Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Kiszedtem a motoromból (r6) a levegőszűrőt és elég koszosnak láttam. Mivel ilyen szivacs az egész kimostam. remélem nem csináltam vele hülyeséget?! Most viszont megszáradt és visszarakom de előtte ezt be kell fújni ilyen olajzósprével mint a direktszűrőket vagy ezt nem kell?
Szia, az enyém ilyen. Ez AgoMotorstól van. az árra pontosan nem emlékszem már, max 4000 lehetett valami igy rémlik. De inkább kérdezd meg. Méretre van vágva, ráadásul a 17 colos felnire méretezve, csak egyenesen kell felragasztani:) én szarakodtam vele elég sokat, de jó lett.
Viszont(nem tudom abba van-e mintás) van olyan is, hogy felvan tekreve a matrica és műanyag okosságra. ezt odarakod a felnipereméhez, és tartja a távolságot, igy csak végighúzod és már fenn is van, nem kell igazgatni.
Én mikor utoljára vettem olyan 16-és 20 e között mozgott! De ez nem ma volt! Sokat viszont szerintem ez nem változott!
sziasztok.valaki tudja hogy menyibe kerül r6 hoz egy uj akksi2003 gép hez kelene.
sajna nem jo elvileg ez a baja,nem veszi fel a töltést.
amikor inditozom akkor kereg .gondolom ez miatt van,
Sziasztok!

Segítsetek már a lustaságomnak, hol érdemes felnicsíkot venni? Két fajtát keresek, az egyik sima de 6-7 mm szélesnek kellene lennie, ill valakinek a motorján már láttam olyat, hogy felirat is volt rajta, aszem Baluuén!
Baluu?
Ha tudtok elérhetőséget és árakat megköszönöm azt is!
Üdv mindenkinek!

Most keresek eladó Yamaha R6-ot, és úgy látom ebben a fórumban már kérdeztek rá mások neten talált motorok "előéletére". Nekem is ilyen kérdésem lenne, vagyis hogy ismeri-e valaki ezt a mocit?
szürke r6

Az egyik korábbi hozzászólásban (2311-12) egy pirosra kérdeztek rá, és negatív válasz érkezett... vagyis valami gáz volt vele. Engem is érdekel az a piros, esetleg R6Rider, el tudnád mondani mi a gáz vele?

Előre is köszi a segítséget.
Üdv ha valakit érdekel ma az m1en tesztelik az uj r6ot 13:35kor
Sziasztok,

van par elado R1 es R6 indexem, ha valakinek pont ilyenre lenne szuksege:

elerhetoseg az adatlapon, v. 30 / harmincharom 03 215

udv,
N.
You wellcome! Az R6 club fórumban is írtam neked, nézd meg! Sztem ott a megoldás öcsédnek!
Tud már valaki valami kokrétat a yamaha kupával kapcsolatosan A versenyek dátumán kívül.
Mázlista Köszi az eddigi segírséget
Igen, ha gondolod, te is leinformálhatod, és bevzsgáltathatod, ebben 6 ekm van! 3 hónapig kerestem, mire kifogtam....
6-e. km.?Én az enyémet újonnan vettem 2005 decemberben,és most járok 26 ezernél....:)
A pirosat már kilőttük, a kék úgy néz ki 1ben van, de a sok km miatt nem ér annyit! Sztem... én a "05-ös 600RR-t vettem 1.3-ért 6ekm-el!
Ezekre nem ismer rá valaki?

piros

kék

Ezek is lehetőségek......
Nálunk piros fehér volt. Más is csinált képeket?
Nem.
Helló, az első szériás R6-ok immosak voltak? Köszi!
Komolyabb olajtársaságok nem viccelnek a minősítésekkel, fontosabbnak tartják a hitelességüket! A munkám természetesen publikus: a Sint-oil Kft.-nél dolgozom, mint országos értékesítési koordinátor, a Q8Oils termékek Mo.-i disztribúcióját látjuk el (a belgiumi központból szállítunk közvetlenül), illetve Castrol termékeket értékesítünk országosan, nagyker szinten is. Az én feladatom, az országos viszonteladói hálózat kiépítése, potenciális vásárlók felkutatása.
No azt nem ketlem hogy van ceg aki pofatlanul rairkal mindent az olajra :) Viszont ha jol sejtem akik kicsit is komolyabb szereplok a piacon azok nem kamuznak ilyesmivel. Azt lehet tudni hogy mit melozol olaj ugyben? :)
Hát igen! Ha egy kettő- három éves motornál az idomok makulátlanok (sehol egy karc egy kavicsbeütés) az igencsak gyanús! Nekem 1 éves a mocim 10000- km-el, vigyázok rá mint a hímes tojásra és tele van kavicsbeütéssel
Lehet, hogy ráköltött 1 milliót!
1. Adalékok között is van minőségi különbség! Vannak olcsóbb és drágább adalékok, minden kisebb-nagyobb olajtársaság pénztárcájához igazítva! 2. A bázis olajak tekintetében is mondassz helyeset, valóban vannak a saját kitermelésből dolgozó vállalatok (Pl.: Q8, BP stb.), és vannak akik megveszik az alapolajat, amilyen minőségűt a pénztárcájuk enged (Motul, Fuchs stb.), és vannak akik bértöltést végeztetnek 1 nagyobb olajtársasággal. 3. Sajnos az olajszakmában dolgozom, és hidd el előfordul, hogy szemrebbenés nélkül felkerül egy minősítés úgy az olajos dobozra, hogy mögötte nincs tényleges bevizsgálás, sok pénzért! 4. Ahogy mondtad a bevizsgálások iszonyat drágák, és a "kicsik" nem bírják megfizetni a 2 évente kötelezően frissítendő jóváhagyásokat a gyártóknak! 5. Az utolsó részben mondottakkal kapcsolatban: "nem mindíg a magasabb minősítésű olaj a jobb" megállapítás a helytálló, és tényleg mindíg a gyártói minősítéshez kell igazodni, és felesleges azt felülbírálni, alapos indok nélkül! (pl.: motorok esetében pályázásnál!)
Én is a Balagee hozzászólásával értek egyet! Én tavaly sérülten eladtam az R6-omat a bal oldalát elég rendesen sikerült lezúznom a Mansellben (vázból kitört spoiler csavar-törött segédváz-fejidom-tank-lengővilla-műanyagok-villacsavar stb-), most így árulják! Ez tetszik a legjobban a hírdetésben: " nagyon szép állapotban,karc és törésmentesen" ! Szóval aki mocit akar venni kösse fel a nadrágját, és legyen szakértő, vagy vigyen magával, vagy vizsgáltassa be! Pár ezer ft-ot megér az tuti! A tekergetett órákról ne is beszéljünk!
Itt a nyertes!