Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

65mm az átmérő
az + kipp hütés jó lessz? ahogy elnézem ment már a blokk.
és mennyi ccm
YT600 volt az elképzelés,de a változás miatt a 600 sok ellen nagy pályán már nem igen van esélye ennek a motornak.
igen,jól látod,de még kellene egy 1 ua50-es elektronika....
Classic 5-be indulsz?
csinálsz rá csövet,látom a blokkot már beépitetted mitó membrán lessz bene?
Ni csak mi van itt?
30/6046608
Helo irtam neked email t. Telo szamod kene.
Erdekelne
1970 vagy 80
értem ,hát megprobalok valamit csinálni vele,köszönöm szépen a segitséget:D
BUÉK szakik!
Ki találja ki, hogy melyik évben íródott ez a cikk?
Nem kaptad meg az emailt a kipuff miatt?
Hello!először is meg kell tudni hogy melyik fajta van rajta majd eltölteni hozzá egy programot az ignitech honlapjáról és azzal tudod programozni.
szia érdeklődni szeretnék ,vettem egy zx 10-es kawát 04-es ,és ugy néz ki hogy egy ignitech -vezérlöegység irányitja a dolgot.nos az lenne a kérdésem hogy hogy lehet ezt az ecut átprogramozni,mert nemigazán ugy megy ahogy kellene.elöre is köszi.
írtam a profilodban szereplő mailcímre!
Ez gyári motorra lett anno tervezve. Olyan 75 körül gondoltam a párat.
Amerikai igen. Most mitoba kerül ez a blokk és arra más kipufogó fog kelleni. Emelt henger meg nem fér bele rendesen....
gyári hengerhez használható,ypvs350? mennyi lenne az ára a párnak?
már nem gyorsulsz vagy ezek már kinőtt cuccok?a főtengely amerikai?
Esetleg 58mm- löketű főtengely 115mm hosszú hajtókarral? :D Hozzá való henger emelővel?
Valakit érdekel Petku kipufogó?