mert már kivégezték mindet a pályázok+bontokban végzik (1-2elvetemült gyüjtögetönél van még.)..igen drága az alkatrész+nem birják az állandó nyelezést de semi sem birja....kinti oldalakon nézed 1500euro-tol indulnak az 50le-sek...nálunk nem becsülik ,és a többség nem vesz használt öreg ritka motort mert fél töle+desing sem a mai trend.
festésre meg kinézetre tök frankó! az elsö lámpa megoldás annyira nem teszik már. ez iylen. Az enyémnek is volt pár gazdája elötte. Ahoz képest hogy az elözö tulaj alig használta és azért adta el mert a power szelep müködés nélküli tzr erös volt neki és becserélte egy robogóra ahoz képest ezek voltak a bajai amik idáig kiderültek: A gumikba 1.2 bar nyomás volt és középen csutkára el vannak kopva oldalt meg majdnem 100%-osak. Az akksi kuka, mindkét telószimering kuka ömlik az olaj belölük. csöpög az olaj a motorból még nem deritettem ki honnan. tükrök karcosak + tök bénán lettek lefestve és kopik a festés róluk, nem tudom kideriteni hogy miért csak 45 ló körül van a teljesitménye, párolog a benzin 1000-el a tankból. Ja és 5000-ig olyan hangja van mint egy 30 éves amerikai V8-as autónak - de ezt nem nevezném negativumnak bár elég érdekes ilyet motoron nem halottam sose, majd tavasszal felveszem had lessetek ennyi röviden
Jah tisza szivás hogy ebben az osztályban alig van néhány motor az országban. Tiszta ritkaságszámba megy pl hányan irnak a tzr 50 meg 125 topicba, itt meg 3-4 valaki van/volt
1x raktam/tuk össze (de nem vagyok nagy spiller de láttam már pár motort+jók a barátok a javitásban)de nem volt 1x-ü alkatrészt vadászni hozzá...nincs már szezon+sokat alkudoznak, illetve beszámitgatni nem akarok csak 1-2tipust ....
Chevy: Amúgy nagyon szép a motorod, sok birka meg csak azt látja hogy szerelni kell, lapozzunk inkább vegyünk egy 400-asat. Nem is tudja mit hagy ki...
Jah valahogy sejtettem. Te aztán nem vagy semmi, kicsit vágod a témát. Biztos szétszedted + összeraktad már vagy 10x. Elég régóta látom már azt a hirdetést. Nem tudod eladni mi?
ááá nem hinném. El volt téve télire a kerti suffniba. úgy hogy onnan csak negyed óra alatt lehet kirobbantani. aki hozzányúlhatott volna az fatter de övele töltöttem tele a tankot benzinnel 2 héttel elötte. nem hinném hogy utánna meg leszívta volna, föleg hogy 4 éve mindig full tankkal rakjuk el a mocikat. Biztos hogy valahol párolog, hétvégén kideritem hogy mi a baja de nem tudtam hol kezdjem. Amúgy nálam úgy van kialakitva hogy a benzincsap alatt egy fémlap van hogy beljebb már ne tudjak nyúlkálni. csak úgy tudom kideriteni + meglesni a csöveket ha leszedem a tankidomot.
Chevy: amúgy nem neked van az a felülcsöves fekete TZR-es amit hirdetsz a neten?
csak szombaton leszek a motor közelében de akkor meglesem, és leirom hogy mire jutottam. Amúgy meg lehet érezni a benzinszagot amikor a motor mellett vagyok meg a tanksapka mellöl is rendesen érzödik. Az volt a szivás amikor kb 10 napja amikor még jó idö volt mentem egy karikát a géppel. Télre el volt pakolva kiszedtem, emlékeztem hogy teletöltttem benzinnel hogy a tank ne rozsdásodjon belülröl, mentem 2 kilit és leállt a motor. Nézem mi van, tök száraz a tank... Épp hogy volt annyi a csöben meg a karbikban hogy hazatudtam még gurulni. Amúgy meg új még a gép és most derülnek ki a bajai. Sajnos egyre több...
16 liter 2 hét alatt???? Hány fok van nállatok 90???
A tank alján van a benzincsap mellett mégy egy cső ami a tankba megy! Na ez a túlfolyója, meg itt is kap levegőt! Lehet hogy a powerednél a trapázon nem jól áll a csiga! Vizsgáld meg azt is!!!!
Szoktam látni 250-es 2T-knél hogy kijön egy csö a tankból hogy legyen levegö a tankban, ilyen a TZR-eknél nincs de viszont van az hogy 2 hét alatt elpárolgott a 16 lityó benya a tankomból a tanksapkán keresztül. Úgy hogy a motor alatt a kartonpapíron nincs semmi nyom szóval nem folyt ki. Nálatok is ilyen jól müködik a levegö beeresztése a tankba vagy nálam lyukas a tanksapkánál valami?
Ma beszéltem egy cimbimmel ö is azt vágta rá egyböl hogy a power bowdennel lehet a baj, neki is volt hasonló. Le fogom kapni az idomokat és meglesem. Remélem ez lesz a baja és nem valami komlikált szükités a csöben vagy béna karbik... kösz tényleg!
nem fogy el 8nál az ereje,a power szelep ha nem nyit,nem öli meg a motort,csak egyszerűen nem lesz akkora a teljesítmény növekedésed fordulaton.Mint szinte minden membrános motor,a tied is magasabb tartományban érzi jól magát,attól függetlenül,hogy nyitott-e a ppowered.-
ha nyit a powered,az történik, hogy a kipufogó csatornádat előbb nyitja a dugattyú,és ugye természetesen nagyobb is lesz az ablak,jobb az öblítés.
Szóval azért mert nemnyit a powered,még foroghat a motorod.
Kontroláld le egyhelyben a motort,vedd le az idomot,nézd a bowdeneket,emeld a fordulatot,próbálkozz.
Ha butaságot mondtam bocs,de én így tudom-mielőtt bárki is oltana
Most vettem egy 3xv1-es TZR-t odáig eljutottam hogy bizonyára le lehet folytva, mert elég gyenge. De azt vettem észre rajta hogy nem nyit a power szelep. Semmi ugrás nincs rajta semmilyen fordulatszámtartománynál. 3000-nél megindul kb úgy mind a többi 250-es 2T de majdnem azzal a nyomatékkal is húz 12000-ig végig. és semmi ugrás vagy rántás 7000 vagy 8000-nél. De ha nem müködne a power akkor viszont el kéne fogynia az erejének 8000 környékén. De nálam húz 12000-ig úgy mint a középtartományban. Nem találkozott valamelyikötök iylennel? nem tudjátok mi lehet vele?
Chevy: amúgy nem neked van az a felülcsöves fekete TZR-es amit hirdetsz a neten?
A tank alján van a benzincsap mellett mégy egy cső ami a tankba megy! Na ez a túlfolyója, meg itt is kap levegőt! Lehet hogy a powerednél a trapázon nem jól áll a csiga! Vizsgáld meg azt is!!!!
ha nyit a powered,az történik, hogy a kipufogó csatornádat előbb nyitja a dugattyú,és ugye természetesen nagyobb is lesz az ablak,jobb az öblítés.
Szóval azért mert nemnyit a powered,még foroghat a motorod.
Kontroláld le egyhelyben a motort,vedd le az idomot,nézd a bowdeneket,emeld a fordulatot,próbálkozz.
Ha butaságot mondtam bocs,de én így tudom-mielőtt bárki is oltana