Sajnos minket senki nem világosított fel hogy csak dobfékkel lehet menni az oldtimer 250es kategóriában,ezért Petit a classic 500 ba sorolták, így hát dugattyú lukadásig kellett húzni a gázt. Pedig az 1:44es idejével nyerhetett volna a 250-ben. De mint tudjátok a Motorsportban nincsen lehet meg ha, a tények beszélnek legközelebb jobban utánajárunk a szabályoknak!
Azok ilyenkor megússzák, különben nem ajánlottam volna fel tiszta lelkiismerettel (bármit is jelentsen ez a kifejezés). Hát nem vagyok én egy gecó, nem?
:) :) Láttad Mosi,hogy ment a 600 futamon... előző este ültem a motorján és csak ez elég volt,hogy átadjam neki az odabasz fektot :):) Igaz a sokba került neki,mert ingyé csak úgy nem ülök fel motorra faktorosítani :) :) ui. Véletlenül a benzin faktort is átadtam :):) neki :) ha akarja elmondja :) ÁMÁTŐR :)
Legközelebb vigyázz Sanyi mert üzemanyag vizsgálatra kell hogy maradjon legalább 1 liter, főleg olyanokat figyelnek aki a hátsó gátlóba is Oxigént fúj. Öngyilkos merénylöknek való, de rajtnál is segíthet ha berobban.
Oldtimer 250:
Q1: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
Q2: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
R1: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
R2: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
Classic 500/+:
Q1: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
Q2: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
R1: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
R2: http://www.mylaps.com/en/class... (kat: http://www.mylaps.com/en/class...)
Ha nem akarsz ilyen rozsdás csövekkel égni(a gyári jamahán),akkor lefestem. Neked.
Válassz színt.
ha kell a két cső,meg a karbik kölcsön adom kakucsra.próbáld ki.