Ha eljössz Sopronba adok egy ölre való rugót kipróbálni.különböző karakterisztikájú mindegyik.Amelyik jó lesz meg is tudom csináltatni.Sokat játszogattam velük.
Üdv Rd guruk!
Ilyen első teleszkóp zárócsavart keresnék 1 db -ot! Talán RD 350 YPVS kb 85 évj. Korábban olvastam hogy valami rugógyártó készít belevaló rugókat is! Erről kaphatnék valami infót tőletek!
Köszönöm előre is!
Győrvári András
Látatlanba is neked adok igazat. O.J. biztosan nem adná oda a motort, ha az nem megy és más rendes szerelő se.
És szerintem is pofátlan dolog pénzt kérni ha nem tudom megcsinálni a melót, főleg ennyit.
Sziasztok ! RD 350 L0-hoz kellene olajszivattyú , vagy tipp hogy javitható-e . Jelenség , hogy ahová a bowden be van akasztva a tárcsába , annak a tengelyénél csöpög a 2T . Lehet nem szakszerű a leirásom de ott van a baj :) Üdv
Ja,az más,ha hosszú lett volna, így már érthető.Én meg már arra gondoltam,hogy azért nem mert árnyékolná az összképet....
A jelző kifejezetten a te stílusodra vonatkozott,SENKI MÁSRA!!!Egyébként meg akinek nem inge nem veszi magára.
Részemről itt vége.
Nem gond,elég ha a két kutyám megismer amikor bemegyek a kapun.Egyébként tényleg Debreceni vagyok és ,mindig jó oda hazamenni.Józsit azért nem említettem meg(aki egy jó szerelő),mert így is hosszú lett a történet.Köszönöm neki hogy eladta nekem a saját karburátorsorát,aminek kellettek a fúvókái hogy a másik házzal(a roncsból) működjön jól az NS 400.A rezócsövek a Voló Művekben készültek,és Peti szép munkát végzett,újrahangolás nélkül is fantasztikusan ment vele a vas.Amúgy Ők is Kelet-Magyarországiak mint sok más jó motoros,akik a véleményed szerint mind tirpákok mert a Tiszán-Túlról jöttek.Én vigyáznék ennek a jelzőnek a használatával mert valaki még tényleg magára veszi.Szerintem korrekt volt a stílusom.Maradok Tisztelettel:Attila
Kedves Lajos(aki egyébként szintén Attila)stílusod meseszerű(tündérmeseszerű),memóriád erősen szelektív.Ha már vetted a fáradtságot egy ilyen hosszú levél megírásához legalább lennél tényszerű.Az a baj veled,hogy amikor sok,sok évvel ezelőtt leléptél kelet Magyarországról vitted magaddal az akkori mentalitást és mindenekelőtt az akkori értékrendet.Magad írtad,hogy egy szervizért ami esetenként 3-5 óra mennyit fizettél a 2Rad-nál .Az elkerülte a figyelmedet,hogy azóta itt is megváltoztak a dolgok.Úgy gondoltad,hogy itt van ez a lúzer nyugger aki 3db. gombért megcsinál neked ekkora munkát. Azt azért tudjuk,hogy itt nem szervizről beszélgetünk,hanem egy veteránkorú,nagyon hosszú ideje álló UTCAI motor utolsó csavarig szétszedése,hibák kijavítása és ismételt összeszereléséről van szó. Ezen a fórumon nagyon sokan tudják,hogy ez mennyi munkát jelent.
Vegyük sorba a dolgokat.Mint írtad semmit nem lehet ehhez a típushoz kapni.Élőbányásztál valahonnan 3db.utángyártott dugattyút a hozzájuk nem passzoló gyürükel együtt.Mondtam,hogy ez nem az ami nekünk kell.A válasz, nincsen más.A döntés a te kezedben volt,hogy fölhasználjuk v. nem.
Nem igaz az az állításod,hogy a motor nem indult el,elindult,de valóban nem működött normálisan.Miután a hagyományos és ultrahangos(ősszerakás előtti) tisztítás sem hozott eredményt a porlasztósornál valóban azt mondtam(mivel csere sor nem volt),hogy én már nem tudok a továbbiakban mit tenni vele.Természetesen nem olyan tirpák stílusban mint ahogy te itt közzétetted.Azzal,hogy ezek a ki tudja,hol,hogyan gyártott gyűrük ilyen rövid idő alatt szarrá koptak v.netán a szintén utángyártott dugók gyürűhornyai kiverődtek,nem tudok mit kezdeni.
Tőlem elvitted a motort Debrecenbe egy szerelőhöz aki szintén NS tulajdonos és állításod szerin ennek a típusnak a jó ismerője.Ő sem tudott mit kezdeni a motoroddal egészen addig amig a saját 100%-os porlasztósorát föl nem tette a motorodra.Láss csodát,a motor gyönyörűen járt.A motorod továbbra sem volt jó mikor onnan elhoztad,mert működő porlasztósorod még mindig nem volt.Ekkor vetted a donort.Ezt azért nagyvonalúan kihagytad a mesédből(tündérmesédből)
Ezt onnan tudom,hogy beszéltem a szerelővel,mert engem is érdekelt ,hogy mire jutott a motoroddal.
Elvégezted a MAMIT ahogy írtad is itt,de mondtad,hogy egy ekkora munkának nem mersz neki kezdeni.Ezzel nincs is semmi baj.Azzal viszont igen,hogy amikor mondtad csináltatsz rá rezókat a szintén kelet Mo-n élő ismerősöddel és kérdésemre,hogy ki fogja majd bekarburálni a motort a válasz az volt,hogy senki.Jó lesz az úgy,hisz olyan lesz mint a gyári cső.......No comment.Arra természetesen fölhívtam a figyelmed,hogy ha megakad a motor hozzám ne gyere panaszkodni.
Az sem igaz kedves János (Aki egyébként szintén Attila),hogy én azt mondtam,hogy 6e-t keresek óránként egy olyan vállalkozónál akinek időnként bedolgozok.Azt viszont mondtam,hogy alkalmanként bedolgozok egy vállalkozónak aki 6e-s rezsiórabért számol.Az gondolom természetes és magától értetődő,hogy én ennek csak egy kisebb részét kapom,hiszen egyébként értelmetlen lenne számára ez az üzlet.
Végül pedig ,hogy nekem milyen károm származott ebből?Annyi,hogy nem lett kifizetve a munkám egy része,sőt még néhány apróbb vásárlás pl.fékolaj,hűtőfolyadék ami így ennyi idő után hirtelen eszembe jut.De a lista ott van nálad(ha még meg van) amin mindent részletesen vezettem.
Kedves Lajos(aki egyébként szintén Attila)a korábbi témával kapcsolatos megjegyzéseimnél mindig gondosan ügyeltem arra,hogy megőrizzem a névtelenséged.Bár ahogy elnézem az aktivitásod a fórumon itt kb.a kutya sem ismer téged.
Sziasztok.Mindenkinek Boldog Új Évet,balesetmentes motorozást kivánok.Külön szép jó napot neked is Attila(cagiva)!Azt gondoltam hogy ezen az NS 400 témán már túl léptél,de mivel már másodjára emlÍted meg itt fórumon,úgy gondoltam a többiek is megtudhatják ennek a tündérmesének az árnyékos oldalát is.Én voltam ennek az állati szopás NS-nek a tulajdonosa.Kezdjük az elején.A bécsi 2Rad-hoz(legnagyobb hivatalos Honda szerviz a környéken)régóta járok(90-es évek eleje)motorjaimmal,CBR,VFR stb.,műszakira,és éves szervÍzre mert akkor még nem volt garázs.Mindig kifizettem a mostani pénzen 3-500 Eurós számlát.Később mikor már garázsom is lett elkezdtem otthon szerelni magamnak,közben elvégeztem a MAMI-t,hogy egy kicsit jobban értsem amit csinálok,de azután is a bécsi Hondától vettem az originál alkatrészt.Mindig is szerettem a 2ütem-et,fiatalon P20-21,azután lett RGV 250, MC 28, R1-Z, TDR 250, DT250.És akkor jött az NS400.Több mint 10évet állt ezért a teljes szétszedés és felújÍtás mellett döntöttem.Úgy gondoltam hogy egy ilyen finom és bonyolult szerkezethez mint ez a V3, tapasztalt kétütemű szerelő kell.(a végén kiderült,tévedtem).Megkérdeztem a bécsi Hondánál,de mivel az NS-hez semmilyen eredeti alkatrészt sem lehet már rendelni,és hozott cuccból egyáltalán nem dolgoznak,el sem jutott odáig a tárgyalás hogy ért-e konkrétan valaki hozzá,vagy hogy mennyi óra,ill.EURO-ba kerülne.Mást nem ismertem aki jártas lett volna a többhengeres kétütemű motorok szerelésében és még ideje is lett volna rá.Ekkor találtalak meg téged Attila.Úgy gondoltam hogy mivel otthon szerelgetsz kávé és halk zene mellett,belefér az én NS-em bütykölése is.A feladatod a megbeszélésünk alapján a motor felújítása,üzembe helyezése,majd beállÍtása lett volna.A munka még a felénél sem tartott amikor Te 100.000 Ft-ot kértél tőlem kijelentve,hogy ha Te egy ismert Soproni motorszerelőnek bedolgozol,akkor 6000Ft-os órabért kapsz tőle.Értem.Gondoltad,itt az én emberem,ausztriában dolgozik,drága hobbija van,meg pénze is dögivel.Ugye a kölcsönből házépítés,válás,a régi motorokért fenntartásáért túlórázás,családi anyagi lemondásról nem meséltem neked?Szóval mire hivtál hogy kész a motor(eltelt több mint fél év),240.000Ft-ot akartál tőlem.És most jön az,hogy miért csak 170.000Ft-ot fizettem ki.A Honda NS 400R amit összeraktál nem ment.Nem működött.Nem lehetett beindítani,beállítani,kipróbálni,használni.Te mint megbízott szerelő,közölted velem hogy fogalmad sincs miért nem működik,nincs kedved tovább foglalkozni vele,nem kérdezel meg mást,fizessek és húzzak el vele a fenébe.Na most tegye fel az a kezét aki autó-motorját elviszi a szervízbe,kifizet egy szép összeget,de vidám mert hazatolhatja a járművét úgy hogy nem lehet vele menni és fogalma sincs ,hogyan akkor most hogyan tovább.Volt tovább.Vettem egy másik roncs NS-t,és a két porlasztósorból összeraktam egyet,amivel nagy nehezen beindult végre.A motorban egyáltalán nem volt erő,és csörgött.Arra gondoltam hogy a felújított főtengely rosszul lett összepréselve vagy hajtókaros vagy csapágyas lett.Vagy nem tudom.Hengerek le.Azonnal látszott mitől csörög.Amit becsiszoltál dugattyúgyűrűket(utánnagyártott) Attila,úgy lötyögtek a dugattyúkon,mint pap f@sza a harangozó seggében(copyright Aszalós Tanár Úr).Persze hogy nem volt power a motorban.A másik NS-ről átraktam a hengereket dugattyústól,és aztán már jól működött minden.Végül eladtam mert kellett a pénz már megint az egyik kölcsönbe.Anyagilag volt rajta egy kis bukás,de hát ilyen az élet.Amit az egészbe nem értettem Attila,Te neked ebből az egészből milyen károd származott?Kaptál 170ezret,dolgoztál otthon,közben megcsináltál néhány robogót,125-öst.Senki sem siettetett,hogy mikor lesz már kész.Az meg hogy kinek vagyok a hazánk fia,és mennyit keresek,magánügy.Te is kijársz dolgozni,plussz ausztriából kapsz rokkantnyugdíjat,amiből elmégy sielgetni,motocrossozni.Gondolom a rokiigazolvánnyal kedvezményesen.Hál Istennek hogy megteheted.De ez engem nem érdekel,nem tartozik rám.Mindenkitől elnézést hogy ilyen hosszú lett.
Ilyen első teleszkóp zárócsavart keresnék 1 db -ot! Talán RD 350 YPVS kb 85 évj. Korábban olvastam hogy valami rugógyártó készít belevaló rugókat is! Erről kaphatnék valami infót tőletek!
Köszönöm előre is!
Győrvári András
Ha valakit érdekel Eladó egy RD 350 LC Typenschein 1986-os kiadású motorhoz!
Az ára 10.000Ft
Érdeklődni 30/859-9921 Horváth Szabolcs
És szerintem is pofátlan dolog pénzt kérni ha nem tudom megcsinálni a melót, főleg ennyit.
A jelző kifejezetten a te stílusodra vonatkozott,SENKI MÁSRA!!!Egyébként meg akinek nem inge nem veszi magára.
Részemről itt vége.
Vegyük sorba a dolgokat.Mint írtad semmit nem lehet ehhez a típushoz kapni.Élőbányásztál valahonnan 3db.utángyártott dugattyút a hozzájuk nem passzoló gyürükel együtt.Mondtam,hogy ez nem az ami nekünk kell.A válasz, nincsen más.A döntés a te kezedben volt,hogy fölhasználjuk v. nem.
Nem igaz az az állításod,hogy a motor nem indult el,elindult,de valóban nem működött normálisan.Miután a hagyományos és ultrahangos(ősszerakás előtti) tisztítás sem hozott eredményt a porlasztósornál valóban azt mondtam(mivel csere sor nem volt),hogy én már nem tudok a továbbiakban mit tenni vele.Természetesen nem olyan tirpák stílusban mint ahogy te itt közzétetted.Azzal,hogy ezek a ki tudja,hol,hogyan gyártott gyűrük ilyen rövid idő alatt szarrá koptak v.netán a szintén utángyártott dugók gyürűhornyai kiverődtek,nem tudok mit kezdeni.
Tőlem elvitted a motort Debrecenbe egy szerelőhöz aki szintén NS tulajdonos és állításod szerin ennek a típusnak a jó ismerője.Ő sem tudott mit kezdeni a motoroddal egészen addig amig a saját 100%-os porlasztósorát föl nem tette a motorodra.Láss csodát,a motor gyönyörűen járt.A motorod továbbra sem volt jó mikor onnan elhoztad,mert működő porlasztósorod még mindig nem volt.Ekkor vetted a donort.Ezt azért nagyvonalúan kihagytad a mesédből(tündérmesédből)
Ezt onnan tudom,hogy beszéltem a szerelővel,mert engem is érdekelt ,hogy mire jutott a motoroddal.
Elvégezted a MAMIT ahogy írtad is itt,de mondtad,hogy egy ekkora munkának nem mersz neki kezdeni.Ezzel nincs is semmi baj.Azzal viszont igen,hogy amikor mondtad csináltatsz rá rezókat a szintén kelet Mo-n élő ismerősöddel és kérdésemre,hogy ki fogja majd bekarburálni a motort a válasz az volt,hogy senki.Jó lesz az úgy,hisz olyan lesz mint a gyári cső.......No comment.Arra természetesen fölhívtam a figyelmed,hogy ha megakad a motor hozzám ne gyere panaszkodni.
Az sem igaz kedves János (Aki egyébként szintén Attila),hogy én azt mondtam,hogy 6e-t keresek óránként egy olyan vállalkozónál akinek időnként bedolgozok.Azt viszont mondtam,hogy alkalmanként bedolgozok egy vállalkozónak aki 6e-s rezsiórabért számol.Az gondolom természetes és magától értetődő,hogy én ennek csak egy kisebb részét kapom,hiszen egyébként értelmetlen lenne számára ez az üzlet.
Végül pedig ,hogy nekem milyen károm származott ebből?Annyi,hogy nem lett kifizetve a munkám egy része,sőt még néhány apróbb vásárlás pl.fékolaj,hűtőfolyadék ami így ennyi idő után hirtelen eszembe jut.De a lista ott van nálad(ha még meg van) amin mindent részletesen vezettem.
Kedves Lajos(aki egyébként szintén Attila)a korábbi témával kapcsolatos megjegyzéseimnél mindig gondosan ügyeltem arra,hogy megőrizzem a névtelenséged.Bár ahogy elnézem az aktivitásod a fórumon itt kb.a kutya sem ismer téged.
Rd400 hajtókar szettet keresek akinek van kérem jelezze!