az 1ik 250es a masik meg 1 599es -hat nem is tudom.amugy a r6 nem fog alattad szetesni mind a gt-hosy-akarmi.
döntsa 599es melett.en is azt tettem,csak mas evjaratban
hát igen
jelenleg egy hyoGT250R és egy R6 között problémázom (a harmadik jelöltem egy Astra H 1.7cdti de az nem ide tartozik )
szóval más kategória, a hyo új az 1 milliós kategóriában az R6 4-5 éves jó esetben, és talán az eltartási költségek magasabbak
persze a szolgáltatások is
hát igen, rebesgették, h sokat változott 2003-ban az R6os, csakhogy külsőre csak a váz színe változott kb.. :P ezért kértem valakitől modelltörténetet, vagy teszteket, összehasonlító teszteket, ha vki tud segíteni. ;)
Amúgy mégis miben más a 2003-as? Új váz, azt tudom.
Hát drukkolok, h eladd a tied, mert én csak jövőre veszek másik vasat. Jó lenne egy yamahát, de még majd megnézem a sradokat...
Elhiszem,h tetszik a 2003-as R6,de az nem az,amire Te gondolsz.Az nagyon-nagyon,akár mondhatnám a szavaiddal élve,h "kibaszottul" eltér a korábbi R6-októl.Teljesen más.Nem csak külsőre.Ha a nagyon régi R6,és a Srad között gondolkodsz,akkor természetes,h Yamaha.Az enyém amúgy eladó,ha érdekel.:) Üdv
jah, sikerült úgy irnom, mintha a kettőt hasonlítanám össze.. de amúgy r6-ból is inkább az egészen korábbi modelleket nézegettem, amik annyira nem is különböznek a 2003-astól, nem?
a lényeg, h az r6 kibaszottul tetszik, csakhát az ára is megvan... :S
na kösz a válaszokat!
üdv:
Nem értem, hogy jön össze a kettő? Egy 2003-as R6-ot miért nem egy 2003-as gixxerel hasonlítasz össze?
Én nyilván nem a sradot venném meg, de egy 2003-as gixxer már nem srad.
Bár én asszem elfogult vok,de az R6-ot,és a Srad-ot nem lehet összehasonlítani.(Szerintem).R6 gyönyörű,nem egy kocka,szép idomokkal,míg a Srad-ban vannak kocka dolgok(fejidom),és gömb idom is(farok).Szerintem a kettő üti egymást.Ha teheted ülj rá mindkettőre,és nem fox gondolkodni,h melyik legyen.Széles utat.
Tudna nekem valaki linkelni, vagy scannelni R6 modeltörténetet, vagy tesztet, ősszehasonlító tesztet? Inkább a régiekről :99-2005
Múltkor néztem egy 2003-asat, hát nagyon tetszik ez a kis vas! Még Sradon gondolkodom, mert hát kibaszott jó árban vannak a sradok, de azé az r6, mégis csak r6.. vélemény valaki erről?
Köszi előre is
Ibalazs:
Szerintem rá lehet ülni, ha már tudsz motorozni (relatív h mit nevezünk tudásnak,de ezt hagyjuk) , van egy kis tapasztalatod, érzéked,stb... Sokan azt mondják h végig kell menni egy bizonyos ranglétrán,
igaz is lehet meg nem is,de a dolog nagy része fejben dől el és abban h van-e egy kis érzéked hozzá alapból. Fejben azért mert ha nem tudsz észel menni akkor mindegy h 125ccm a motorod v 1000ccm, érzék alatt azt értem hogy tudsz menni- volt olyan ismerősöm aki nagyon szeretett volna motort 600ccm-et,de azt mondták neki ne vegyél mert rosz nézni hátulról ahogy motorozol... 2barátom ült rá 900RR-re,úgy h előtte csak 125ös gépük volt, ez már 5éve volt, és minden ok
Használtmotor vásárlásánál pedig mindig vigyél egy olyan embert aki nagyon ért hozzá-az adott márkához, és megbízol benne, és a legfontosabb h ne legyen bukott a gép-váz egyben legyen,ha már valami gyanús ott kell hagyni a picsba pl.: azért van a vázon carbon mert jól néz ki... ja persze. Ha a váznak baja van kukába a géppel!
sok sikert
Szevasztok
A kérdésem az hogy szerintetek egy szezon CB125 után be lehet e vállalni egy R6-ot. Igazándiból az öreg gépemen még önindító sincs és tavasszal szeretnék valami komolyabbat, csak nem tudom mennyi tapasztalat kell ehhez a lovacskához. Mennyire kezes az elején. Tehát azért nem nulla km-esen ülnék rá hanem 2 ezer km-esen
Vélemény?
Mindemellett 2000-2001-es gépeket lehet látni 1 millió környékén. Mire érdemes odafigyelni?
köszi..
yamaha1987:
ha új gépet akarsz vásárolni, előtte mindenképp próbáld ki mindegyiket! de ne csak 100m-en, nem olcsó egy új motor... Szerintem a kawasakit se vesd el, legalábbis addig amíg nem próbáltad ki- szerintem. Az meg f@szság h a superbike-ban ez + az a motor nyerte a tesztet- mindenkinek más motor a jó, más a vezetési stílus, a testalkat. A spuerbike-ban a honda 1000RR (tudom 600ast akarsz) soha nem nyert- mert 3-4Le vel kevesebb mint a másik 3japó gép, és az már sz@r, ne másokra hallgass hanem a magadra-mi a saját véleményed?!
üdv
Ha én megtehetnám h új vasat vegyek vhogy ki kéne próbálnom mindegyiket h dönthessek közülük végül. A cbr ésa gixer elég nyomatékos a R6r meg inkább pályára való mert a felső tartományban megy igazán jól. legtöbbet utcán meg a közlépső fordulatokathasználod abban az hona és a Szuzki az jobb
az augusztusi Superbike-ban van összehasonlító teszt érdemes elvolvasni.
Aztán jó egészséget az új mocidhoz!
hello!
új 600-as sportmotor vásárlása előtt állok cbr r6r v gixxer vmelyik a 3 közül, a fenntartási költségek érdekelnének éves szinten ha vki leírná annak nagyon örülnék és megköszönném?!
Shark Competition DSX-3 (teljes karbon dob): 135.000 Ft
Shark Competition DSX-3 High-Up: 153.900 Ft
Shark Conic: 108.000 Ft
Shark R&D Short (karbon és titan kivitelben): 116.100 Ft
Shark R&D Short High-Up (karbon, titan): 135.000 Ft
Shark Competition DSS Alu: 81.000 Ft
Karbon és titan: 108.000 Ft
Shark Competition DSS High-Up Alu: 105.300 Ft
Karbon, titan: 129.600 Ft
ugyhogy maradok a fehernel valoszinü-aprilis hol van meg