Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-2 kép a rugóstagról és a kutyacsontról, de azok tuti jók :/ :)
Akkor cbr600-at javasolnàm
Megnézem hol van, mondjuk nekem 2003 de egy helyen lesz...
Akle: Van egy GS500-am, de az inkább ilyen papás motor túrázni, ahogy eddig tapasztaltam, ezért akarok valami vadmalacot is.
Nem tudom nem neztem ,mert meloba erve vettem eszre. Csak mielott elviszem atnezetni ra akarok nezni h a biztositek e csak v kuka a ventim.. Mert a jo magyar szerelok kicserelik a biztositekot aztan aztmondjak h uj a ventilator
Valószínűbb, hogy a bal oldali lámpatakaró idom alatt van a biztije. De ha kiment, annak meg oka van. Forog könnyen a lapátja?
Meglett a hiba. Nem kapcsol a ventilatorom..116 fokig felment a vizem :/ a biztositek ennel a vezeto ules alatt van ? Ha jol tudom. :)
A melegedéssel nincs gond, 50 es tempónál nem kap annyi levegőt a hűtő mint kéne, ha időben kapcsol a venti és rendezi akkor normális, ezt arra terveztek hogy pályán húzd neki, nem falusi totymorgesre ☺
Sziasztok.
Nemrégiben beszereztem egy 02es r6-ot és nagyon tetszik. 2dolog viszont idegesít: 50 es tempó körül felmegy a vizem 100 fokra illetve allapjáraton ha ráhúzok a gázra pl 4ezres fordulatig 1-2másodpercre azon a fordulaton marad , nem esik egyből vissza..Tippek?
Köszönöm a segítséget. Széles utat :)
És mi a terved vele ? megcsinálod , eladod,szétbontod?
Mire akarod használni? Az a kérdés
Kategóriájába nem igazán találsz stabilabbat...
Küldj egy közelebbi képet a hátsó rugóstagról ill, kutyacsontról. Ilyen távoli képről nem lehet megállapitani semmit.
Oké! Köszönöm a segítséget, amúgy mennyire stabil gép?

Amúgy igazság szerint 4 motortípus jöhet szóba: GSX-R 600, CBR 600, R6, ZX-6R, de őszintén a Yamaha tetszik a legjobban.
Nem 2003 alattiaknak? Az már befecskendezős.
Minimum 2004es évjárattól vegyél !!!! Az az alattiaknak reped a hengerfaluk !!!!!
99es R6 ! Nagy kartergáz,repedt a henger..! Típushiba !! 2004től kiküszöbölésre került ez a hiba ! Lehet perselyezni,de nem tartós állítólag mert a hengerek között kicsi a "hézag" és nagyon felmelegszik,ami újabb hibát csinál...! Sajnos akinek 99-2001ig évjárat van az számíthat előbb-utóbb erre a hibára...!
Nekem is ott áll a garázsban a patika külsővel rendelkező gép,csak épp használhatatlan...! :/ :'(
Sziasztok!
Nekem mar volt egy R6-osom, hatalmas szivas volt. 2000-es evjarat volt, meg a karbis blokk. Megvasarlas utan derult ki, hogy kicsi a kompresszio, sokaig szerencsetlenkedtunk, mire rajottunk, hogy megrepedt a blokk. A szerelo szerint egyre tobb hasonlo evjaratu r6-nal jon elo ez a gond, de en meg nem hallottam rola. Nektek mi a tapasztalatotok?
Eladó 05-évj-hoz 25e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Szia!

Értem! Köszönöm szépen. Tulajdonképpen csak attól tartok, hogy belefutok egy rossz példányba, mert a 600-asok ugye elég pörgős gépek, könnyű széthajtani őket.

Na majd tavasszal meglátjuk. :)
Szia!
Én 3 hónapja vásároltam a 2004-es R6-ot. Azóta 3000 km-t mentem vele.
Összességében jók a tapasztalataim. Mint egy műszer. 65 000 km van benne, de még tökéletesek a nyomások, szelephézagok is rendben.
Nekem előtte egy Suzuki RF 600-am volt.
Erőben ez jóval felette van, érezhetően.
Negatívumként említeném meg a kissé csattogós váltót 3. fokozatig.(Ezt valamelyik tesztjénél is olvastam, mint típushiba.)
Akadozó gyújtáskapcsoló. (Ez nem típushiba szerintem, de gyakori jelenség).
Akkor itt a negatívumoknak vége is, legalábbis számomra.
Én eddig nagyon örülök, hogy megvettem, mindig élmény vele menni.
Próbálj meg kifogni egy minél jobb állapotút.
Üdv!

Tervezek venni jövőre egy Yamaha R6-ot. Segítenétek leírni pár pro és kontrát, illetve, hogy mennyire nehéz jó állapotút találni belőle? Esetleg típushibákat stb.

Köszönöm!
Tekergettem a rugot de nem valtozik:/ megemeltem a farokidomnal de a kerekkel egyutt felemelkedett nincs holtjatek, gyari a kutyacsont es a himbak merete a hatso rugo is rugozik ahogy kell :/ az elso telok is a helyukon vannak. Valaki megtudna merni a farok idom csúcsát ,hogy hany cm.re van a földtől ha a motor egyenesen áll? Illetve a fejidom es az elso sarvedo kozotti tavolsagot. Igy kiderulne hany cm-t kellene emelnem. :)
Akkor számít a dolog, ha már annyira szét van tekerve, hogy nem ütközik végállásba a gátló. Emeld meg a popsiját, és ha még tud kirugózni a hátulja akkor az lesz a baj. Sajnos fogalmam sincs az enyémnél mennyire kell kitekerni. Most voltam pályázni, ezért épp most majdnem maxra. Ha viszont már felütközik akkor fogalmam sincs mi lehet más.
Esetleg megtudnad mondani a te rugoelofeszites beallitasaidat? Latom a tied is joval feljebb van. A capitas nem lenyeges. Koszi