ja ez így van. de a 2ütem vs 4 ütem topicban régebben mekkora nagy csatatér volt te jó ég! mr.2ütem vagy ki osztotta az észt, volt mire mert értett a dolgokhoz, de olyan kocsmai szinten szólt be mindenkinek, hogy már mindenki a topic beszüntetését kérte. De szerencsére ilyennel csak ott találkoztam.
Kijönnek megnézni: (v)=vevő (c)=chevy
v -De hát ez nem négyütemű
c -mi? de ez az!
v -ja oké. de várj nem is olyan hangja van.
c -de hát...
v -ez 2T öcsém nedzsámázzámá!
c -hát ez tök váratlanul ért! én 4 évig azt hittem négyüteműt vezetek
Ha lefestenéd feketére a trapézt és 400-as négyüteműnek hírdetnéd 11KW-os papírokkal és felemelnéd az árát 400e körülire + megemlítenéd hogy nem kell rajta semmit sem csinálni, egy hétem belül 5-6-an biztos jelentkeznének rá. Azért ennyien mert télen pangás van
de miért nem rakod vissza ezeket a neved mögé? nem nekem kell hanem bárki aki kiváncsi hogy mit vezetsz de te tudod... nekem tökre tetszik ez a tzr pl szép a fényezése de a lámpa előtt az a fehér trapéz nagyon nem illik oda. miért nem szeded le?
én kihivom öket de mikor csinálták a motort nemtaláltak minta számokat(összehasonlitáshoz)se a TDR se a TZR-nél gyorsan mutattam nekik 1 mintát(3MA vázat amim van itthon )de ez a majd megtudod rendszer 1 FOSS
Jah apropó bürokrácia: amit a legjobban gyûlölök az a szemét eredetiségvizsgálat. Leperkálni a 15 ropit, bevinni a vasat +40 oldal papírt, magukra zárják az ajtót. ha végeznek nem mondanak egy kukkot sem, irány az okmányiroda, az átiratáshoz. Ott tudod meg hogy sikeres volt-e az eredetv. ha igen akkor örülhetsz, ha nem akkor jobb esetben megint 15 ropi + futkározás, rosszabb esetben a zsaruk visznek el kihallgatni amiért kétes elõéletû motort/autót vettél. Kurva jó. Ja és egy rakás másik papirmunkáról meg ide-oda futkározásról még nem is beszéltem
v -De hát ez nem négyütemű
c -mi? de ez az!
v -ja oké. de várj nem is olyan hangja van.
c -de hát...
v -ez 2T öcsém nedzsámázzámá!
c -hát ez tök váratlanul ért! én 4 évig azt hittem négyüteműt vezetek