Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd csak meg a piros mocimat az adatlapon, hogy milyen klafa lábtartó van rajta.
supermotohoz mekkora áttételetek van fogszámra gondolok elöl hátul
a ktm -esek is ezen agyalnak...szerintem csinálni kell,én csak meghosszabbítottam ha kellett csajozni,,,,,,,,,darab fa kábel kötegelő aszt késsz...lábat inkább a nyakamba tegyen csaj
szerintetek létezik hátsó lábtartó wr-hez?
Pár évvel ezelött kiugrottunk a Szlovákokhoz síelni 1 napra a haverokkal, az utolsó csúszás nem úgy sikerült ahogy szerettem volna, haver jött vissza értem mert azt vette észre hogy kielőzi a Bordom, mai napig nem emlékszem mi is történhetett, a fejemmel álltam meg, olyan sebem volt hónapokig mint Gorbacsovnak, kórházban tértem magamhoz, ahol szívesen láttak még 3 napig. Mindez 70e ft ért . Megérte
most vertem ki belőle az alapjáratit mert levolt törve,de reggel megyek veszek szettet van Boros Jenőn
Látom nem szöszöltél leszedted a karbit (én ezt a műveletet utálom) a cseréről annyit hogy az enyém 450ccm és ehhez van fúvókázva, de ha kell valami akkor egyeztethetünk. Csak a főfúvókát ne kérdezd mert az 155-ös (csak ilyen volt) és fel van dörzsárazva.
Sajnos az elég régen volt, igen kipróbáltam pár utcai gépet mert a páromnak kemény volt a YZ400 hátsó ülése. Most is van Supermoto kerék a géphez. Fúvókáért nem kell messzire menni legalábbis nekünk mert Nánán a KTM kereskedésben is kaptam a géphez karbi alkatrészt
nem ördöndősség csináld bátran,énis most fúvókázom azért gondoltam lefotózom neked hátha segít.van ahol elküldik póstán és csak be kell rakni...(yamaha fehér2000 kft)na csak ügyessen
most szét a karbit!4-csavar és lejön az úzóház,asztán látni is a tűt...ez a kis tű szabájozza az üz,anyagot nézd meg nem-e koszos vagy kopott(látsz egy karikát a hegyes felén a gumírozáson)
SUTI.leirom mitöl fojik a benyád!vedd le ezeket,,trafót,benzinslag,légszűrő,gázbovdent,aszt
Mikor törted össze magad?
Mi történt?
más: irigyellek Titeket ezekért a helyekért,hegyekért. nekem elegem van már kicsit ebből a planárisságból
nekem az volna a legjobb ha tudnánk cserélni karbit,és hidegen elindítanánk vele az enyémet,ha jó akkor vennék fúvókákat és hátha beválna..az a furcsa nekem hogy nem használod a piros gombot..akivel beszéltem azok mind azzal indítanak melegen ha lepöffen.nekem gyanus hogy hidegen soknak tünik a benya melegen meg kevésnek mert kell a szivató a piroshoz hogy induljon...
bizony motoroztunk.még a fica élt,az ebszőnyi pályán ,azóta is találkoztunk a tokodi kocsmába akkor valami aszfalt mocid volt, meg a maróti vámnál a benzin kúton akkor 400-asod volt motó kerékkel.
Emlékszem az RMZ-re, akkor nekem még csak tervben volt az újabb cross motor vásárlása. Tőlem összefuthatunk és rá pillantanék a gépedre. Na de az a kérdés hogy te engem honnan ismersz, itt csak 1x volt fenn fényképem, és így emlékszel arra is ami nem tegnap történt, motoroztunk talán együtt? Kicsit baj van a dobozzal mióta összetörtem magam, sok mindent elfelejtek.
bocs rossz képet raktam meg a szent György mezei TEMETŐNÉL LAKOM
töled 6-km re csak nem igen megyek aszfalton mert inkább az erdőbe megyek.egyébként egyszer találkoztunk a hideglelős keresztnél te a csajoddal voltál,én akkor vettem az rmz-t,,,,, egyszer ősszefuthatnánk megmutatnám mia véleményed az indulási bajomrol
egyébként egomban merre is laksz? nem láttam még erre 426-ost az enyémen kívül
A piros az a plussz levegő, azért hogy ha leáll és benzin van a szívóoldalon akkor ha kihúzod a karbit megkerülve + levegőt kapjon a motor. Én egyébként nem használom a piros gombot ugyanis nekem nem kívánja a gép.
leböffen tehát már meleg! és a pirossal egyet berren és késsz,,,de ha kihuzom a szivatót mellé rögtön jár,ezt nyáron is csinálta,ha a gombal állitom le elsőre megy akár 5x
Ha piros gomb mellé ki kell húzni a szivatót is akkor kevés a benzin, levegő csavaron próbáltatok állítani? Nekem ugyanis azt produkálta most a hidegben hogy nem ment csak szivatóval ha visszatoltam akkor meg durrogott és leált, iszonyat volt elindítani.
nekem irta le ott a sanya de valamim nincs rendben,hidegen a 2 dikra elindul de nagyon kicsi az alapjárat..a gázt csak ha melegszik akkor fogadja el,,de ha elfogadja már akkor ahogy kell magasabb lessz és semmi baja..ez akkor rosszha le fullad hidegen mert akkor szar életre kelteni,,meg ha melegen le böffen a piros gombhoz ki kell húzzam a szivatót is akkor megy,,szerinted?
De ha kb 1 évet visszakeresel akkor ott megvan pontosan mert valaki felsorolta.