Sziasztok!
Van egy eladó 2006-2007es első hejzetjelzőm,a hozzá tartozó orkúppal (beèpìtőkerettel)!
Ha valakit èrdekel,keressen meg privátban!
Köszönöm szèpen!
Üdv.: Igor
01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Celcius)
06 : Cooling liquid temperature (in Celcius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear weel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUT THE SWITCH FOR CHECKING !!!
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFF
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF
Part II : ECU memory check.
60 : EEPROM error code presence - 00 means no default, 01 or 02 means default on corresponding cylinder (blinks if both cylinders).
61 : Error Code memory log - Displays 00 if no error code in memory, displays the Error Code if any (11 to 50). Display changes every two seconds if more than one Error Code in memory, then start again from first.
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch the Engine Run Switch to ON position (no backup).
70 : Check Code number, display from 0 to 255
Part III : Activators - To activate, turn Engine Run switch from OFF to ON - Engine check light is activated too.
30 : Coil 1 is activated 5 times per second.
31 : Coil 2 is activated 5 times per second.
36 : Injector 1 solenoid is activated 5 times per second.
37 : Injector 2 solenoid is activated 5 times per second.
48 : Air duct solenoid is activated 5 times per second.
49 : Air intake solenoid is activated 5 times per second.
50 : Fuel injection relay is activated 5 times per second.
51 : Cooler fan is activated every 5 seconds.
52 : Headlight relay is activated every 5 seconds (2 seconds ON, 3 seconds OFF) - 2003+ model only.
Error Codes
Error Number 11 : Cylinder identification sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 12 : Crankshaft posiiton sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 14 : Air intake duct error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20
Error Number 20 : Air pressure sensors error - DIAG mode (none)
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 24 : O2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 30 : The bike went down - DIAG mode 08
Error Number 33 : Coil 1 open circuit - DIAG mode 30
Error Number 34 : Coil 2 open circuit - DIAG mode 31
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21
Error Number 43 : Battery voltage control error - DIAG mode (none)
Error Number 44 : EEPROM read/write error - DIAG mode 60
Error Number 50 : ECU memory error - DIAG mode (none)
Error Er-1 : ECU link error
Error Er-2 : ECU link error
Error Er-3 : ECU link error
Error Er-4 : ECU link error
Honnan tudom meg, hogy egy 2004-es R6-os diagnosztikai menüjében, a számok és a hozzájuk tartozó értékek mit jelentenek? Mik a helyes értékek, illetve mi utalhat eltérésre vagy hibára? Töltöttem le manual-t,de nem igazán találkoztam a leírásban vele,bár lehet csak átsiklottam felette!
Sziasztok! Keresek 2003 R6 hoz kormánycsutkát és fék folyadék tartályt valamint át építem jövőre és arany telos lesz. Bármi fölös 2005 cucc lenne valakinek érdekel! R6r segg idom alsó felső is
Üdv én is egy r6r tulaj vagyok (rj11) előtte egy pc 37 CBR600 rr em és egy pc40 CBR600rr em volt. A Honda mindig is az utolsók között fog kullogni teljesítmény/ lóerő arányban . Mindenki a Hondát isteníti ...... jónak jó motor szépen jár és csendes a blokkja. De az r6r-t és a cbr 600 rr-t nem lehet egy lapon említeni.
Üdv mindenkinek! Leírnám pár mondatban mire lennék kíváncsi tőletek, tapasztalt motorosoktól :) Örök vágyam egy nagy motor, most végre eljött az idő, végeztem a vizsgával, és 5 éve szívem választottja a Yamaha r6r (2006-7). Nagy motor téren teljesen kezdő vagyok. Rengeteget olvastam a motorról, és sokan írták nem utcára való. Közben ugyanabban a cikkben azt írták, olyan mintha "gyerekjáték" lenne vele motorozni annyira kezelhető stb.. Szóval ezzel kapcsolatban, szeretnék véleményt kérni. Az én álláspontom, hiába a legbrutálisabb 600-as, mindennel lehet ésszel menni, de valahogy a cikkek alapján elgondolkozik az ember.
Köszönöm válaszotokat ;)
Bontottat érdemes venni, mer amit újat lehet venni relatív olcsón azok kínaiak, és nagyon hiányzik belőle az anyag. Nálam meg tudod nézni, mennyire hulladék minőség, pedig nem keveset fizettem érte, és 2 hónapig használtam mert elegem lett belőle. Nem jók az illesztések, libegnek menet közben... Olyan mintha egy mercire tennél trabant sárvédőket kb.
Van egy eladó 2006-2007es első hejzetjelzőm,a hozzá tartozó orkúppal (beèpìtőkerettel)!
Ha valakit èrdekel,keressen meg privátban!
Köszönöm szèpen!
Üdv.: Igor