Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem kopott hanem repedt...! :/
Talán eladom...
ha jól láttam egy fehér r6-ot hirdetnek megint motorhibával.
ott nem nicasil hanem alusil kopik meg, de biztosan.
azt olvasom egy ideje hogy van típus baja az r6 -nak, csak akkor azt add össze hogy, csongrádon javítják egyedül a 954 henger beteg hondákat úgy hogy meg perselyezik. itt is minimál a különbség de mégis megoldják. és jól, garanciával. csak nem találom a számát a szerviznek, bmw-ket javítanak. még kutakodom.
Köszi bizakodom :) nem lánc szakadt el hanem az első fogaskerék rögzítő csavar szált el :/ hálisten pont falúba értem be és csak 50-60 as tempónál.
Hali. Valakit erdekel Power Commander V? 2005-os R6ombol elado. Meg garis fel evig. Ara 60.000 papirpenz.
Nem kell kidobni.
Hegesztesd meg... az enyémnek is volt láncszakadása, de nem nálam szerencsére.. pár hónap után derült ki, amikor lecseréltem a láncszettet.
Ugyanígy tört ki ebből is körülbelül, de szépen meg lett csinálva.
elszakadt a lánc????
Szerintem ez komplett blokk csere... vagy ügyes heggesztő... de .... cserés....
A hétvégén elrobbant alattam.
Szerintetek menthető? Ha nem akkor blokk csere? vagy lehet ezt a részt külön cserélni ?
Remélem , hogy nem kell komplett motort cserélni.. :/
Sziasztok.

Júniusban vettem egy 2005ös R6ost, átesett a 40-es nagyszervízen, vígan tengette napjait egészen a szombati nyílt napig, amikor is kerek 13500nál egyszerűen behúzzák a kéziféket, és nagyon nem akar tovább gyorsulni.
Yamaha World-be leadtam, ők elvitték a szomszédba pad-ra, és úgy tűnik hogy 13500on lekapcsol az egyik henger.
Valaki találkozott már ilyennel? Most bontobol szereznek elkatrészt, és kilegózzák, hogy mi a ludas. 13500-ig is egy hajszállal gyengébbnek éreztem a motort (vagy lehet csak kezdem végre megszokni :) )
Szóval, ötletek?
Köszi!
Valakinek esetleg 5SL-re(03-05) R6-ra van elfekvőben egy rendszámtábla tartó konzolja eladásra?
Ha igen, akkor szhkovada@gmail.com címen elérhető vagyok.
Előre is köszi!
Üdv. Keresek 2004 es r6 hoz jobb oldali ram air takaró idomot .
Köszi a segitseget ;) majd kitalalom valahogy hogy mi a bibi :)
Szia. megmértem a motort, de az enyém nem irányadó.
14.5cm van sárvédő és a farokidom között.
Kb nekem is 30cm a rugóstag furatközépe, bár nekem 0 a rugó előfeszités (nem 4 mint Neked). Nekem rugóstag felső rögzitése alatt van egy 8mm-es "alátét".
Üdv.: K. I.
Erre enis gondoltam , de amikor kicsereltem a kutyacsontot direkt figyeltem rá :) megneztem a robbantott abrat osszerakas elott :)
Csalóka a kép de gyanítom, hogy a háromszög elforgatva van berakva.
Szia, tuti nincs :) igy terheles alatt a rugostag 2 felfogatasi pontja furatkozeptol furatkozepig 30 cm
Szia,
Augusztus elején eladtam az utcai motorom, a pályamotor pedig más idommal van. Valami pontosabb támpont kellene, mert a két idom tuti nem egyezik, illetve a pálya R6-ok hátulja eléggé ki van emelve (nekem is). Lehet becsapnálak vele. Tuti nincsen vágva a rugóból? Mérd meg a rugó hosszát.
Üdv.:
K. I.
Szerintem igen, es nincs is belőle lecsípve. Ha van idod megmerned nekem , hogy a hatsosarvedod vegenel milyen tavolsagra van a farok idom aljatol? ;) :D
Hát, ez tényleg jónak tűnik. A rugó is eredeti a rugóstagban?
Miért?
Esetleg ha valaki ráér megtudná mérni hogy az ő gépén a sárvédő szélénél milyen tavolsagra van a sarvedo a farok idom aljatol? nekem 12.5 cm re.