igazábol én össze tudom rakni, abban kellene a segitség hogy hová vigyem a hengereket furatni, és hol tudok gugó,gyűrű, csapszeg, tűgörgő kosarat be szerezni+ a dugó átalakítás, és így mennyi?
A főtengelyhez nem nyúlnék, nagyon jó álapotúnak tűnik, de a hengerek is. Nem értem miért vették ki belőle a dugattyúkat.
az a kérdés belül milyen, csináltam egy forumos kollegának egy blokkot lc-t és 108-böl állt meg.
fötengely csapágyak simeringek dugó. ez csak az anyag volt. ha csak dugó cserés akkor kevesebb.
Köszönöm, és esetleg tudnál segíteni ennek a teljes lebonyolításában, és lehet látni hogy anyagilag hol áll meg? Nem sürgős, az a lényeg hogy még a nyáron szeretném picit járatni.
Nem nézlek koklernek, de ha nem a gyári dugot teszed bele azért némi átalakitást igényel.
Az Nsr 125 dugot használjuk a Parillátol vesszük minden mérete stimmel, de nem ablakos.
kettö helyett 1 ablakot vágunk rá, de ha nem teszel akkor is jó.
Akkor még kellett volna hozzá 2-3le,15-tel nem ment 6.-ban.Annyi kis többlettel,meg jó gumival könnyebben ment volna velük a meccselés.Egyenesben elmentek,nem tudtam a szélárnyékukban sem maradni.
Most néztem videot a fögecó lapjárol az az első körökböl való mert a Sanyi nagyon nyomat a honda mögött a 3. helyen. De ott a hosszab áttétel kellet volna.
Igen az egyik kollégánk nagyon kiérkezett a porra,talán valami előzésből kifolyólag,aztán inkább kiengedte a mocit a málnásba.Azt mondta, rendesen megegyelte a bokrokat ott.
A főtengelyhez nem nyúlnék, nagyon jó álapotúnak tűnik, de a hengerek is. Nem értem miért vették ki belőle a dugattyúkat.
fötengely csapágyak simeringek dugó. ez csak az anyag volt. ha csak dugó cserés akkor kevesebb.
Az Nsr 125 dugot használjuk a Parillátol vesszük minden mérete stimmel, de nem ablakos.
kettö helyett 1 ablakot vágunk rá, de ha nem teszel akkor is jó.
Nos, tudsz segíteni alkatrész ügyben?
Merre van a film a Főgeconál? Sehol nem találom.
hogy x-be mentetek.
Köszi.