Szia!Lehet,hogy kopott a henger-dogód és nagy a kartelgáz.Ami (nem tudom melyik TT-d van) egy csövön általában fel van vezetve a légszűrőházba.Ilyenkor a karbi és a légszűrőház közti csövek is tiszta olaj.Ha járó motornál lehúzod azt a csövet,erősen okádni fogja az olajos ködöt.
az ilyen régi lomok olyanok mint a dobókocka, bármi előfordulhat
a megbízhatóság meg csak az előző gazdik gondosságával függ össze
alapból jók ezek a régi gépek, közel sincsenek úgy kihegyezve mint az újabb "erőgépek"
amúgy ami olcsó az többnyire szar is, de a drága sem mindig jó
bár van néha egy-egy gyöngyszem, pl a ténérém 220pénz volt egy szívócsonk egy akku, egy villavédő csere után üzemel évek óta hibamentesen
múlt évben megnéztem pár gépet a 300 ezer alatti kategóriában, elég siralmas volt a helyzet, volt olyan ahol a blokk-henger-hengerfej más-más típusé volt és persze nem ez volt a legnagyobb hibája
Sziasztok!Szeretnék vásárolni egy tt600.1989körülit néztem az a pénztárcámnak meg felelő.Segitségeteket szeretném kérni abban,hogy mennyire strapa bíró és,hogy ha meg hibásodik gondolok egy teljes motor generálra kb mennyibe kerül és persze,hogy érdemese egy ilyen gépet választani olyan embernek akinek nem olyan vastag a pénztárcája.Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok !
Ha esetleg valakit érdekel,eladó TT 600 RE motorom.
Képes Motoron megtekinthető,ugyanitt bukók,ruhák,motoremelő pad eladók szintén.
Képeket még töltök,vagy email-ben küldök.
Sajátjaink,eü-okok miatt eladók.
Hülyeségekkel,kérlek,ne hívjatok.
Köszönöm.
Kellemes napot .
TT 600-nál mitől lehet, hogy lucskos, olajos a dugó?
Szelepszárszimering/gyűrűk, igaz?
Mivel az elsőelső jó, marad a második.
Csak az a furcsa, hogy a karbi szívócsonk oldalon szintén ilyen olajos genya volt.
Ha a gyűrűk miatt kap olajat és füstöl, akkor a szívóoldalon hogyan lehet olajos?
Valami ötlet mi lehet a gond?
Már azon vagyok, hogy hengerfúrás és dugócsere, de kicsit bizonytalan vagyok az előbbi miatt.
Köszi előre is!
yamaha ttr600 .gyújtás hibás((cdi))) egybe vagy bontva..eladó sos.. érdeklődni csak telefonon..06702712870 kép ilusztrált kép ugyan ez 2000-2001 évj....
Sziasztok. 1991 es yamaha tt600-am generálozom. Honnan tudnék szerezni vezérműlánc feszítőket? Kérem segítsetek mert nem találok sehol és jó lenne ha a szezonban nem itthon kéne ülnöm, hanem inkább az erdőkbe csapatnám. A válaszokat előre is köszönöm.
Én se vagyok hard enduros, attól nagyon messze vagyok. Kenda K270 gumi van, de csak ilyen lazább tereprepezésre jó. Veresegyháza az nagyon király, azon a környéken szeretek motorozni. Csak a budai oldalról nem nagyon tudok elcsalni oda senkit. 2000-től már kék (műanyag tank) analóg km/h ami előtte volt az fehér fémtankkos és digit km/h. Most füzettem egy 17"-os kerék szettet. Távtartózni kell és kész (dobok majd fel képet). Majd össze beszélhetnénk és tekereghetnénk egyett.
Szia! Bocsi,hogy,csak most reagálok!:-( Nagyon szépen köszönöm! Nem vagyok túlinformált a motorban. Ha jól értelmezem, fehér, mert, csak a váz kék. Pillanatnyilag még ismerkedem a motorral. Sajnos jó ideig nem ültem motoron. Veresegyház környékén lakom. Van a motorhoz terepgumi is, de most utcai gumi van rajta. Szeretnék majd hozzá + felnit, hogy könnyebben tudjam cserélni. Addig nem nagyon merek igazán terepre menni, míg nem szerzek egy kis rutint. Egyébként erdei utakon szoktam menni,de azt nem igazán mondanám terepezésnek. :-)
Üdv
Csabcsó
Hello, melyik típusú? (fehér/kék) Nekem egyszer telement retekkel amit kipucoltam jól bezsíroztam és megjavult (kék). A fehérnél kicsit sz.rabb mert ott az első lánckeréknél van valami jeladó ami elég érzékeny ahogy olvasgattam (lehet azzal lesz valami ha ilyened van).
További képek.
a megbízhatóság meg csak az előző gazdik gondosságával függ össze
alapból jók ezek a régi gépek, közel sincsenek úgy kihegyezve mint az újabb "erőgépek"
amúgy ami olcsó az többnyire szar is, de a drága sem mindig jó
bár van néha egy-egy gyöngyszem, pl a ténérém 220pénz volt egy szívócsonk egy akku, egy villavédő csere után üzemel évek óta hibamentesen
múlt évben megnéztem pár gépet a 300 ezer alatti kategóriában, elég siralmas volt a helyzet, volt olyan ahol a blokk-henger-hengerfej más-más típusé volt és persze nem ez volt a legnagyobb hibája
Ha esetleg valakit érdekel,eladó TT 600 RE motorom.
Képes Motoron megtekinthető,ugyanitt bukók,ruhák,motoremelő pad eladók szintén.
Képeket még töltök,vagy email-ben küldök.
Sajátjaink,eü-okok miatt eladók.
Hülyeségekkel,kérlek,ne hívjatok.
Köszönöm.
Kellemes napot .
TT 600-nál mitől lehet, hogy lucskos, olajos a dugó?
Szelepszárszimering/gyűrűk, igaz?
Mivel az elsőelső jó, marad a második.
Csak az a furcsa, hogy a karbi szívócsonk oldalon szintén ilyen olajos genya volt.
Ha a gyűrűk miatt kap olajat és füstöl, akkor a szívóoldalon hogyan lehet olajos?
Valami ötlet mi lehet a gond?
Már azon vagyok, hogy hengerfúrás és dugócsere, de kicsit bizonytalan vagyok az előbbi miatt.
Köszi előre is!
Eladó megmaradt Yamaha XT 600 alkatrészek. Fogaskerekek szinte újak 15/45 JT márka.
láttam én már drz-n aprilia tuareg rally tank+ülést is
Üdv
Csabcsó
2004-es tt re 600-as hátsó felnit-ráfot keresek.
Köszi a segítséget !
Terepezni szoktál vele? Merre felé laksz?