Szetrintem a racetec is jó guma! Nekem semmi gondom nem volt vele 03-nál sem, kivéve egy perecet, de azt csúnya lenne a gumira fogni! Amikor meg elfogyott az eleje finoman figyelmeztetett egy megcsúszással, amitől tele is lett a gatyó! Ezért nem árt néha figyelni az állapotára!
Ezt én is tudom, mégsem értem mi történt...valszeg ők már tudják mi az a csúszáshatár, míg én sajna nem! Főleg úgy, hogy állítólag a Michelin kevesebb visszajelzést ad mint a többi gumi! Pedig én akkor olyan 2p16-18 körüli időket mehettem, tehát csak saját magamhoz képest voltam gyors!
Igaz még motorom sincs, úgyhogy a gumi a legkissebb gond, de azért szeretném tudni melyikkel érdemes menni. A D209GP és a Bridgestone Bt001 mellett a Supercorsa jön még szóba. Ezekről hallottam a legjobbakat, ráadásul ezekkel még utcán is lehet gurulni! Attól is függ melyiket tudom majd jó áron megvenni!
Pedig azzal a gumival a gsxr kupások 00-át is tudnak menni
D209 volt a dunlop, jól tapad csak kényes a beállításra vagy a stílusra nagyon szerintem. A bridgestone az battlax racing sof és mediu keverékek voltak amiket kipróbáltam. 06-ot sikerült vele menni többször is és semmi gyűrődés vagy tépés nem volt a hátsó gumin Ráadásul ugyan olyan keményfalú mint a dunlop
A pirellit meg a metzelert azé nem szívlelem mert olyan puha a fala mint ha rágógumi lenne
Azt nem ismerem! De egy ideig szinte mindegy, milyen gumival mész, csak szerencsés ha pályagumi, vagyis slick! Arra kell figyelni milyen állapotú, és hogy mekkora a nyomás! Ha ezekre figyelsz nagy megelepetés nem érhet! Megtapasztalod meylik hogy viselkedik, mikor éred el velük a csúszáshatárt (nem fog hírtelen elmenni alolad, ha meleg!) meddig tudsz velük menni míg elkopik! Ráérzel hogy viselkednek, és el tudod dönteni melyik jön be neked a legjobban!
Tudom, hogy profik fél szavakból is megértik 1mást, de azért nekem megmondhatnád, konkrétan melyik típusokkal mentél! Én utolsó pályázásomon pereceltem 1 jókorát, nem kizárt, hogy a Michelin Pilot Power 2CT-knek volt köze hozzá... Ezért is érdekel!
Súly számít ám sokat! Én az utcán majd nem lekoppintottam az elejét egy-egy nagyobb fékezésnél, a ringen tuti leütött volna, ezért is kellett bele erősebb rugó.
Eddig dunlop-al mentem most váltottam bridgestone-ra.Nem volt baj a tapadásal előtte sem csak nagyon tépte a dunlopot a bridgestone nem annyira érzékeny
Köszi! Igen azt! Nem titok, 07. márciusi, 438 km van benne, de ebből 5öt én raktam bele , a bal oldala karcos, 3* 20ft-os hiba az idomon, plussz cserélni kell a kuplung kart és a deklifedelet(20eFt mindennel), és így volt kereken 2M!
Köszi a képeket! Jók nagyon, lehet agyalni rajtuk! Én is találtam párat, nagyjából kezd is összeállni a kép, hogy milyen lesz!
A futómű dolog meg majd csak tavasszal derül ki! Csak annyi csavar van rajta félek nem boldogulok majd vele!
az én véleményem, hogy jó a futómű alpba beállítással is, (bár zetex meg én nem egy kategória) de nekem eddig még így is okés volt és még keményíteni islehetne rajta..
találtam bontotóba vadi ujat:) a felét raktam csak be a másik felét eladtam egy embernek akinek hasonló motorja van mint amilyen a tiéd lesz .. ja és a fórum aktív tagja
köszi a dícséretet..
neked találtam képet!
milyenek az oldalk? van valami?
Én is épp a csapatokat nézem! De semmi etra! Megnézem a német klubbot, hátha akad valami! Úgy nézem te is féyezés elött állsz! Van vmi elképzelés? Ne félj nem nyúlom le!
D209 volt a dunlop, jól tapad csak kényes a beállításra vagy a stílusra nagyon szerintem. A bridgestone az battlax racing sof és mediu keverékek voltak amiket kipróbáltam. 06-ot sikerült vele menni többször is és semmi gyűrődés vagy tépés nem volt a hátsó gumin Ráadásul ugyan olyan keményfalú mint a dunlop
A pirellit meg a metzelert azé nem szívlelem mert olyan puha a fala mint ha rágógumi lenne
Rem hasonló dőlésszöget produkálok madj én is!
A futómű dolog meg majd csak tavasszal derül ki! Csak annyi csavar van rajta félek nem boldogulok majd vele!
köszi a dícséretet..
neked találtam képet!
milyenek az oldalk? van valami?