Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
2005 ös xt660x hez keresek dekni és vízpumpa tömítést. Ti kit szoktatok hívni ezügyben? Előre is köszi!
Köszii
hy

szivó: 0,08-0,12mm
kipufogó: 0,10-0,14mm
(hidegen!)
üdv
Hello! Valaki meg tudná mondani a szelep hézág értékeket , mert most viszem beállítatni és nem tudom!
nem :)
sziasztok 1000km szerviznél vesznek vmi fojtást ki a motorból:O
szia csak a yamaha bármi meghibásodás estén van utánpotlás mig a derbi kinlodás. én is ezzen vaciláltam ám ez volt az egyik döntő dolog a másik hogy ha megrendeled a derbit akkkor nagyon nagy az átfutási ideje mig a yamahábol tobb van igy vmivel gyorsabb vagy raktáron is van. Nekem yamahámvan imádom a gépet egyszerően hibátla
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni elfogultság nélkül: 125 4T-t akarok venni (2004-2006 körülit), és nem tudom, hogy Derbi Senda, vagy Yamaha XT legyen. A Yamaha kicsit drágább, és általában sokkal több kilométer van bennük, elég sok is van belőle. Nos a Derbiről annyit tudok, hogy kevés van 4T-ből, főleg rendszámos, és viszonylag kevés kilométerrel. Ezért is tetszett meg nagyon, de igazából nem tudok róla semmit, akinek esetleg bármi tapasztalata van, annak nagyon megköszönném, ha pár sort írna róla, de minden más észrevételt is szívesen fogadok. Köszönöm!
Enyém is gyári
Nekem a végsebi problémát a karbi beállítása jelentette, a benzin levegő keverék állítása +- 10 km/h kapásból, ja és figyelj , hogy a szivató bowdenje ne feszüljön. Egy új gyertya sem árt , a karbit beállítani meg hát................
jah a gép full gyári :)
Hát igen, mert gps szerint kemény 80-at megy a gép, 2008-ban vettem akkor óra szerint 107-et mentem vele, de elvolt lustulva később még jobban ment, de most van egy nagyobb szembeszél és nemlehet velemenni, olajból a legjobbat kapta, rendszeresen tisztítottam a légszűrőt, karburátorom egy nagy kula, ha egy erősebbet fékezek elsővel leáll a motor, mindha teleömlene benzinnel besokall, szelephézagot néztem jó, Mik a tippeid? :) köszi
Nekem óra szerint 115 km/h , 9100 fordulaton, menne többet is de én nem húzom tovább.
Ha végsebi problémád van, lehet tudok adni hiba tippeket, nekem is most volt egy ilyen időszak.
Üdv. Széles utat!
szevasztok

Kinek mennyit megy az xt-je végre? elég egy kb is :) köszi
Hali!
Eladó a motorom! Csere érdekel 125 4t mocira!
hívj: +36304405584
Hali!
Felmerült néhány kérdés, a gyújtás oldali dekni levételéhez le kell-e engedni az olajat, van-e mögötte olaj? A gyújtás ellenőrzésénél van valami különleges dolog amit érdemes lenne megvizsgálni?
Lassan felkészítem a szezonra, már nincs sok, a karbi állítása nagyon sokat dobott a kis gépen.
Előre is köszi!
Próbálgatom a karbit, de ugye a jobb oldalon középen van az alapjárati csavar, alul-jobbra a leengedő csavar, az alján-elöl a benzin-levegő keverék csavar és a bal oldalt is van egy 3 állású csavar de azt nem tudom csavargatni, vagy ez valami más?
Előre is kösz!
Hát már nem egy motoron állítottam karbit de azok inkább 2T voltak. Most direkt figyeltem a karbi beállításait az alapjárat 1500-1800 és javult valamit a szerelgetéseimmel.

De a szelepektől jövő ciripelő hang is aggaszt, mert a hézagok jók, nincsenek átégések,vez lánc nem laza, minden jónak tűnik de mégis olyan hangos hogy elnyomja a motor minden hangját.

Köszi a válasz, a karbival csak összehozok valami.
Hali.

Egyértelműen karbi beállítási probléma..
ezen a karbin a gyári érték a másfél fordulat ki.. de ez csak ahhoz elég hogy biztosan beinduljon.. utána meg kell találni azt a pontot amikor az adott fordulaton a legerősebben jár a motor. de ha túlcsavarod akkor megint gyengülni fog az aktuális alapjárat.. ha megvan az a pont amikor erősen jár a motor, akkor alapjáratot lejjebb venni és újra elöről megkeresni a legmagasabb ford. pontot..stb..stb.. persze közben gázadási reakciót is figyelni kell, veszi- e rendesen a fordulatot és utána szépen vissza is áll.. szóval a karbi beállítás egyáltalán nem egyszerű dolog. Ha még soha nem csináltad, állítsd be annyira hogy el tudj vele menni szakemberhez..

Üdv
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy ha húzok egy teli gázt akkor a motor lefullad. Ha sebességben van akkor gázra vissza hőköl és csak utána pörög fel. Üresbe pedig húzok neki és csak durran egyet fordulat nem igazán indul meg csak ha szépen lassan húzom a gázt. Ha magasabb fordulatnál csinálom ezt akkor vissza esik a fordulat.
Szerintetek mitől csinálhat ilyet.
Szelep hézagot néztem, karbit kipucoltam de semmi nem változott. Mondjuk még mindig ciripel valami a szelepek felől.

Arra gondolok, hogy a benzin levegő keverék nem jó, csak nem tudom hogyan kéne beállítani, van-e valami gyári érték a karbi csavar betekerésére.
Előre is köszi!
Széles utat!
Sziasztok!
Tud valaki pesten yamaha bontót!
Első fék problémám van és első fékhengerre lenne szükségem.Esetleg tud valaki segíteni!
Előre is köszi
Gyári kipufogót vennék 15.000 Ft sérült nem érdekel.
Helloszia mindenkinek:) Lenne egy kérésem. Valaki összetudná szedni xt 125-re a kipufogó dobokat meg rendszereket amiket csak ismer?mert nemsokára szeretném lecserélni a gyárit és egy picit szeretnék válogatni. Az ár max 60ezer-ig legyen, és a minnél ütősebb hang sem árt:) előre is köszi
Azt szeretném kérdezni, hogy mi van akkor ha a hengerbe valami zörög?(videót ham. felteszek)
Másik meg, hogy olajcsere után vettem észre, hogy szivárog az olaj a blokkból ahol le kell engedni pedig jól meghúztam és én nem találtam alátétet mikor kiszedtem és gyárilag van benne?
Azt elfelejtettem mondani, hogy kijelzője elment ami gondolom tipikus és 12e km van benne.
Üdv.
Nekem 125 r-em van és motorikusan nagyon jó de maga a kasztni esik szét.Igaz terepre szoktam használni de ennyire..
Amúgy meg ma szedtem elő téliről.Holnap légszűrő tisztitás,olajcsre(castrol 10W40) stb.
Motorról képek az adatlapomon ha érdekelnek valakit.
Jah és ki mennyit adna érte?Mert gondolkodom az eladásán.(50-es papírokkal)