Nincs semmi fejlesztés. Minden motorral leálltam. Csak az új labor munkálataival foglalkozom...persze amíg bírom néhány órát per nap. Mocskosul fáj a lábam, nem igaz hogy nem akar gyógyulni. Ilyen nincs komolyan sík ideg vagyok.
akkor téged zavar az erő véder nagyúr:)
a FOB 2017es ezek szerint vissza fejlesztés lesz,mert minél lassabb annál több idő van mindenre.tehát gyorsabb.
Én egy Honda NS 400R-t újítottam föl 2 éve egy Ausztriába dolgozó hazánkfiának.Motorgenerál,telók,fékek,kormánycsapágy,motorkerékpár teljes szét és összeszerelés 170 órát dolgoztam rajta 170ezer FT-ért.A fickó kis híján infarktust kapott,hogy ennyit kértem érte.Ez ugye leosztva 1000 Ft óránként........Ő keres min.2000eurot havonta......Kérdeztem tőle,hogy akkor miért nem vitted Bécsbe a Hondához ahol óránként 100euróért megcsinálták volna ugyanezt.Ez az a tipikus ember aki a 2000-re huzogatja a száját,hogy csak ennyit keres,de a másiktól meg elvárná,hogy szarért, hugyért dolgozzon neki.
Ezeke a Tapolca környéki lomisok mind ilyenek.... Devecseri piacon is ebayes árak lesznek lassan.... Múltkor egy cigó srác ott futkozott egy szép r80gs dakarral, persze fingja sem volt hogy mi az csak hogy BMW ......3millióra tartotta :D
Szomorú vagy nem szomorú, a realitás az, hogy ahol euróban fizetnek ott "belefér" a nosztalgia faktor. Ha úgy nézed, hogy az ott 2havi atlagfizu, akkor itt 250-300ezerert lehetne eladni ugyanazt...
Olyan meg csak a mesében van, hogy megáll a műhely előtt egy kocsi és kipakolnak belőle egy RD-t azzal a szöveggel, hogy full restaurációt kérek. Ha elo is fordulna, akkor a kb. 2honap-kb.600ezer+alkatrész hallatán haza is oldalogna, pedig ügye ez nem is rendes oraberrel van számolva.
Üdv. Én gyorsabb voltam vele mint a 250 el. Egy szezont mentem vele. Béla csak pár hegyi felfutót. Van hozzá tarcsi blokk, meg apróságok. Új tarcsi dugókat is adtam hozzá. Gáspár Atti csinálta azt a motort gyakorlatilag.
legalább fél éve hirdeti..... egyébként az a szomorú, hogy ha reálisan számolod a munkaórákat és a ráfordított anyagot, akkor nem is olyan elrugaszkodott az ára. Egy tényleg makulátlannak tűnő restaurált levegős 250-et adtak most el 4750eu-ért. De ennek a veszprémi srácnak biztos "csúszik a kuplungja"...... :)
nem hülye ez csak ő más körökben mozog mer ő aztán ott van a szeren :)
azt mondta nem egy szinten mozgunk
de nem hiszem, hogy van olyan szint ahol ezt megveszik 6 kilóért amikor 5 ért tip top mesélő példányok vannak.
hát már kezdek olthatatlan birtoklási vágyat érezni iránta:)
lehet arannyal van kicentrírozva a főtengő meg kitudja miféle nemesfémeket építettek bele :D már jókat diskuráltam a gondos gazdával . szerintem a 20 év pora ér rajt eleve 550000 et .
szerinte az én 350 es mitom egy összehányt szar és senki nem tudhatja hogy miket raktam bele mert azt én csak mondom.hogy feliujitoatta. DE az ö gépe bizony 10 éve még működött!! na bumm vidám napom volt . aztán vég néztem a többi hirdetését is .. érdeme nagyon ...
Nekem voltak jó perselyeim, sajnos ebben nem tudok segíteni . Szimering szettet cseréltem még rajta, vettem az e-bay-on. Vettem két hónapja megint egy 31k-t és csodával határos módon makulátlan a powere. Nagyon ritka hogy kibírja.
Visszalapoztam ,de már nem láttam őket... addig megvan hogy felheggeszteted ,és leszedik méretre ,de ,ez esetben neked nem volt kopva a bronzpersely is ? Vagy azt is kicsit nagyobra esztergálták ,és ahoz illesztettétek a csapot ? Mennyire lőtték be a hézagot ?
Szia. Nekem felhegesztették Avival, utána vissza marattam méretre. Szerencsére nekem van egy makulátlan 250YPVS-é, bár a hossz méretek nem stimmelnek, az átmérők viszont igen. Ha vissza nézed a fórum tavaszi képeit láthatod, raktam fel képeket róla. Nekem tökéletesen működik.
Valakinek Powerszelep tengely felújításával van tapasztalata ? Gondolok itt arra ,hogy a szelepek belső tengelye meglógósodott.... Arra gondoltam ,hogy leszúrok belőle egy pár tizedet ,és csináltatok hozzá egy új bronzperselyt. Viszont az esztergályos azt mondta ,hogy kísérletezett ezzel ,és mindig megszorult neki a hőtől. Valami infó kellene róla ,hogy milyen ötvözet jönne be ,és milyen illesztéssel. (a külső oldalon még nincs megkopva ,ott kb. egy tizedes játékot mérek...) Tudna segíteni valaki egy kis infoval ? :)
a FOB 2017es ezek szerint vissza fejlesztés lesz,mert minél lassabb annál több idő van mindenre.tehát gyorsabb.
Olyan meg csak a mesében van, hogy megáll a műhely előtt egy kocsi és kipakolnak belőle egy RD-t azzal a szöveggel, hogy full restaurációt kérek. Ha elo is fordulna, akkor a kb. 2honap-kb.600ezer+alkatrész hallatán haza is oldalogna, pedig ügye ez nem is rendes oraberrel van számolva.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
azt mondta nem egy szinten mozgunk
de nem hiszem, hogy van olyan szint ahol ezt megveszik 6 kilóért amikor 5 ért tip top mesélő példányok vannak.
Idomo(ka)t keresek '84-es ypvs-hez. +36307587456 számon el tudtok érni. Ritkán jutok fel ide.
Üdv.
Zé
lehet arannyal van kicentrírozva a főtengő meg kitudja miféle nemesfémeket építettek bele :D már jókat diskuráltam a gondos gazdával . szerintem a 20 év pora ér rajt eleve 550000 et .
szerinte az én 350 es mitom egy összehányt szar és senki nem tudhatja hogy miket raktam bele mert azt én csak mondom.hogy feliujitoatta. DE az ö gépe bizony 10 éve még működött!! na bumm vidám napom volt . aztán vég néztem a többi hirdetését is .. érdeme nagyon ...
http://www.jofogas.hu/veszprem/Yamaha_RD_350_vizhuteses_oldtimer_hianyosan_alkatresznek_elado_55388537.htm?first=1
Valakinek Powerszelep tengely felújításával van tapasztalata ? Gondolok itt arra ,hogy a szelepek belső tengelye meglógósodott.... Arra gondoltam ,hogy leszúrok belőle egy pár tizedet ,és csináltatok hozzá egy új bronzperselyt. Viszont az esztergályos azt mondta ,hogy kísérletezett ezzel ,és mindig megszorult neki a hőtől. Valami infó kellene róla ,hogy milyen ötvözet jönne be ,és milyen illesztéssel. (a külső oldalon még nincs megkopva ,ott kb. egy tizedes játékot mérek...) Tudna segíteni valaki egy kis infoval ? :)