Aprilia RS 250 tulajokat keresek ill. olyanokat akik jövőre eljönnének a nyiltnapokon pályázni erre-arra.
Keresem RONAI kollégát is akinek RS 250-e van,mert vásárolnél tőle dolgokat!!
Ha valaki ismeri szoljon neki,mert nem érem el a telefonján,
Köszi,
varges varges99@yahoo.com
(30) 612-8980
Tök sokszor hallttam hogy 50-es motor 80-as hengerrel. Lehet hogy én vagyok a béna, de nem tudom elképzelni, a 80-as hengerhez nem más a furat és a löket? hogyan biggyestik azt bele?
Akkor inkább már nagyobb karbi az ésszerübb nem?
Én is elég ritka típusba választottam bele, de te vdani te überelsz mindenkit. Az lenne a meglepő ha találnál leírást a motorodhoz
Amúgy ez alapján meg lehet tanulni megszerelni a motort? vagy ahhoz kell valaki aki ott van melleted és elmondja?
én is csak ezt találtam az enyémhez,de megtanultam japcsiul van benne 1-2 dolog emberi nyelven(pl :power beállitás-kipuf)nézd végig www.pure-2-stroke-spirit.info/...
ehhez a típushoz nem tudtok tippet adni hol lehet angol nyelvű (esetleg magyar ) manualt szerválni? Neten megnéztem 20 helyen kb de sehol sincs. csak japánul
Figyelj nem kell hinned nekem. Én elmondtam amit tudok. Mindenki oylan motort szeret ami bejön neki. Ami a GP-t illeti a 990-esktöl a 250-esek kb 4 mp-el voltak lemaradva a köridőkben
Akkor megveszem és indulok a GP-n 250ben! Nem 100millába kerül hanem csak 500ezerbe, és majd alázom vele Luthiéket! De én nem hiszek a mesében! Ja meg a csúszókuplunk az nem a béna motorosok miatt van! A kanyarokban, visszaváltásnál sokat segít!
133kg 240km/h(gps-szel bemérve)!!EXTRÁK:DogFight versenyrendszer(200e ft),magnézium felni,fém fécső,vágott slick gumi.Szárazkuplungos limitált széria!Törésmentes,minden működik rajta(különolajozás,index,stb).Frissen szervizelve. Mailt ne írj,telefonon keress!!!Bp. XV.KER.
Ehhez hozzájön hogy a TZR SP változata 91-ben már csúszókuplunggal készült (sok béna motoros miatt) és most 2006-ban néhány 1000-es superbike-ot szereltek azzal pl gsx-r széria. most kezd el elterjedni.
A hírdetésben ráadásul versenyelektronika is van meg kurva nagy karbik. meg még egy pár hasznos cucc. Nem kell hinned nekem, te csak a számokat meg a LE-t nézed de a kezelhetöség és a gyorsulás nem csak attól függ
Aprilia RS 250 tulajokat keresek ill. olyanokat akik jövőre eljönnének a nyiltnapokon pályázni erre-arra.
Keresem RONAI kollégát is akinek RS 250-e van,mert vásárolnél tőle dolgokat!!
Ha valaki ismeri szoljon neki,mert nem érem el a telefonján,
Köszi,
varges
varges99@yahoo.com
(30) 612-8980
Akkor inkább már nagyobb karbi az ésszerübb nem?
Amúgy ez alapján meg lehet tanulni megszerelni a motort? vagy ahhoz kell valaki aki ott van melleted és elmondja?
de ez csak az hogy mi hova passzol
A régi mtxhez van egy francia de azzal kitörölhetem
133kg 240km/h(gps-szel bemérve)!!EXTRÁK:DogFight versenyrendszer(200e ft),magnézium felni,fém fécső,vágott slick gumi.Szárazkuplungos limitált széria!Törésmentes,minden működik rajta(különolajozás,index,stb).Frissen szervizelve. Mailt ne írj,telefonon keress!!!Bp. XV.KER.
Ehhez hozzájön hogy a TZR SP változata 91-ben már csúszókuplunggal készült (sok béna motoros miatt) és most 2006-ban néhány 1000-es superbike-ot szereltek azzal pl gsx-r széria. most kezd el elterjedni.
A hírdetésben ráadásul versenyelektronika is van meg kurva nagy karbik. meg még egy pár hasznos cucc. Nem kell hinned nekem, te csak a számokat meg a LE-t nézed de a kezelhetöség és a gyorsulás nem csak attól függ
ennek 240-250 körül van a vége mint egy 600-asnak és kb 100-110 kiló. megfogja hidd el!