Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Suzu mester. Ez így hosszú lenne, mert a szelephézagot nemrég állítattam be, az önindító eléggé lassan forgat még hidegen is, (pedig az akksi jó,) meg néha be tudom indítani szivatóval.(melegen)?
A tököm sem érti.
Mondom.... Első 1 méteren amikor még csak 1-et fordul a motor, tolásra beröffen 2-esbe.
Próbáltalak felhívni, a 20.9214417-en, de nem tudtalak.
Megváltozott?
Üdv
most mértem a tzr 2ma -son 167-et. de neked kéne mérni
175 ohm a töltőtekercs, lehet,hogy az elég, de más cdi ken ennek kb az 4 szerese szokott lenni.
Ma is vagy 2 órát ástam a tekercset, de még mindíg nincs teljesen kint.
Lehet szelephézag, karbi "Hidegen szivatós" meg keveset forgat az öninditó, ha meleg.Ha nincs egyértelmü hangja akkor sokesélyes.
Most volt itt a Nándi azt mondja amit mért "rugásra az élégnek tünik. Azért mert rajta volt a blokkon.
Szia skacok. Tudom, hogy rég írtam már, de mostanság nem volt túl sok időm.
Vettem egy 81-es évjáratú XJ 650- est, és az a gondom vele, hogy melegen csak tolásra indul,
de akkor egyből.
Hidegen nincs vele gond, és nem tom mi lehet vele.
Ha tudnátok segíteni abban, hogy mi a rák lehet a baj, nagyon megköszönném.
Előre is köszi a segítséget.
Csak a befuó listát tudom feltenni,de a kat.-rajtszám-képek alapján ki lehet silabizálni kik, hol indultak.
Ha a mitas m06, volt a másik lehetőség, akkor az nem jó választás,mert talán még kopósabb, mint a k 65, ami még szóbajöhet, az a h 06, annak mélybb is amintázata, de keményebb is.
Petró tegyetek fel egy nevezési listát mert a képeket elnézve sok a faragott motor, ami abszolutba nem számithatna bele, röhej hogy egy széria rd-nek az x-be kell menni.
talán ezért jobb a mitas az egy kicsit többet bir, bár aki huzza neki annak csérélni kell. biztos volt olyan motor amin nem cseréltek és kibirta a távot.
Námdi mániája a fél p20 ráadásul sok sok éve van ilyen.
Zoli ez nem olyan 1Xrü kérdezd csak meg a fiukat mibe került a hétvége tokkal vonoval.
Hát ha átjössz akkor mérhetünk a cdi- ken értékeket, talán ad támpontott.
Bizonyára,én csak azt szerettem volna ezzel mondani,hoyg az mz kupa eleje nagyon megy.
DE azé aztat is tudni kell,hogy a legjobb időt LÉNÁRT PETI mente 1.51 éés még van titkos fegyver
Má, méne lehetne...
erősen gondolkozunk rajta, hogy kiállítunk jövére egy csapatot, persze csak ha lehet 125 tel is menni,
még + látjuk...
Köszi Zolikám! Kár hogy nem tudtál jönni, egy jó koordinátor jól jött volna!
Heidenau K65. Ennyi maradt,2 párból!
Eza gép,ez nagyon zsír ez!

Sajna nem tudtam elmenni,mert itthon volt dolgom, grat a csapat kitatásához!
Thanks Maestro! A Team sajnos Bán Levi nélkül.Kípek ehun e!Még lessznek!
Persze,értem én.

Ma egész nap a speciál gyujtást ekecsültem, hát had ne mondjam, galaktikus szopás, pedíg még csak bontogatom...
Ami biztos, hogy a jeladót újra kell tekerni, mert belül megszakadt, de a töltőtekercs ellenállása is egészségtelenül kevésnek tűnik, jó volna tudni, hogy mekkorák voltak az ellenállás értékek eredetileg,mert így csak saccolni lehet.
Trafó fékkar lánckerék :aug.2-án.
Éjszaka,hűvösben megváltozott a gép.Csak7000-től 9000-ig ment.Húzni kellet neki,alatta dadogott.Gyertyával próbálkoztunk nem lett jobb.Úgy éreztem bírni fogja,hidegebb is volt és castol volt bekeverve.Jött a CB jó lámpával,azt kisérgettem sokáig.Már el akart engedni, de mutattam a lámpára,meg hogy menjencsak.2.00 körül menegettünk.Kihúztuk az éjszakát valahogy,lámpa nélkül úgy is mindegy volt,aztán de.nagyon jól ment a gép.Délutánra a sok por megadta neki,elgyengült egy kicsit.Akkor már spórolni kellett az elsö gumival is,(meg kellet egyet fordítani)szépen poroszkáltunk,hogy be tudjuk fejezni a versenyt.