kösz szépen elöre iss szomszédom lakatos meg én is értek az ilynekhez szoval megoldom ha eljutok addig egyszerr csak elöbb még meg kell vennem a mocit az még egy év múlva lesz kb 2009 modelt akorm nagyon bejön
hát figy ezt úgy csináltuk, hogy próbálgattuk, ezért az alakja se egy meghatározható valami, hanem egy ilyen izé ami elfért oda.:)na szóval érted. egy bilincset kell csinálni ami elfér és ennyi az egész. teljesen egyedi az enyém, ilyet ha akarnék se tudnék megint csinálni
szijasztok érdekelen hogy 450 WR re hátsó lábtaró megoldást hogy lehet mególdani valaki estleg tipeket trüköket esetleg képeket tudna küldeniu meg köszönném
a vezérlés nem urgik el magától ! pl az enyémen az előző tulaj "tuning" céljából elrakta a a szívó veztengelyt egy foggal ! nektek azért nem indult mert már kitámasztott a szelep ! szívó 0,10-0,15
kipuff 0,20-0,25
Végre 4 nap elteltével sikerült beindítanunk! Az volt a baja, hogy leállításkor elcsúszott a vezérlés ráadásul rosszul volt bezsetonozva és nem volt szelephézag a szívószelepeknél. de végre pöcre indul és szép hangja van, és érdekes hogy nagyobb lett a kompresszió benne, mert nehezebb lenyomni a berugó kart.
Hatso lampa hianya nem okoz-e problemat? Ember... Feklampa nelkul kozuton? Ha nem lenne kotelezo en akkor is feltennem. Nem orulnek neki, ha egy idiota hatulrol betolna a busz ele a keresztezodesbe. Tudtommal minden WR-en van hatso lampa... Regebbieknel sarvedo tetejen, ujabbakban kulturaltabb modon alatta. Index. A KRESZ szerint nem kotelezo tartozek a motorkerekparon, ugyanis lehet nelkule is jelezni az iranyvaltast a karoddal.
En iden vizsgaztattam le egy WR250F-et. Indexek lampak minden a gyari volt rajta. Egyedul egy fenyvisszavero prizma vagy mia fene hianyzott a rendszamtablatarto aljarol. Azt helyszinen "raheggeszetettek". Kerdesed van adatlapon elerhetoseget skubi, msn-re felveszel es ott konz.
Próbálj fél fordulatot kicsavarni és indítani, ezt többször is ismételd meg amíg el nem indul. Ha elindult akkor melegítsd be és a utána addig csavargasd míg a legnagyobb nem lesz a fordulat, majd egy felet befelé, nekem ez bejött.
3 nap elteltével sem tudtuk életre kelteni, pedig megjártuk a szervizeket is hátha tudnak segíteni, de semmi. A levegő csavar asszem alap beállításon van (teljesen be és 1,5 fordulatot kifele). Nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lehet a baja, ha esetleg lenne bárkinek ötlete, tanácsa nyitott vagyok bármire....
Hello Vega!
Köszi az infót! Akkor, ha pucéron kitolom a szalonból és kifizetem a regadót már rendszámozható is? Akkor a hivatalos kereskedések miért kérnek a WR450-hez és a KLX450-hez is 650.000 Ft-os átalakításokat a forgalomba helyezéshez? A hátsó lámpa, indexek hiánya nem okoz a zsarukkal később problémát? Az első lámpa megfelel közútra? Bocs, hogy akadékoskodok, de nem szeretném, hogy később gondjaim legyenek.
Borigor
Hát öreg nem szívesen mondom de beszopta az új tulaj....
Az enyém indult pöcröff, ment 3 hónapot, most rá kell költenem kb. 300e-et, hogy nagyjából rendben legyen. A korábbi 150 után...
Leszophat az összes köcsög magyar enduro tulajdonos, gányolják a gépeket, aztán ha véres a torka eladják....
Szomorú, de ez van....
Ez magyarország!
Mire újra menni fog a motorom, addigra másfélszer annyiban lesz mint amennyiért vettem. Ennyiért már majdnem újat kaptam volna.
Mindegy, én most már rendbe hozom és használom, kerül amibe kerül.
kipuff 0,20-0,25
Végre 4 nap elteltével sikerült beindítanunk! Az volt a baja, hogy leállításkor elcsúszott a vezérlés ráadásul rosszul volt bezsetonozva és nem volt szelephézag a szívószelepeknél. de végre pöcre indul és szép hangja van, és érdekes hogy nagyobb lett a kompresszió benne, mert nehezebb lenyomni a berugó kart.
köszi szépen a segítséget
En iden vizsgaztattam le egy WR250F-et. Indexek lampak minden a gyari volt rajta. Egyedul egy fenyvisszavero prizma vagy mia fene hianyzott a rendszamtablatarto aljarol. Azt helyszinen "raheggeszetettek". Kerdesed van adatlapon elerhetoseget skubi, msn-re felveszel es ott konz.
Udvozletem
3 nap elteltével sem tudtuk életre kelteni, pedig megjártuk a szervizeket is hátha tudnak segíteni, de semmi. A levegő csavar asszem alap beállításon van (teljesen be és 1,5 fordulatot kifele). Nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lehet a baja, ha esetleg lenne bárkinek ötlete, tanácsa nyitott vagyok bármire....
Köszi az infót! Akkor, ha pucéron kitolom a szalonból és kifizetem a regadót már rendszámozható is? Akkor a hivatalos kereskedések miért kérnek a WR450-hez és a KLX450-hez is 650.000 Ft-os átalakításokat a forgalomba helyezéshez? A hátsó lámpa, indexek hiánya nem okoz a zsarukkal később problémát? Az első lámpa megfelel közútra? Bocs, hogy akadékoskodok, de nem szeretném, hogy később gondjaim legyenek.
Borigor
Az enyém indult pöcröff, ment 3 hónapot, most rá kell költenem kb. 300e-et, hogy nagyjából rendben legyen. A korábbi 150 után...
Leszophat az összes köcsög magyar enduro tulajdonos, gányolják a gépeket, aztán ha véres a torka eladják....
Szomorú, de ez van....
Ez magyarország!
Mire újra menni fog a motorom, addigra másfélszer annyiban lesz mint amennyiért vettem. Ennyiért már majdnem újat kaptam volna.
Mindegy, én most már rendbe hozom és használom, kerül amibe kerül.