Sziasztok!
Egy halogén égőre cseréltem a gyári Philips Duplo BA20d (S2) tompított és távolsági égőt.
Fényereje jobb mint a gyári. A teljesítménye és foglalata ugyanaz: 12V 35/35W BA20d (S2) különbsége, hogy halogénes. A fórumon ajánlott "Xenon" hatású 35/35W égő, sajnos már nem volt.
Viszont amióta benne van, amolyan műanyag szagot érzek a fejidom, lámpatest, búra környékén. Nem égett műanyag szag, hanem amolyan melegített (olvadó) műanyag szag. Megnéztem a lámpaburát és a fejidomot, de nem találtam/láttam semmi szokatlant. A lámpatest/búra meleg, de a gyári égővel is az volt.
Szerintetek mi, vagy mitől lehet? Az új halogénes égő/égőtől? De a teljesítménye ugyanaz 12V 35/35W.
Na úgylátszik olvassa a fórumot a hirdető vagy nemtudom de rádobott vagy 200ezret
http://www.hasznaltauto.hu/motor/rieju/rieju_smx_125_yamaha_5
0_125cm3_4t-5889012
Hát neméppen a Chin dinasztia terméke inkább a Catalonia terméke mivel spanyol éppúgy mint az XT 125 blokkos Malaguti is ami majdnem egy az egybe XT 125!Jó tudni a Riejuról hogy még a Dakaron is inditanak motort és enduróban is.Szóval van nekik nagyobb köbcentis motorjaik is.Igaz még elég ritkák a piacon.Gyakorlatilag itthon nem léteznek.Úgyhogy előbb nézz utána aztán írj Ja és miért kisebbek a szelepek?Nemértem mi köze van ahoz hogy a Tomosban is ilyen blokk van
A blokk ugyanaz, de a többi része az bizony a Chin dinasztia jól felismerhető jegyeit viseli, magán, értsd szar.
Amugy asszem a szelepek is kisebbek, mert a Tomos is ezt a blokkot használja
Nekem is meghalt egyszer a benzinszint jelző, nem tudom mi volt a megoldás, még garis volt a motor, elvileg cseréltek, utána semmi gondom nem volt vele.
Le kell venned az egész tankot, majd a tank aljában ott lesz a csap, 2 cső megy rá az egyik a vákum cső, másik a benzin cső, az enyémet egy AWAB bilincs fogja azt lelazítod, ki kilehet húzni a csapot.
Szia!
Tudnál egy képet, vagy rajzot feltenni, hogy hol van ez a csap?
Ez engem is érdekelne mert pár hónapja vette egy ilyen motort és azután, hogy szétszedték és kitakarították nekem a karburátort folyamatosan ég az üzemanyag szintjelző.
Szereld ki a csapodat, a csapban lesz egy réz cső, azon egy csuszka, lehet az bevan állva, vagy megakadt, a 2 kivezetésére köss el multit, majd szakadás vizsgálatban mozgasd a csúszkát és kiderül mi a gáz.
Valaki találkozott olyan problémával h a műszerfalon egyfolytába (ha teletankolom akkoris) világít a benzinszínt jelző....tudomásom szerint csak akkor kéne ha 2liter alá csökken a benzinszint..:/ eléggé idegesítő:S
xt 125 x-hez keresek "endurósabb" gumit . Valami olyasmi kéne, mint a nagy endurókhoz kapható mélyebb profilú, könnyebb terepre és a közútra is alkalmas gumi. Van valakinek valami ötlete?
szaisztok...mivel új vagyok a fórumba ezért nemtudom de bizonyára már valaki már felhozta ezt a kérdést...csak vissza olvasni elég bonyolult:/ hogy ahol a hengerből kijön a kipuff és megy egy kis vékony cső felfelé....na nekem valaki azt mondta ha azt levágom és behegesztem akkor jobban fog menni a moci...első kérdésem hogy ez igaz-e? a másik meg hogy nemlesz ez gáz a műszaki vizsgán? mert egy műszaki vizsga nemakarok új rendszert venni köszi:) D:
hát igen ezek a teljes rendszerek tényleg rohadt drágák úgyhogy szerintem ez felejtős de ez a bendorf tényleg nagyon jó cuccnak tűnik köszi a tippet!meg is fogom keresni az embert szerintem aki csinálja. a bendorf és a pro circuit tűnik a legelérhetőbbnek,bár az utóbbit kicsit macerás beszerezni és a gyenge forint miatt az ára is sok:/
Direkt erre a motorra gyártott dobok vagy rendszerek horror áron mennek.Vagyis úgyis fogalmazhatnám hogy egy ilyen motorhoz irreálisan drágák.Gyakorlatilag annyiba vannak mint egy komolyabb nagymotorhoz de teljesítményben alig dob valamit.Hangra maximum.Érdemesebb inkább kipufogóssal csináltatni vagy valami univerzális dobot szerezni rá!Mondjuk ha sok pénzed van akkor meg is veheted a komoly rendszert de ne vár tőle csodát!
Sziasztok! Van egy 2008-as xt 125x-em és arra szeretnék valami komolyabb kipufogórendszert rakni.Utána olvastam és nekem az arrow tűnik a legjobbnak,de meg szeretném kérdezni,hogy ki mit ajánlana és hogy nagyjából mennyit kóstál egy ilyen rendszer .Előre is köszönöm a segítséget
Hol vetted, veszed?
Üdv.
Ori
Egy halogén égőre cseréltem a gyári Philips Duplo BA20d (S2) tompított és távolsági égőt.
Fényereje jobb mint a gyári. A teljesítménye és foglalata ugyanaz: 12V 35/35W BA20d (S2) különbsége, hogy halogénes. A fórumon ajánlott "Xenon" hatású 35/35W égő, sajnos már nem volt.
Viszont amióta benne van, amolyan műanyag szagot érzek a fejidom, lámpatest, búra környékén. Nem égett műanyag szag, hanem amolyan melegített (olvadó) műanyag szag. Megnéztem a lámpaburát és a fejidomot, de nem találtam/láttam semmi szokatlant. A lámpatest/búra meleg, de a gyári égővel is az volt.
Szerintetek mi, vagy mitől lehet? Az új halogénes égő/égőtől? De a teljesítménye ugyanaz 12V 35/35W.
Üdv.
Ori
amig a Keeway meg nem vásárolta..épp úgy mint a Benellit!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/rieju/rieju_smx_125_yamaha_5
0_125cm3_4t-5889012
Amugy asszem a szelepek is kisebbek, mert a Tomos is ezt a blokkot használja
Valakinek esetleg nincs egy eladó kormánya meg egy rendszámtábla világítása?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/rieju/rieju_smx_125-5851249
Tudnál egy képet, vagy rajzot feltenni, hogy hol van ez a csap?
Ez engem is érdekelne mert pár hónapja vette egy ilyen motort és azután, hogy szétszedték és kitakarították nekem a karburátort folyamatosan ég az üzemanyag szintjelző.
nem kifejezetten olcsó