Hali. nemtudom hogy miért de az xt-m szó szerint kajálja a kuplungbóvdeneket. Óvatosan váltok nem gyepálom szinte nem is megyek földes úton, nem tudom mégis milehet a baja. 2000km és a második bóvden szakad el. Mit kellene tennem valaki segítsen! Vagy esetleg valami jobb márkájú bóvdent tud valaki ajánlani?kösz a segítséget.
Ahogy néztem a képeidet a DTröl, müszakilag valoszinü h jobb lenne az XT, de a DT jóval erösebb! Szóval sztem visszalépés lenne! Én a helyedbe csak nagyobbra válltanék! De ezt mindenki maga dönti el... próbáld ki, és dönts az alapján h hogy teccik...
Tipushibákról annyit, hogy nálam sem jelado sem müszerfal probléma nem jelenkezett! kop-kop... viszont kplungbovdenszakadásom 12.000nél volt! És ez volt az 1etlen "hiba" ami nálam elöjött...
Típushibák: a km óra jeladó szokott néha elromlani, illetve "műszerfal", ezek váratlanul jelentkeztek. Volt még néhány panasz az elektronikára, de ennyi, ha van még valami, akkor a fórumtársak úgy is beírják.
Olyan nincs benne, hogy "gyári fojtás", ez sajna (vagy szerencsére) nem 2T, hogy pikkpakk meg lehet duplázni az erejét. Van benne katalizátor, ha erre gondoltál, de az különösebben nem fojt semmit. Az enyémen full Arrow rendszer van, de nem lett tőle szinte semmivel sem erősebb. Tuningolni lehet, de nem érdemes, ha erősebb motor kell, vegyél nagyobbat.
Az én személyes véleményem az, hogy ha nem elsődleges a fogyasztás, vagy nem teszel meg nagy távolságokat, akkor semmiképpen ne cseréld le rá a DT-t. De ez csak az én véleményem, próbáld ki azt is, hátha jobban tetszik.
Sziasztok.
Egy ismim, ajánlott egy XTX 125-öst. Kis pénzért....
Ha esetleg nagy vonalakban leírnátok hogy mik a típushibái, és mikre kell odafigyelni, esetleg gyári folytások merre vannak elrejtve, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis most hezitálok hogy átüljek -e egy XTX nyergébe, vagy maradjak a DT-nél....
Köszönettel előre is, minden kedves fórumosnak....
Karesz.
Két és fél hét alatt lett kicserélve a hátsó kerék-csapágy, 110 font volt (kb ~40e ft).
Csak egy pár dolgot szeretnék kiemelni a színvonalról:
-2 és fél hét egy csapágycserére
-a bukómat és a csizmámat otthagytam, úgy kaptam vissza, hogy az egyik csizmám (Alpinestars SMX) talppal lefelé benne volt a bukómban
-a gyári Yamaha kulcstartómat megrágták az egerek(! )
-a motor tuti, hogy állt az esőben, látni rajta, estére a műhelyben tartják, de nappalra mindig kitolják
-a motorom elejéről eltűnt az L-tábla (egy kilyen kis táblácska rajta egy piros L betűvel.
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem.
Sajnos motorom ( Yamaha xt 125x) nagyon megbetegedett. Az a baja, hogy ha megállok egy adott sebességben nem tudok újra elindulni. Mert, ha elkezdek lefelé váltani a váltó megakad egy köztes helyzetben, és onnan nem tudok se le se fel váltani. Csak akkor tudok tovább menni ha tolok egyet a motoron lábbal és visszakapcsolok, vagy kiengedem a kuplungot akkor egy hatalmas robbanás szerű hang jön a blokkból és ránt egy nagyot ( mert abban a fokozatban marad amibe kapcsolni akartam először), viszont utána már vissza tudok váltani de csak már menet közben.
Nagyon kellemetlen szokott lenni ha megállok lámpánál egy hirtelen fékezéssel és nem tudok elindulni.
Régebben írtam ide a fórumra,-ugyanezzel a problémával, akkor az írták, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. De ma szétszedtem a kuplungot és semmi baja, kiemel, nem csúszik!
Előre is köszönök minden segítséget!
Ha valakinek van ötlete, hogy mi a gond lécci küldje el a telefonszámát és én felhívom!
Hy
Elmondom szívesen:
-féktárcsát azért mert kb 1.2mm vékony lett -elkopott
-féknyerget azért mert az első szar úszonyereg úgy elkopott, hogy lötyögött, fékezésnél pedig k***a nagyot üt..
-kereket azért mert az összes küllő be van rohadva, és egy nagy kátyu nagyon megütötte.. ha elviszem megcsináltatni legalább 2 nap ami nekem pénzkiesés lévén hogy futár vagyok.. Igy meg lesz időm megcsináltatni..arról nem is beszélve, hogy az arany felnivel sokkal szebb..máramennyire az enyén szép lehet..:)
-sőt az ülést is lecseréltem mert a másikat szétültem..:)
De ez persze nem azt jelenti, hogy amiket lecseréltem azokat ki is dobom..nem.. Csak most lesz időm rendbe hoz(at)ni..
Hát most vettem egy másik xt-t papirok nélkül és abbol pakolom át a dolgokat.. cserélni igazából a komplett fékrendszert-féktárcsát-kerekeket kellett. motorhoz még mindig nem nyutam. a szelepfedél be van rohadva ugyhogy kb 60ezer km óta nem volt állítva szelep.. de még megy:) most már megvárom míg megáll.. ja és első teló is csere érett..ill javitani kéne:) viszont nagyon sok a problémám az elektromos dolgokkal..azt a részét meg utálom szerelni:) nah... hát ennyi..
Egyik nap hazafelé jövet elkezdett mászkálni a motor hátulja alattam, először láncra gyanakodtam, de az oké volt. Megrángattam a kereket, erre az úgy lötyögött, mint az állat, szerintem simán megvan fél centi jobbra balra...
Múlt hét hétfő óta áll márkaszervizben, mert elmondásuk szerint azóta is alkatrészre várnak....beszarok.
Tipushibákról annyit, hogy nálam sem jelado sem müszerfal probléma nem jelenkezett! kop-kop... viszont kplungbovdenszakadásom 12.000nél volt! És ez volt az 1etlen "hiba" ami nálam elöjött...
Típushibák: a km óra jeladó szokott néha elromlani, illetve "műszerfal", ezek váratlanul jelentkeztek. Volt még néhány panasz az elektronikára, de ennyi, ha van még valami, akkor a fórumtársak úgy is beírják.
Olyan nincs benne, hogy "gyári fojtás", ez sajna (vagy szerencsére) nem 2T, hogy pikkpakk meg lehet duplázni az erejét. Van benne katalizátor, ha erre gondoltál, de az különösebben nem fojt semmit. Az enyémen full Arrow rendszer van, de nem lett tőle szinte semmivel sem erősebb. Tuningolni lehet, de nem érdemes, ha erősebb motor kell, vegyél nagyobbat.
Az én személyes véleményem az, hogy ha nem elsődleges a fogyasztás, vagy nem teszel meg nagy távolságokat, akkor semmiképpen ne cseréld le rá a DT-t. De ez csak az én véleményem, próbáld ki azt is, hátha jobban tetszik.
Egy ismim, ajánlott egy XTX 125-öst. Kis pénzért....
Ha esetleg nagy vonalakban leírnátok hogy mik a típushibái, és mikre kell odafigyelni, esetleg gyári folytások merre vannak elrejtve, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis most hezitálok hogy átüljek -e egy XTX nyergébe, vagy maradjak a DT-nél....
Köszönettel előre is, minden kedves fórumosnak....
Karesz.
Két és fél hét alatt lett kicserélve a hátsó kerék-csapágy, 110 font volt (kb ~40e ft).
Csak egy pár dolgot szeretnék kiemelni a színvonalról:
-2 és fél hét egy csapágycserére
-a bukómat és a csizmámat otthagytam, úgy kaptam vissza, hogy az egyik csizmám (Alpinestars SMX) talppal lefelé benne volt a bukómban
-a gyári Yamaha kulcstartómat megrágták az egerek(! )
-a motor tuti, hogy állt az esőben, látni rajta, estére a műhelyben tartják, de nappalra mindig kitolják
-a motorom elejéről eltűnt az L-tábla (egy kilyen kis táblácska rajta egy piros L betűvel.
2010, London, szevasztok
dobi72@gmail.com
Nagy segítségre lenne szükségem.
Sajnos motorom ( Yamaha xt 125x) nagyon megbetegedett. Az a baja, hogy ha megállok egy adott sebességben nem tudok újra elindulni. Mert, ha elkezdek lefelé váltani a váltó megakad egy köztes helyzetben, és onnan nem tudok se le se fel váltani. Csak akkor tudok tovább menni ha tolok egyet a motoron lábbal és visszakapcsolok, vagy kiengedem a kuplungot akkor egy hatalmas robbanás szerű hang jön a blokkból és ránt egy nagyot ( mert abban a fokozatban marad amibe kapcsolni akartam először), viszont utána már vissza tudok váltani de csak már menet közben.
Nagyon kellemetlen szokott lenni ha megállok lámpánál egy hirtelen fékezéssel és nem tudok elindulni.
Régebben írtam ide a fórumra,-ugyanezzel a problémával, akkor az írták, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. De ma szétszedtem a kuplungot és semmi baja, kiemel, nem csúszik!
Előre is köszönök minden segítséget!
Ha valakinek van ötlete, hogy mi a gond lécci küldje el a telefonszámát és én felhívom!
Elmondom szívesen:
-féktárcsát azért mert kb 1.2mm vékony lett -elkopott
-féknyerget azért mert az első szar úszonyereg úgy elkopott, hogy lötyögött, fékezésnél pedig k***a nagyot üt..
-kereket azért mert az összes küllő be van rohadva, és egy nagy kátyu nagyon megütötte.. ha elviszem megcsináltatni legalább 2 nap ami nekem pénzkiesés lévén hogy futár vagyok.. Igy meg lesz időm megcsináltatni..arról nem is beszélve, hogy az arany felnivel sokkal szebb..máramennyire az enyén szép lehet..:)
-sőt az ülést is lecseréltem mert a másikat szétültem..:)
De ez persze nem azt jelenti, hogy amiket lecseréltem azokat ki is dobom..nem.. Csak most lesz időm rendbe hoz(at)ni..
üdv
Nekem anno a kerekembe 8-as volt, mert elcsaptak, és szervizbe elfelejtették megcsinálni szóval elvittem egy küllőshöz és megcsinálta.
Egyébként minden elismerésem ehhez a sok km-ez:).
széles utat-gumi fákat mindenkinek
Eddig mit cseréltél a motorban?
Múlt hét hétfő óta áll márkaszervizben, mert elmondásuk szerint azóta is alkatrészre várnak....beszarok.
Én már 130-nál járok de a kerékcsapággyal még nem volt bajom..
Üdv mindenkinek