Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azoka sárga csíkos mitas gumikra gondolsz
himbát zsíroztál már ! ajánlott, nem lóg a hátulja én pár hónapja csináltam nekem be volt rohadva egy retek stb

ja a gumikat meg a határ közelsége miatt ösztereichből pár eurót kérnek érte
Durva, koves, sziklas talajra... Hat ezaz, hogy nekem nagyon vegyes kene. A vegen az a FIM-es gumi lesz belole. A Mitasbol. Dunlop ketszer annyiba kerul, azzal szerelik a gyarban oket. Nemhsiezm, hogy ketszer oylan jo is.
nekem előtte volt c10 na neki kemény talajon a bütykei mint a porcelán úgy törtek c02 az viszont vad csak olyan traktor külsőt ad a gépnek
Vayg Mitas c18. Csak nemtudom az van-e oylan meretben mint a gyari Dunlop. 90/90; 130/90
Honnan veszed a hasznaltat? Amugy a Mitas EF07-08-rol nicsn valami tapasztalatod?
valami dunlop de az szar ahhoz képest hogy 15 volt én most ráállok arra hogy veszek 10 db 80% osat azt sűrübben cserélgetem
ez van most
ja de ha a nívót kihúzod és megszagolod akkor érzed hogy benzin szagú-e ha igen egyből csere ez km független ! nekem az új gyűrűkkel 1000km után olyan szaga volt mint amikor beleöntöttem a színe: gondolok itt ha befeketedett, nem gond sőt, jó mivel az olaj legalább ellátja azt a szerepét hogy lebegteti a kormot meg a stb így tiszták az olajfuratok, vezetékek ha bubis akkor szintén csere de ha nem kopott akkor ezek nem fordulhatnak elő
Pudva miylen gumik vannak most fent Neked?
1000km után szűrővel kell cserélni ( ajánlott nehogy már 1000ft ból legyen min száz ezer)
És hány km van meghatározva?
Szervizkonyveben kilometerre van megadva, de erosen fugg attol is hogyan hasznalod a motort.
Érdeklne hogy a wr450 üzemóra vagy km.re van az olaj cseréje?
Sziasztok.
Gyors segitseg... Ar/ertek alapjan alapjan ki it javasol?
Dunlop D908 /WR450F gyari szerelese, vagy Mitas EF07;08. Vegyes hasznalatra, szaraz fold, nedves erdo, itt-ott kavics.
hát ha durrog akkor durrog nincs mit tenni de ha lövi a lángot akkor érdemes rápillantani a vezérlésre mert azzal szoktak baszakodni hohgy egy szemmel elrakják aszem a kipuf oldalon

ha másik dobot teszel fel akkor karbit kell hangolni
Durrog a kipuf? Kiszedtem a furulyat vagy mi a fenet es pont ezen csodalkoztam, h a gyari dobbal is durrog amikor valtok vagy elveszem a gazt. Az mitol van? 250es nem csinalt ilyet.

Masik: ha veszek egy dobot a motorra, akkor gyari le, uj fel es mehetek is? Vagy kell vmit alligatni hozza?
szerencsére a henger még használható.Majd ha elhozom a gépet a szerelőtől csinálok képet a dugóról.Nem mindennapi az biztos.
wr erőss
Mennyit futott a géped, hogy eltört a hajtókarod ?
Szép ára lesz. Hányas évjárat ?
Másik ha a cső teljesen nyitott nekem durrogott, és ez miatt tömtem el.
az vad! Hengered használható ?
Sajnos menet közben ketté tört a dugó és odavert a hajtókarnak is.
megérett a cserére vagy feladt végleg ?
szasztok
motort szeretnék venni én gondolkodtam 1 wr en

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ez lene az legyen szíves valaki és írjon róla nekem valaki valamit

köszi
Köszi
Majd kipróbálom.Csak sajnos előbb a dugót,meg a hajtókart kell kicserélni.
ja meg a másik lehet baromkodni a kis csavarokkal is hogy hány klick meg hasonló de én egyből a fuvókához nyúltam