de gyakorlatilag igazad van. és a hangja is olyan mintha nem lenne rajta a végdob(szóval 4perces bütykölés után meghallgathatod milyen lenne a vasad az akra megaphonnal.
Az első a Dúss Peti féle, ott csak a pályaidom 88e + a többi(vázvédő, blokkvédők stb.)
Az utsónál van különbség, mert ott ua 54e! ott vett már ismerős idomot, összeségében jók, csak az illesztések nem olyan pontosak! Az első helyen ez jobb! De ettől még jó, és árban elég nagy a különbség!
Zetex: És ez a mutatvány (rendszer PC) mennyibe fájt?
Sziasztok!
Megnézvén a 2008-asról készült fényképeket valami szemetszúrt és nem tudok rájönni, hogy mi az értelme. Talán ti már megfejtettétek. Mégpedig az, hogy a utas üllés a hátsó lámpával és a rendszámtartóval egy külön egységet alkot és nincs egyben a farok idom mint a 06/07-es évjáraton. Talán azt onnan lámpástól, ülésestől egyben le lehet majd szedni? Azt meg azért nem hinném.
Nos, szerintetek?
Gyurkesz. Megvan már, hogy hol fogsz vagy hol érdemes pályaidomot venni, mert én is akarok!
Nekem még sok tapasztalatom nincs! egy biztos, 8000 alatt vmivel tényleg gyengébb, mint ált a sportmotorok, de eddigi tapasztalat alapján nem sokkal! Viszont nem olyan kénylemetlen, mint amire számítottam! Nekem 02-es R6-om volt, annál rövidebnek tűnik rajta ülve, és az alsó tartományban nincs az a reakció, de felül viszont egészenmás! Ez alapvetően pályagép, de szerintem utcán is nagyon jól használható! Ez még csak rövidtávú vélemény, de szerintem rosszul nem jársz vele!
Fékbetétet is cseréld ki szerintem, nekem ferrodo va most benne, sokkal harapósabb lett a fék nem olyan nyúlós mint a gyárival. Majd meg nézem a tipust is nem tom fejből. Nem fogy el a kör végére a fék, pedig én többet fékezek mint te Még
Üdv.
Egy kis segítség kellene. Képbe került egy új r6-os vásárlása, viszont kipróbálni nem tudom már sajna. Érdekelne az r verzió tulajdonosainak véleménye. Lényeges, hogy pályázni nagyon ritkán jutok el, nem pályaszempotok a leglényegesebbek, de tisztában vagyok vele, hogy ezt forgatni kell. Előtte k6-os gixxer 600-am volt, aki esetleg ült mind2-n, leírhatná, milyen összehasonlítva. Azt imádtam.:)
Előre is köszi.
Nem motorral voltam a Bandikáéknál, csak haverommal ugrottam be hozzájuk, megnézni, hogy áll az ezredese. Kb negyed órát voltunk ott és ismerős volt a mocid Gratula, naggggyon szép lett Én az még az előző mocimat vettem náluk.
(mindenkitől bocs az offtopikért)
hát már kezdtem meglepődni, hogy még egy szexárdi motoros akit még nem láttam:)
motorral voltál Bandiéknál és mit csináltál te ott?:) szerintem pont elkerültük egymást.. odavittem a motort és elugrottam egy kis időre aztán mentem vissza érte...
nem cseréltem még. fékfolyadékot azt igen de a cső még gyári. lehet most télen cserélem ki a fékkarral együtt. de még nem tudom, hogy milyenre kéne(se fékkar se fékcső)
:) nincs mit! örülök, hogy zudtam segíteni. majd ha fényezel, szólj aztán beszélünk amikor szexárdon leszel. meg sasolom a motorod, úgyse láttam még r6r-t
Beszéltem velük, ha meglesz a cucc akkor boltolunk! Egyébként szimpatikus a dolog, jó árat mondott (45e), és azt mondta le is lesz lakkozva! Erre még rájön a plussz hátsó idom, de az már nem sok!
Viszont hívtam Dúss Petit, és 88e lenne csak az idomgarnitúra + plexi 16e+ vázvédő + deklivédők 45e! Igaz így még lejön 10% az árból, de így se kevés! Ugyanakkor http://www.spcomposite.com/-né... ugyan ez (idomok) komplett 54e! Csak lent vannak Nagyatádon, azt nem tudom hogy jut fel a cucc, illetve mennyire pontosak az illesztéseik! Azt tudom, hogy Dúss Peti féle eléggé jól van megcsinálva! Szóval még vakarom a fejem!
De a fényezés legalább meglesz! Köszi mégegyszer a segítséget!
Kb 2 hete kérdeztem a Karasnánál.
http://www.carbon-tech.hu/
http://www.spcomposite.com/
Az első a Dúss Peti féle, ott csak a pályaidom 88e + a többi(vázvédő, blokkvédők stb.)
Az utsónál van különbség, mert ott ua 54e! ott vett már ismerős idomot, összeségében jók, csak az illesztések nem olyan pontosak! Az első helyen ez jobb! De ettől még jó, és árban elég nagy a különbség!
Zetex: És ez a mutatvány (rendszer PC) mennyibe fájt?
Megnézvén a 2008-asról készült fényképeket valami szemetszúrt és nem tudok rájönni, hogy mi az értelme. Talán ti már megfejtettétek. Mégpedig az, hogy a utas üllés a hátsó lámpával és a rendszámtartóval egy külön egységet alkot és nincs egyben a farok idom mint a 06/07-es évjáraton. Talán azt onnan lámpástól, ülésestől egyben le lehet majd szedni? Azt meg azért nem hinném.
Nos, szerintetek?
Gyurkesz. Megvan már, hogy hol fogsz vagy hol érdemes pályaidomot venni, mert én is akarok!
nemetül teszt mar itt olvashato
http://www.1000ps.at/testberic...
Egy kis segítség kellene. Képbe került egy új r6-os vásárlása, viszont kipróbálni nem tudom már sajna. Érdekelne az r verzió tulajdonosainak véleménye. Lényeges, hogy pályázni nagyon ritkán jutok el, nem pályaszempotok a leglényegesebbek, de tisztában vagyok vele, hogy ezt forgatni kell. Előtte k6-os gixxer 600-am volt, aki esetleg ült mind2-n, leírhatná, milyen összehasonlítva. Azt imádtam.:)
Előre is köszi.
(mindenkitől bocs az offtopikért)
motorral voltál Bandiéknál és mit csináltál te ott?:) szerintem pont elkerültük egymást.. odavittem a motort és elugrottam egy kis időre aztán mentem vissza érte...
Még egy fogós kérdés! Fém fékcsöved van vagy a gyári? Ha cserélted mennyire kalkuláljam?
Viszont hívtam Dúss Petit, és 88e lenne csak az idomgarnitúra + plexi 16e+ vázvédő + deklivédők 45e! Igaz így még lejön 10% az árból, de így se kevés! Ugyanakkor http://www.spcomposite.com/-né... ugyan ez (idomok) komplett 54e! Csak lent vannak Nagyatádon, azt nem tudom hogy jut fel a cucc, illetve mennyire pontosak az illesztéseik! Azt tudom, hogy Dúss Peti féle eléggé jól van megcsinálva! Szóval még vakarom a fejem!
De a fényezés legalább meglesz! Köszi mégegyszer a segítséget!