A tanktól a farokidomig a tetején mérve 36 cm,de kétoldalt követi a tank ivét,annak a végétől a farokidomig 46 cm.A "szarvacska" nem tudom mit takar....
Sziasztok R6-on motorozók!
R6 ülésidomot szeretnék rakni az FZR 600R tip. motoromra. Van esetleg valakinek(2003as körüli) faridom, hátsó ülés, hátsó lámpa és a farokidom alsó takaróidoma közül valamelyik eladó?
Valaki legyen olyan kedves, hogy megméri nekem, hogy az R6 ülésidomán milyen hosszan tart az első ülés(tehát maga az ülés hossza, valamint az idomon elöl, a 2 "szarvacska milyen hosszú)
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia! Azt nem cseréltem, nem volt rá szükség. Nekem tökéletes a fék csak a betét lett kicserélve és így már semmi gondom vele.Nem melegszik, nem puhul fel és elég harapós is. De ezzel a karral sokkal jobban adagolható a fék szerintem mert finomabban állítható és jobban a kezedre tudod hangolni. De megyek, legalább is szeretnék, nem mentem még ott soha aztán itt lenne az ideje. Te a Hringre? Jövőre szeretnék menni a DT-n és aszem ott is van verseny, de ebben nem vagyok biztos, de attól függetlenül is szeretnék menni rajta. Azt mondják frankó, lendületes pálya...
munkahengert is cseréltél hozzá vagy csak a kart? (gondolom fékcső nem gyári)
jól nyomod a H.ringen, és a motor is szép. (bikepics-en nézegettem:)) p.ringre nem jössz jövőre? meghallgatnám hogy szól az akra rendszerrel:)
Így igaz Baluu! Marha jó cucc ez a kar, főleg a fék! Az állítási lehetőség sokkal jobb és finomabb, nagyobb tartományba tekerheted és a fogása is jobb! Én már kipróbálta és nem bántam meg, merem ajánlani! Az esztétikáról már ne is beszéljek
Gratula Baluu!
Nagyon király lett a fényezés!
Tavasszal már én is pályaidommal a mocin szeretném kezdeni a szezont.
Törhetem majd én is a fejem a fényezési terveken.
Még vehetnél rá felhajló fék és kuplung karokat Danger-ből.
Én tegnap hoztam el egy garnitúrát az ismerősőmnek. Nagyon faintos.
első telók, gyári alapbeállítások:
- rugó-előfeszítés (felső): 7 csík látszik ki
- kirugózási csillapítás (felső): 6 klikk teljesen betekerttől ki
- berugózási csillapítás (alsó): 6 klikk teljesen betekerttől ki
hátsó rugóstag, gyári alapbeállítások:
- rugó-előfeszítés (felső): 4. horony teljesen kitekerttől
- kirugózási csillapítás (alsó): 6 klikk teljesen betekerttől ki
- berugózási csillapítás (felső): 5 klikk teljesen betekerttől ki
Sajna csak a 2003-asét találtam meg. A standard a gyári beállítás.
Első:
Spring preload:minimum:8 standard:7 maximum:1 (Ez a rúgóelőfeszítés)
Rebound damping:minimum10 standard9 maximum1 (Ez a rúgóelőfeszítő közepén lévő csavar)
Compression damping: minimum9 standard7 maximum1 (Ez a teló alján a keréknél lévő csavar)
Hátsó:
Spring preload:minimum1 standard4 maximum9 (Ez a rugóelőfeszítés)
Rebound damping:minimum20 standard10 maximum5 (Ez az alsó csavar)
Compression damping:minimum20 1standard0 maximum1 (Ez a fölső csavar)
Itt az oldalamon vannak képek is hozzá http://www.2002r1.extra.hu/fut... bár ez R1-hez szól de illusztációnak megfelel, nehogy összekeverd őket
A tanktól a farokidomig a tetején mérve 36 cm,de kétoldalt követi a tank ivét,annak a végétől a farokidomig 46 cm.A "szarvacska" nem tudom mit takar....
R6 ülésidomot szeretnék rakni az FZR 600R tip. motoromra. Van esetleg valakinek(2003as körüli) faridom, hátsó ülés, hátsó lámpa és a farokidom alsó takaróidoma közül valamelyik eladó?
Valaki legyen olyan kedves, hogy megméri nekem, hogy az R6 ülésidomán milyen hosszan tart az első ülés(tehát maga az ülés hossza, valamint az idomon elöl, a 2 "szarvacska milyen hosszú)
Előre is köszönöm a segítséget!
Csörgesd meg dannyboyt, tőle rendeltem én is el is postázza nem kell elmenned érte!
munkahengert is cseréltél hozzá vagy csak a kart? (gondolom fékcső nem gyári)
jól nyomod a H.ringen, és a motor is szép. (bikepics-en nézegettem:)) p.ringre nem jössz jövőre? meghallgatnám hogy szól az akra rendszerrel:)
Nagyon király lett a fényezés!
Tavasszal már én is pályaidommal a mocin szeretném kezdeni a szezont.
Törhetem majd én is a fejem a fényezési terveken.
Még vehetnél rá felhajló fék és kuplung karokat Danger-ből.
Én tegnap hoztam el egy garnitúrát az ismerősőmnek. Nagyon faintos.
ez lesz a köv. évé fényezésem.
első telók, gyári alapbeállítások:
- rugó-előfeszítés (felső): 7 csík látszik ki
- kirugózási csillapítás (felső): 6 klikk teljesen betekerttől ki
- berugózási csillapítás (alsó): 6 klikk teljesen betekerttől ki
hátsó rugóstag, gyári alapbeállítások:
- rugó-előfeszítés (felső): 4. horony teljesen kitekerttől
- kirugózási csillapítás (alsó): 6 klikk teljesen betekerttől ki
- berugózási csillapítás (felső): 5 klikk teljesen betekerttől ki
Sajna a gyárit már elfelejtettem,de ez jó kiindulási alapnak:
http://sportrider.com/bikes/14...
Első:
Spring preload:minimum:8 standard:7 maximum:1 (Ez a rúgóelőfeszítés)
Rebound damping:minimum10 standard9 maximum1 (Ez a rúgóelőfeszítő közepén lévő csavar)
Compression damping: minimum9 standard7 maximum1 (Ez a teló alján a keréknél lévő csavar)
Hátsó:
Spring preload:minimum1 standard4 maximum9 (Ez a rugóelőfeszítés)
Rebound damping:minimum20 standard10 maximum5 (Ez az alsó csavar)
Compression damping:minimum20 1standard0 maximum1 (Ez a fölső csavar)
Itt az oldalamon vannak képek is hozzá http://www.2002r1.extra.hu/fut... bár ez R1-hez szól de illusztációnak megfelel, nehogy összekeverd őket