkedett a kanyarokban, de már lecseréltem 100-asra mert nagyon közel van a gumi pereme a hátsó fékpálcához.
Hali! Ezen már én is gondolkoztam, olyan szempontból, hogy a 125-öst megérné-e lecserélni 250-esre. Tud-e annyival többet stb. Erre én is kíváncsi vagyok, ki mit gondol.
nekem most hátul 100 as van és az is marad. voltam ma gumisnál és lebeszélt a csóka a 110esről. olyan vékony a felni, hogy össze húzná a 110est és szinte nem is lehetne látni a különbséget a 100 és a 110 között. elől most nem is tudom, hogy milyen, még a gyári és annak más a számozása 2,75-18 s901 ez nem tudom, hogy milyennek felel meg.
azt viszont tudom, hogy előre nem fér be a 100as, mert beleérne a sárvédőbe.
Hali! Én is gondolkoztam, hogy a rugókat kicserélem, mondjuk nekem a gyárinak a keménysége/puhasága megfelel, nekem leginkább "rövid" jobb szeretném, ha kicsit hegyesebben állna a hátulja, de ha így marad is jó Tudom ezzel nem segítettem, csak gondoltam megosztom veled az ezzel kapcsolatos gondolataimat Sok sikert a cseréhez!
Sziasztok!
Arra az elhatározásra jutottam, hogy a hátsó lengőkben kicserélem a rugókat, két személlyel elég kényelmetlen, nekem konkrétan keményen felüt a rendszer, ami sem a lengéscsillapítónak, sem az asszonyka hátsójának, no meg az én füleimnek sem tesz jót, szörnyű hallani azt a nagy csattanást.
Elég sok kérdés felmerült bennem,pl.: mennyivel legyen keményebb, legyen progresszív rugó, stb?
Szóval, ha esetleg van valakinek ezzel kapcsolatosan kalandja, tapasztalata, írjon legyen kedves egy-két sort.
Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv,
István
(xjr 400!)
Hello segitség kellene...néztem motorokat léghűtésest meg vizest is? melyiket ajánlanátok? melyik birja jobban? vagy bármi érdekel a témával kapcsolatban köszönöm ;D leginkább túrázásra
Csörgessed meg az alábbi számot, elmentem és hétvégén valamikor felhívnálak, a munkahelyi szorgalmi feladataimmal most elhavaztam egy kicsit.
70/377-2158
Üdv!
Ha jól tudom, a benzinpumpa folyamatos nyomást adagol, az akkor szokott rossz lenni, ha inkább kevesebbet nyom mint kellene. Ott kell egy folyamatos nyomás és annyi.
A motorba jutó üzemanyag mennyiséget az injektor adagolja a hengerbe a vezérlés alapján, amely vezérlés a motorban lévő különböző szenzorok alapján dönt úgy, mekkora mennyiség befecskendezésére utasítsa az injektort. A különböző szenzorok egyike például a lambda-szonda a kipufogónál, ami ugye úgy járul hozzá a benzin-levegő adagolásához, hogy folyamatosan nézi a kiáramló elégett gáz értékét. Ez egy adat, amivel dolgozik az elektronika. Aztán ha jól tudom, elvben a az égéstérnél is van mérőegység.
Szóval szerintem nem a pumpa a hibás.