Egyébként, ha jól tudom a többség motorozik, tehát teljesen tök mindegy, hogy valaki kawás, yamahás, hondás, vagy suzukis vagy ...
A lényeg az, hogy jól érezzük magunkat és élvezzük a motorozás szépségeit
Tök felesleges ez a civakodás, meg hogy ki tudja überelni a másikat
Téma lezárva, így csak zárójeles válasz Andrewnak:
Nehéz nem fikázásnak tekinteni azt, ha valaki csak azokat tekinti férfi(as)nak, akik végigmentek az eredetileg tervezett távon, a hazamenőket pedig nyusziknak. A másik amiért elindult a gurigázás, hogy pozitív fényt összvissz két nevezett személyre vetett a túrás beszámolód. Az olyan fikázós-önfényezős hatást keltett bennem.
Amúgy pedig az a vicc a 200-as "nem szeretnék lemaradni külföldön" / "tankolni kéne" -ben, hogy az SV-s srácot, akinél a térkép volt otthagytátok, ill. 200-nál lényegesen többet eszik bármely motor = még hamarabb meg kell állni tankolni. Emellett nem feltétlenül csak a gázt nagyon húzni kezdő tudja az utat... (Láttuk vacsora közben, hogy Túró helyretette a sebességet végül.)
Csütörtökön Pannónia ring?KI megy?
Egyébként az elmúlt "Dallas" vitából leszűrve beleolvastam a kawa fórumba és elég jó arcok vannak ott.
Ja és ha valaki végigolvasta az irásokat annak kitünik,hogy ki provokált kit...
GABOR6:
Megnyilvánulásom akkor is ugyanez lett volna, ha egy másik ZZ-R 1100-as tulaj hozza magát kínos helyzetbe, csak akkor nem ide reagálom le a kérdést.
Ha már itt tartunk, abszolút elismerem az R6-ot, mint technikát. A hangjából az jön le számomra, hogy nagyon jól összerakott kis gép. Ám farokhosszabbításra ez sem minden esetben alkalmas :))
mzs/x:
Ha célzásértékű volt a kérdésed, válaszképp legyen elég annyi, hogy szívesen látjuk a ZX-túrákon az R6 tulajdonosokat is. Még akkor is, ha beszólnak, csak furcsán veszi ki magát, hogy megsértődnek, mikor válaszolok :))
És mi van a bukógombákkal?