Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De összekötő csövet szerintem relatív olcsón tudsz hozzá csináltatni, a dob meg tuti jó!
Nagyon szépen köszönöm.Tehát egy szóba összegezve,nem jó az az összekötőcső...Hmm.Affene.Mégegyszer nagyon szépen köszönöm.Széles utat.
Britton!
nem felcserélhető, a hátsó rögzitési pontja másik oldalon van ,és egyéb apró eltérések is vannak ...
S.O.S. Vki meg tudná mondani,hogy a 2000-es,és a már fekete vázas R6-nak ugyanolyan e a kipuffogócsonkja?Pontosa az érdekelne,h a 2000es R6omra jó-e az az összekötőcső,ami egy 2003ason van.SÜRGŐS LÉGYSZÍ!Köszönöm
estét

szeva Főnök hogy vagy már a műtét óta ? mikor tudsz újra motorra úlni majd ? amúgy nagyon el vagy veszve msnen
Köszönöm Baluu!
Így már megoldom
sziasztok. A kuplung nélküli váltásrol mondjatok már pár szót, minden gépen lehet felfele annélkül váltani , lesz valami baja töle stb? köszi elöre is
remélem segít..
bocs hogy csak most rakom fel, de volt egy kis dolgom...

biztosítékok:
-Főbiztosíték 50A
-Benzinbefecskendező 15A
-ETV(elektronikus
fojtószelep) 7,5A
-Háttér 7,5A
-Ventillátor 15Ax2
-Gyújtás 15A
-Jelzőberendezések 10A
-Hátsólámpa 7,5A
-Fényszóró 15A
Hát azt hiszem scannelheted
hmm.. az érdekes. ha nem megy, szólj, és akkor be scannelem az oldalt.
Kösz Baluu!
Megpróbálom megszakérteni.
Én valamiért a 2005-ös könyvét kaptam,mondjuk igazából nincs nagy külömbség.
kicsit utána bogarásztam és
"a főbiztosíték és az1. biztosítékház a vezetőülés alatt található"
"a 2. biztosítóház az "A" panel alatt található."
77. oldal a kezelési útmutatóban!
a főbiztosíték az ülés alatt van.
Szia!

Ki forgalmazza itthon az IXIL-t, és mennyibe került?

Köszi
Ez szuper
Még egy kérdés,ha lebontottad a gépet,gondolom találkoztál a biztosítéktáblával.
Az istenért se találom.
Elmentek az indexeim meg a helyzetjelző
Gondolom kicsapta valamelyik biztosítékot amikor levettem a hátsó indexeket,aztán úgy villogtattam az elsőt
jól gondolod. nem kell a motor az idom csináltatáshoz, de szerintem van is neki raktáron. Én elmentem hozzá, megnéztem élőbe ogy dolgozik, tetszett amit láttam és megbeszéltük, hogy mivel szexárdon lakom, nem szeretnék felmotorozni és itthagyni, hanem küldje el valahogy. Pont volt benn egy R6r amit csinált, aztmondta akkor arra rárakja, berajzolja, előfúrja a lyukakat, és a farokidomot össze szereli. nekem már egész könnyű dolgom volt itthon, csak a lámpákkal szarakodtam.
Ha idomot szeretnék csináltatni azt meg tudják oldani a motor nélkül is,nem?
Típusonként egyeznek a méretek,csak felrakáskor kell leparkolni a gépet.
Vagy rosszul gondolom?
hát nem egészen uj, 2 hónapos, de kinézetre uj ennyit nekem megért, de a bolti 150-et már nem.
dúzs peti féle idom. 80 volt az idom mindenestől.(farokidom,tehermentesítő,tank,oldal idom, fejidom, sárvédő)
70E?
újan?
mázlista
az idomot ki csinálta(ára?)
ja nem azt láttam, hogy a 4 csavarral rakod fel. a táblára gondoltam, hogy az hogy fog felkerülni rá, de már megválaszoltad:) ez csak egy vég.(azthiszem ebből nincsen rendszer, de lehet én vagyok tudatlan) 70 ért sikerült szereznem
Hali!
Nem kell fúrni semmit,a gyári rendszámtartó konzol helyére kell felrakni a négy csavarral,plusz még jön rá a rendszámtartó,(ha meglesz,teszek fel róla képet).Van minden színben,mondod milyen kell aztán színkód alkapján fújják.Komoly a géped,mennyibe volt a kipuf?Laser ha jól látom?Rendszer vagy csak a vége?
szija!
Ezt néztem én is, de csak fehérbe láttam. Nagyon állat lett! a rendszámot azt hogy rakod fel? át kell fúrni azt az elemet?
na akkor mutatok én is valamit
Na ettől se lett csúnyább ,igaz ennyi pénzért
Én most tettem fel az enyémre IXIL kipuffot, elég állatul néz ki, és a hangja sem lesz szerény, bár még csak ideiglenesen vettem ki belőle a szűkítőt, mert nem éppen túrzáni indulok, ahhoz meg nem előny a nagy hang