Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kíváncsiságból. Kb hány 250-es TZR lehet magyarországon?
van már rs250 topic
Sziasztok,

Aprilia RS 250 tulajokat keresek ill. olyanokat akik jövőre eljönnének a nyiltnapokon pályázni erre-arra.
Keresem RONAI kollégát is akinek RS 250-e van,mert vásárolnél tőle dolgokat!!
Ha valaki ismeri szoljon neki,mert nem érem el a telefonján,
Köszi,
varges
varges99@yahoo.com
(30) 612-8980
Tök sokszor hallttam hogy 50-es motor 80-as hengerrel. Lehet hogy én vagyok a béna, de nem tudom elképzelni, a 80-as hengerhez nem más a furat és a löket? hogyan biggyestik azt bele?
Akkor inkább már nagyobb karbi az ésszerübb nem?
nagyobb teljesítményt, de sztem semmi értelme! Akkor inkább vennék 1 nagyobb motort...
Mondátok már el lécci mit lehet elérni ha nagyobb hengert teszek bele a motorba? Annak mi a lényege tényleg nem tudom
Ja tényleg polini gilardoni 186C hengerről nem tud valaki valamit?
Na ugye. Semmi sincs róla, végülis nem létfontosságú de érdekli az embert hogy min ül.
megpróbáltam az mtx-hez keresni én is háát elég kilátástalan. Én még nem is szólhatok semmit.
Ja csak idegesítő hogy kidob mindenféle szemetet rá, de majd megpróbálom a vázszámmal keresni, az hátha bejön.
pl:mtx+motor vagy váz kod,évjárat....
különbözö szavakkal kell rákeresni és találsz bármihez,kinti klub,forumok stb....az tény van amihez nagyon nehéz találni
Én is elég ritka típusba választottam bele, de te vdani te überelsz mindenkit. Az lenne a meglepő ha találnál leírást a motorodhoz
Amúgy ez alapján meg lehet tanulni megszerelni a motort? vagy ahhoz kell valaki aki ott van melleted és elmondja?
Örülj a tiédhez legalább van egy pár enyémhez semmi , még egy pici kis adatocska sincs.
Ja elég gáz. Én ezt találtam: www.rscycles.com/pdf_partsbook...
de ez csak az hogy mi hova passzol
Japánok a legjobbak motorban, de beszélni meg írni azt nem tudnak
én is csak ezt találtam az enyémhez,de megtanultam japcsiul van benne 1-2 dolog emberi nyelven(pl :power beállitás-kipuf)nézd végig www.pure-2-stroke-spirit.info/...
aZ ENYÉMHEZ MÉG UGYSINCS.
A régi mtxhez van egy francia de azzal kitörölhetem
ehhez a típushoz nem tudtok tippet adni hol lehet angol nyelvű (esetleg magyar ) manualt szerválni? Neten megnéztem 20 helyen kb de sehol sincs. csak japánul
Figyelj nem kell hinned nekem. Én elmondtam amit tudok. Mindenki oylan motort szeret ami bejön neki. Ami a GP-t illeti a 990-esktöl a 250-esek kb 4 mp-el voltak lemaradva a köridőkben
Akkor megveszem és indulok a GP-n 250ben! Nem 100millába kerül hanem csak 500ezerbe, és majd alázom vele Luthiéket! De én nem hiszek a mesében! Ja meg a csúszókuplunk az nem a béna motorosok miatt van! A kanyarokban, visszaváltásnál sokat segít!
Ja és ez egy NSR 250 SP hírdetése volt
Ez egy hírdetés szövege volt anno 1 éve:

133kg 240km/h(gps-szel bemérve)!!EXTRÁK:DogFight versenyrendszer(200e ft),magnézium felni,fém fécső,vágott slick gumi.Szárazkuplungos limitált széria!Törésmentes,minden működik rajta(különolajozás,index,stb).Frissen szervizelve. Mailt ne írj,telefonon keress!!!Bp. XV.KER.

Ehhez hozzájön hogy a TZR SP változata 91-ben már csúszókuplunggal készült (sok béna motoros miatt) és most 2006-ban néhány 1000-es superbike-ot szereltek azzal pl gsx-r széria. most kezd el elterjedni.
A hírdetésben ráadásul versenyelektronika is van meg kurva nagy karbik. meg még egy pár hasznos cucc. Nem kell hinned nekem, te csak a számokat meg a LE-t nézed de a kezelhetöség és a gyorsulás nem csak attól függ
250! Ne röhögtess! Szerintem ezt sem hiszed.....
a-a én nem a széria TZR 250R-re gondoltam hanem arra a tuning fél misisre www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...

ennek 240-250 körül van a vége mint egy 600-asnak és kb 100-110 kiló. megfogja hidd el!