azt olvasom egy ideje hogy van típus baja az r6 -nak, csak akkor azt add össze hogy, csongrádon javítják egyedül a 954 henger beteg hondákat úgy hogy meg perselyezik. itt is minimál a különbség de mégis megoldják. és jól, garanciával. csak nem találom a számát a szerviznek, bmw-ket javítanak. még kutakodom.
Nem kell kidobni.
Hegesztesd meg... az enyémnek is volt láncszakadása, de nem nálam szerencsére.. pár hónap után derült ki, amikor lecseréltem a láncszettet.
Ugyanígy tört ki ebből is körülbelül, de szépen meg lett csinálva.
A hétvégén elrobbant alattam.
Szerintetek menthető? Ha nem akkor blokk csere? vagy lehet ezt a részt külön cserélni ?
Remélem , hogy nem kell komplett motort cserélni.. :/
Júniusban vettem egy 2005ös R6ost, átesett a 40-es nagyszervízen, vígan tengette napjait egészen a szombati nyílt napig, amikor is kerek 13500nál egyszerűen behúzzák a kéziféket, és nagyon nem akar tovább gyorsulni.
Yamaha World-be leadtam, ők elvitték a szomszédba pad-ra, és úgy tűnik hogy 13500on lekapcsol az egyik henger.
Valaki találkozott már ilyennel? Most bontobol szereznek elkatrészt, és kilegózzák, hogy mi a ludas. 13500-ig is egy hajszállal gyengébbnek éreztem a motort (vagy lehet csak kezdem végre megszokni :) )
Szóval, ötletek?
Köszi!
Valakinek esetleg 5SL-re(03-05) R6-ra van elfekvőben egy rendszámtábla tartó konzolja eladásra?
Ha igen, akkor szhkovada@gmail.com címen elérhető vagyok.
Előre is köszi!
Szia. megmértem a motort, de az enyém nem irányadó.
14.5cm van sárvédő és a farokidom között.
Kb nekem is 30cm a rugóstag furatközépe, bár nekem 0 a rugó előfeszités (nem 4 mint Neked). Nekem rugóstag felső rögzitése alatt van egy 8mm-es "alátét".
Üdv.: K. I.
Szia,
Augusztus elején eladtam az utcai motorom, a pályamotor pedig más idommal van. Valami pontosabb támpont kellene, mert a két idom tuti nem egyezik, illetve a pálya R6-ok hátulja eléggé ki van emelve (nekem is). Lehet becsapnálak vele. Tuti nincsen vágva a rugóból? Mérd meg a rugó hosszát.
Üdv.:
K. I.
Szerintem igen, es nincs is belőle lecsípve. Ha van idod megmerned nekem , hogy a hatsosarvedod vegenel milyen tavolsagra van a farok idom aljatol? ;) :D
Hegesztesd meg... az enyémnek is volt láncszakadása, de nem nálam szerencsére.. pár hónap után derült ki, amikor lecseréltem a láncszettet.
Ugyanígy tört ki ebből is körülbelül, de szépen meg lett csinálva.
Szerintem ez komplett blokk csere... vagy ügyes heggesztő... de .... cserés....
Szerintetek menthető? Ha nem akkor blokk csere? vagy lehet ezt a részt külön cserélni ?
Remélem , hogy nem kell komplett motort cserélni.. :/
Júniusban vettem egy 2005ös R6ost, átesett a 40-es nagyszervízen, vígan tengette napjait egészen a szombati nyílt napig, amikor is kerek 13500nál egyszerűen behúzzák a kéziféket, és nagyon nem akar tovább gyorsulni.
Yamaha World-be leadtam, ők elvitték a szomszédba pad-ra, és úgy tűnik hogy 13500on lekapcsol az egyik henger.
Valaki találkozott már ilyennel? Most bontobol szereznek elkatrészt, és kilegózzák, hogy mi a ludas. 13500-ig is egy hajszállal gyengébbnek éreztem a motort (vagy lehet csak kezdem végre megszokni :) )
Szóval, ötletek?
Köszi!
Ha igen, akkor szhkovada@gmail.com címen elérhető vagyok.
Előre is köszi!
14.5cm van sárvédő és a farokidom között.
Kb nekem is 30cm a rugóstag furatközépe, bár nekem 0 a rugó előfeszités (nem 4 mint Neked). Nekem rugóstag felső rögzitése alatt van egy 8mm-es "alátét".
Üdv.: K. I.
Augusztus elején eladtam az utcai motorom, a pályamotor pedig más idommal van. Valami pontosabb támpont kellene, mert a két idom tuti nem egyezik, illetve a pálya R6-ok hátulja eléggé ki van emelve (nekem is). Lehet becsapnálak vele. Tuti nincsen vágva a rugóból? Mérd meg a rugó hosszát.
Üdv.:
K. I.