először is nem árt ha van szervice manuálod mert abban megvannak adva a fuvókaméretek
mi ilyenkor többet adtunk neki de a könyvben adva vannak a fuvókaméretek és aki nem ért hozzá mint "én" azok próbálkozhatnak pl #58# meg hasonló módon jelöli a könyv és így is tudsz rendelni link
na ez attól is függhogy nyári vagy téli szerintem nekem sikerült mert nem fullad hideg meleg egyremegy !
Szulok elmentek par napra wellnes hetvegere, igy nincs otthon senki. Mostmeg varom hogy haver felnezzen msn-re es kozolje, megyunk-e ma motorozni. Jo lenne mar kiprobalni az uj szerzemenyt
Debrecenben lakom, oda jarok az egyetemre. Ha elarulom a szakomat, hanyatesik vagy 3 ember a rohogestol az tuti.
Szulok Miskolc mellett laknak, ottvannak a motorok is.
Erre konkret valaszt majd otthon tudok adni, mert jelenleg messze van tolem a motor.:D De amint hazaerek emglesem. De ha jol emlekszem egy illesztese van a vaz levele tarto csovenel. Cirka berugokar kornyeke.
Eddig egy 250es WRen ultem meg egy YFM660ason... Hat a 250 nem valami nagy eresztes szerintem. Persze viszonyitasi alap...
milyen a dob rögzítése rugós vagy legközelebb a berugónél lehet szétszedni ? szerintem kezdésnek vedd ki a furulyát !
az viszont tuti ha "Megynyitod" a dobot akkor a karburátort utána kell majd hangolni (saját tapasztalat mivel gyorsabban távozik a kipugáz nagyobb a huzatja ha úgy tetszik és majd hirtelen gázra elkezd fulladni nekem ez volt a reakciója az új full nyitott csőre) kérdés ezt a gyári csövet mennyire lehet ilyen csavarok kiszedésével nyitni !
Igy igy.... 2005.04. havi a motor. Ez a fajta kipuf van mar rajta. Azt a lemezt lekapod, ottvan a furulya 4 csavarral. Kiszeded a negy csavart, es ossz van sorban: furulya, alatetlemez, perforalt befele allo hengerlaku tokomtudja milyennevo cso, majd megegy alatetlemez.
a különbség jól látható gyári vs nyitott a másik képen pedik valamelyest látszik a perforált cső ennek szerep a hangtompítás mivel ez meg a kipuf fala közé préseled be a gyapotot
Gyapot? Nekem semmiylen gyapot nincs a dobban. A gyari van meg rajta, az elozo tulaj nagypapa volt es azt szerette ha halk. Szoval hozza sem nyult. En tegnap levettem azt a kup alaku takarolemezt, utana a 4 imbuszt kitekertem es kiszedtem azt a furulyat. A perforalt halos henger alaku szart meg bennehagytam, de nem lattam korulotte semmifele gyapotot.
Ismet hulye kerdes. De szedjem szet alkotoreszeire a dobot es ott kell kitomni?
Az egy perforált cső melynek a szerepe hogy a furatozás lévén a hangot a körülötte lévő gyapotba juttassa amely majd abszorbálja azt. Ha már szétszedted akkor tisztítsd ki ennek a csőnek a furatait majd visszaszerelésnél használj új gyapotot (üveg vagy valami más valóban hőálló fajtát) és tömbd meg annyire hogy ne legyen se túl puha se kemény.
Egyenlore nem kell plusz loero, csak szeretnem tudni, hogy mit lehet kezdeni azzal amit megvettem. Am inkabb kerdezek hulyeseget, minthogy valamit szarul csinaljak aztan fizethessek. Bocs ha ez valakit zavar. Meg midnig nem tudom mi celt szolgal az a halos perforalt vagy miylen cso.
De legalább kérdez!
Az a gáz hogy kis hazánkban mindenki rendkívül tehetséges versenyszerelő és nem lehet találni leharcolt gépeket amikkel kicsit lehetne foglalkozni
Na akkor megyek es kiszedem meg azt is. Fogalmam sincs, hogy miert gondoltam, hogy azt bennehagyom. Amugy egy jo kipufogoval mennyi plusszt leeht kihozni egy 450esbol? Vagy van valami trick az ero novelesere ami nem kerul vagyonba hirtelen?
Sziasztok.
Ha a kipufogobol kiszedem a "folytast" vagy furulyat, vagy mi a fene, akkor azt a femhalos hengerszeru dolgot is szedjem ki? Vagy az mi celt szolgal tulkepp? Mintha utjat allna a kiaramlo gazoknak. Koszi a valaszt elore is.
mi ilyenkor többet adtunk neki de a könyvben adva vannak a fuvókaméretek és aki nem ért hozzá mint "én" azok próbálkozhatnak pl #58# meg hasonló módon jelöli a könyv és így is tudsz rendelni
link
na ez attól is függhogy nyári vagy téli szerintem nekem sikerült mert nem fullad hideg meleg egyremegy !