Üdv Lacibá. Nem akarok okoskodni, de én ezt tenném maga helyett mielőtt nagy kiadásokba verné magát....és ha mégsem jönne be a yamaha ott a P20, vissza lehet ülni: Utcai yamahájáról levenném a tankot mert drága ha összetörik, ( yamaha RD 125 tank a vízesé 5-10 ezer.( azzal versenyeztem én is most Laci megy vele ) esetleg RD vízes ülés ( adok ingyé ) lámpák stb. le, vas sárvédők le, akár próbára race kipu amivel le tudja dönteni a kanyarban ( fontos! ), gumi rá, oszt kész. Így versenyeztem tök széria blokkal az RD 250-el és az első ypvs-el.
igazad van 3levegös tengelyem vár felujitásra ami nem kevés pénz , de most a kawa projekt van meg, a 450ccm nes vizes blokkon finomitok,de a kuplungal bajba leszek. Meg most futnak ki a céges munkák kültéren
Szia Józsi! Te nem akarsz megszabadulni a Yamahádtól ? Te úgyis a kétbetűssel szerettél menni! Persze nekem is el kell gondolkodni ennyi éves koromban,hogy hogyan tovább ? Az is lehet,hogy ez a sport elérkezett a végéhez. Ha a MAMI feladja akkor vége.Ezért is rizikó belevágni a Yamaha projektbe ! Valószínű marad a Pannónia és viselnem kell a kritikákat.
Lacibá!láthatná már a sormintát!a dimma müvek mással van elfoglalva,a füves meg ha nem összetöri akkor is eladja mielőtt bárki belelátna a mosógépekbe.szóval yamahailag csak magára számithat az embör
Háát tehetek én róla? Tehetek ? :) Egyszerűen mindig elszedik a szezon végén a motorjaimat! Nem tudom mit képzelnekaz az embörök...yamaha gyár vagyok vagy mi Hat szezon hat motor...még gyönyörködni sincs időm bennük az év végén :) Bezzeg a szezon elején senki sem jön, hogy nesze itt van egy milla :) Zottó :) verő motort akarok :) Tegnap este meg németből hívtak és telefonon keresztül javítottunk ypvst.....ez mán a csúcs! Innentől már csak mint managgerkedek
aaaaz aaaz
de igaza van,abból csak 16-os van. a 17-es idén még vissza a jövőben lenne.a robot meg feltanítja a lábára a prográmmot oszt le is veszi.meg se tudjuk óvni jövőre,hacsak nem olvassuk ki rajt előtt az agyából a frissítéseket
akkor olcsóbban adná :)
de lehet,h komplett felújítást is tervez,h tuti legyen.
egyébként nem tudom ki árulja,de nézhetjük úgy is,h egy dolog a vétel ár.ha vki komolyan veszi,akkor nem a motor ára az anyagiak lényege. az mz-nél olcsóbban motorozni meg elég nehéz,bár kétségtelen tény,h az említett összegből lehetne vásárolni FOB 2017-est is
http://youtu.be/Yk5UeWPZq0k
Még nem is 420 volt....majd egyszer a 2018-as
de igaza van,abból csak 16-os van. a 17-es idén még vissza a jövőben lenne.a robot meg feltanítja a lábára a prográmmot oszt le is veszi.meg se tudjuk óvni jövőre,hacsak nem olvassuk ki rajt előtt az agyából a frissítéseket
de lehet,h komplett felújítást is tervez,h tuti legyen.
egyébként nem tudom ki árulja,de nézhetjük úgy is,h egy dolog a vétel ár.ha vki komolyan veszi,akkor nem a motor ára az anyagiak lényege. az mz-nél olcsóbban motorozni meg elég nehéz,bár kétségtelen tény,h az említett összegből lehetne vásárolni FOB 2017-est is
ez lesz a 410ccm-es,ehhez kellett a váltógép:)?ide nem lesz elég a 32-es karbi vazze.mitsoda rajtokat fogunk látni...