Lehet, hogy hülyeség, de nekem ugyanezt csinálja 2 hét állás után azért, mert a tanksapi nem engedi rendesen megtelni a karbit benyóval. Szóval szerintem próbáld meg úgy indítani, hogy leveszed a tanksapit.
Bocsi, hogy kicsit érthetetlen.
Ma kivittem a motort egy kis járatásra, de nagyon nehezen indult be elsőre, kb 2 és fél hetet állt, de ha nem indítóztam 30-szor akkor egyszer se, mindig beindult, járt egy kicsit szívatóval, majd leállt.
Amúgy ha kicsit melegebb az idő mindig pöcre indul.
Nektek nem csinálja ezt, lehet ez ellen valamit tenni?
Szelephézag állítás nem segíthet? A mociba most van 10 000 km, azért kérdem.
Nem lehetetlen, csak irreálisan sok érte az a pénz. Persze tudom, hogy elméletileg érne annyit a motor és nem akar bukni nagyot rajta az ember, de fél milláért az emberek többsége valami nagyobbat venne inkább (persze ez szerencsére nem igaz mindenkire) , ezzel magyarázható talán a nehéz eladhatóság.
Én 2 hete adtam el az enyémet, szerda este raktam fel a netre, hétfő estére már el is vitték. kb 17.000km volt benne, 2007-es, szervizkönyves, full Arrow rendszerrel, kékre eloxált kormánnyal, fém fékcsövekkel, friss szervizeléssel, új farokidommal és sárvédővel kaptam értve forintba átszámítva nagyjából 400.000 ft-ot, ez egy se nem jó, se nem rossz vétel, mindenesetre én elégedett voltam az eladással.
Szerettem ezt a kis motort, tanulópénznek tökéletes volt, sok szép km-t töltöttünk együtt.
Ah, az istennek sincs hozzá kézikönyv a neten, de komolyan. Én végül rendeltem hozzá egy angolt és egy magyart is. A motor azóta már nincs meg, a magyar kézikönyv megmaradt.
papirok nélkül még sok is..
Én 100ért vettem 2007est papirok nélkül donornak.. De már darabokban van.. Várja hogy bekerüljön a papiros gépbe..:)
azért nem olyan rossz ez a motor..csak ugye inkább fiatalok vennék, nekik meg drága.. Én sem vennék papirosat 500E-ért ha nem munkára kéne... Jó kis gép ez..
Csüsztök!Esélytelen eladni ezeket a motorokat!Akinek mázlija van annak sikerül eladni én 1évig árultam de beleuntam ugyh hanyagoltam csak minden féle hülyék irtak h miért ennyi meg annyi és inkább hagyom a picsbe lesz ami lesz vele majd nyáron beindul ujra az eladása és kész!
Üdv! Nincs benzincsap!
Levegőszürö pedig ülés alatt, egy fekete burkolat alatt!
Olaj: 10w40 mindenképp, saját tapastalat alapján Repsol, nekem nagyon bevállt
(könyvet nem kaptál hozzá?)
Sziasztok.
A mi nap vásároltam egy xt 125 öst ,lenne pár kérdésem.
Nem találom a benzincsapot van rajta,Hol van a levegő szűrő,milyen olajat tegyek bele.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Csá nekem 5000 vagy 6000 ft volt asszem, de megérte mert minden átnézett rajta csavarok, teleszkóp, fék stb... + olajcsere és fékfolyadék csere! Most jön majd a 12 000-es szervíz ott majd szelephézag állítás lesz azt mondta meg ugyen ezek amik a 6000nél voltak!
Bocsi, hogy kicsit érthetetlen.