Nem tudom nem neztem ,mert meloba erve vettem eszre. Csak mielott elviszem atnezetni ra akarok nezni h a biztositek e csak v kuka a ventim.. Mert a jo magyar szerelok kicserelik a biztositekot aztan aztmondjak h uj a ventilator
A melegedéssel nincs gond, 50 es tempónál nem kap annyi levegőt a hűtő mint kéne, ha időben kapcsol a venti és rendezi akkor normális, ezt arra terveztek hogy pályán húzd neki, nem falusi totymorgesre ☺
Sziasztok.
Nemrégiben beszereztem egy 02es r6-ot és nagyon tetszik. 2dolog viszont idegesít: 50 es tempó körül felmegy a vizem 100 fokra illetve allapjáraton ha ráhúzok a gázra pl 4ezres fordulatig 1-2másodpercre azon a fordulaton marad , nem esik egyből vissza..Tippek?
Köszönöm a segítséget. Széles utat :)
99es R6 ! Nagy kartergáz,repedt a henger..! Típushiba !! 2004től kiküszöbölésre került ez a hiba ! Lehet perselyezni,de nem tartós állítólag mert a hengerek között kicsi a "hézag" és nagyon felmelegszik,ami újabb hibát csinál...! Sajnos akinek 99-2001ig évjárat van az számíthat előbb-utóbb erre a hibára...!
Nekem is ott áll a garázsban a patika külsővel rendelkező gép,csak épp használhatatlan...! :/ :'(
Sziasztok!
Nekem mar volt egy R6-osom, hatalmas szivas volt. 2000-es evjarat volt, meg a karbis blokk. Megvasarlas utan derult ki, hogy kicsi a kompresszio, sokaig szerencsetlenkedtunk, mire rajottunk, hogy megrepedt a blokk. A szerelo szerint egyre tobb hasonlo evjaratu r6-nal jon elo ez a gond, de en meg nem hallottam rola. Nektek mi a tapasztalatotok?
Értem! Köszönöm szépen. Tulajdonképpen csak attól tartok, hogy belefutok egy rossz példányba, mert a 600-asok ugye elég pörgős gépek, könnyű széthajtani őket.
Szia!
Én 3 hónapja vásároltam a 2004-es R6-ot. Azóta 3000 km-t mentem vele.
Összességében jók a tapasztalataim. Mint egy műszer. 65 000 km van benne, de még tökéletesek a nyomások, szelephézagok is rendben.
Nekem előtte egy Suzuki RF 600-am volt.
Erőben ez jóval felette van, érezhetően.
Negatívumként említeném meg a kissé csattogós váltót 3. fokozatig.(Ezt valamelyik tesztjénél is olvastam, mint típushiba.)
Akadozó gyújtáskapcsoló. (Ez nem típushiba szerintem, de gyakori jelenség).
Akkor itt a negatívumoknak vége is, legalábbis számomra.
Én eddig nagyon örülök, hogy megvettem, mindig élmény vele menni.
Próbálj meg kifogni egy minél jobb állapotút.
Tervezek venni jövőre egy Yamaha R6-ot. Segítenétek leírni pár pro és kontrát, illetve, hogy mennyire nehéz jó állapotút találni belőle? Esetleg típushibákat stb.
Tekergettem a rugot de nem valtozik:/ megemeltem a farokidomnal de a kerekkel egyutt felemelkedett nincs holtjatek, gyari a kutyacsont es a himbak merete a hatso rugo is rugozik ahogy kell :/ az elso telok is a helyukon vannak. Valaki megtudna merni a farok idom csúcsát ,hogy hany cm.re van a földtől ha a motor egyenesen áll? Illetve a fejidom es az elso sarvedo kozotti tavolsagot. Igy kiderulne hany cm-t kellene emelnem. :)
Akkor számít a dolog, ha már annyira szét van tekerve, hogy nem ütközik végállásba a gátló. Emeld meg a popsiját, és ha még tud kirugózni a hátulja akkor az lesz a baj. Sajnos fogalmam sincs az enyémnél mennyire kell kitekerni. Most voltam pályázni, ezért épp most majdnem maxra. Ha viszont már felütközik akkor fogalmam sincs mi lehet más.
Nemrégiben beszereztem egy 02es r6-ot és nagyon tetszik. 2dolog viszont idegesít: 50 es tempó körül felmegy a vizem 100 fokra illetve allapjáraton ha ráhúzok a gázra pl 4ezres fordulatig 1-2másodpercre azon a fordulaton marad , nem esik egyből vissza..Tippek?
Köszönöm a segítséget. Széles utat :)
Amúgy igazság szerint 4 motortípus jöhet szóba: GSX-R 600, CBR 600, R6, ZX-6R, de őszintén a Yamaha tetszik a legjobban.
Nekem is ott áll a garázsban a patika külsővel rendelkező gép,csak épp használhatatlan...! :/ :'(
Nekem mar volt egy R6-osom, hatalmas szivas volt. 2000-es evjarat volt, meg a karbis blokk. Megvasarlas utan derult ki, hogy kicsi a kompresszio, sokaig szerencsetlenkedtunk, mire rajottunk, hogy megrepedt a blokk. A szerelo szerint egyre tobb hasonlo evjaratu r6-nal jon elo ez a gond, de en meg nem hallottam rola. Nektek mi a tapasztalatotok?
Értem! Köszönöm szépen. Tulajdonképpen csak attól tartok, hogy belefutok egy rossz példányba, mert a 600-asok ugye elég pörgős gépek, könnyű széthajtani őket.
Na majd tavasszal meglátjuk. :)
Én 3 hónapja vásároltam a 2004-es R6-ot. Azóta 3000 km-t mentem vele.
Összességében jók a tapasztalataim. Mint egy műszer. 65 000 km van benne, de még tökéletesek a nyomások, szelephézagok is rendben.
Nekem előtte egy Suzuki RF 600-am volt.
Erőben ez jóval felette van, érezhetően.
Negatívumként említeném meg a kissé csattogós váltót 3. fokozatig.(Ezt valamelyik tesztjénél is olvastam, mint típushiba.)
Akadozó gyújtáskapcsoló. (Ez nem típushiba szerintem, de gyakori jelenség).
Akkor itt a negatívumoknak vége is, legalábbis számomra.
Én eddig nagyon örülök, hogy megvettem, mindig élmény vele menni.
Próbálj meg kifogni egy minél jobb állapotút.
Tervezek venni jövőre egy Yamaha R6-ot. Segítenétek leírni pár pro és kontrát, illetve, hogy mennyire nehéz jó állapotút találni belőle? Esetleg típushibákat stb.
Köszönöm!