nem halgatni kell igen én láttam+mentem is vele többször(500-2t...mellékesen megjegyzem nem könnyü alkatrészt találni hozzá )..te én szerettem a 2-4t 1aránt ne mond már azt hogy 20xéves motorok jobbak mint a maik jó a 2t de ha tehetném biztos lenne 4t -m is
EMBER! Te aztán faszságot beszélsz a javából! Szerintem te még csak képen láttál nagy köbcentis 2T-t! Sokan vannak ezzel így hogy azt "sztárolják" amilyük van! Na mindegy.....éngem nem érdekel, úgyis meglesz a 4T aztán soha többet 2T!!!!
Két kerekű autó, az nem élmény egy 2t az az igazi élmény.
Azt arra találták ki hogy húzd neki, cseréled benne a cuccokat örökéletű a dolog, egy 4t-t meg ha széthajtanak az nem kis pénz sőt meg se éri megcsinálni.
nem az hogy kitudod e motorozni,hanem szarik rá mert tudja szezon végén megy vissza a kereskedésbe...nemérdekli a szervizelés+hogy x-et bukot rajta....aminek az ujkorátol cibálják nemhiszem hogy jót tesz neki...szerintem...
én arról beszélek hogy 1 2T motort sokkal hamarabb kinyírsz nagyobb fordulaton mint 1 4T-t! Nem akarok ezen vitázni nekem ez a véleményem!Unokabátyámnak 2004es R1ese van, megjárt már Európában pár pályát, és semmi baja!
ha 1 R1et tudsz nyélen hajtani, akkor tudsz valamit
ez egy hüyeség. mi abban a jó h nyélen tartod és mész 300-al? ha meg pályára gondolsz egyébként sem szokták őket nyélen tartani sok pályára szokás más áttétellel menni mert felesleges az a végsebesség inkább a jobb gyorsulásért más áttétel...
és nem csak akkor tudsz valamit... ha egy 250rs már kevés valakinek és kimotorozza pályán, na szerintem az is elég sokmindent tud...
de nézd azt hogy 1 250est teljesen ki tudsz használni, van akinek kevés is, de ha 1 R1et tudsz nyélen hajtani, akkor tudsz valamit...
Azok a pár ezer km-es gépek, meg a köcsög műmájereké, bejáratás nélkül nyomják, meg azzal kemények hogy lefüstölik a gumit! SZERINTEM!!!
szerintem vegyél choppert! azokat tuti nem basztatják.
egyébként meg inkább veszek egy szétpályázott 2t-t mint 4t. lecserélsz 1-2 alkatrészt és megy az rendesen.
csomóan meg vannak rökönyedve h sportmotort pályázásra használják mintha nem arravaló lenne. meg aztán az biztos jobb h csak az utcán használja és szétegykerekezi meg stoppiezza, telóknak nyilván jót tesz. meg a tudatlanok akik 2t ket motorfék nélkül használnak stb...
van benne igazság de ennyi erövel csak szalonbol vegyél motort...én mindig látok télen a yamahánál visszaadott/teszt megkimélt R1 motorokat....érdekes pár 1000km van mindegyikben persze a gumi rongyá kopva...(de láttam már km- óra nélkül állt a gumismühelynél....szerinted miért )biztos nem cibálták neki
Elég nagy miller lehetsz ha még ezek mellett egy crosst fel tudsz tartani, dugócsere 1-2 versenyekként 4T-nél meg szelepállítás... így folytaod még a végén annyira kitanulod a szakmát külön garázsod lesz és az országból mindenki hozzád jön szereltetni
én mindig bokorugroztam ezt csak hobbizni vettem,csak ritkán használgatom.A másik motoromat használom napi használatra de kell 1 cross (csak a testedzés miatt )
jaja így van. Amúgy meg még igy is a legjobb üzletet kötöttem meg sztem hogy megvettem. Amikor nyáron nézegettem a mocákat volt sok 400-as de csak a 250-es 2T fogott meg ez volt az egyetlen gép amiröl ha leszáltam a vigyor rajtamaradt a számon még vagy 5 óráig. a 400-as meg mintha autót vezetnék, a 600 már egy kicist mókásabb nagyobbat meg nem vezettem még
Nem érdekel semmilyen érv imádom és kész.
És tényleg nincs semmi értelme a vitának ugyse tudja egyikünk se meggyőzni a másikat.