A lebaszásom azoknak szólt akik mondták, hogy jönnek és mégsem dugták oda képüket Mert ráadáésul ment a nagy szervezés, hogy ne a Hősök tere legyen, hanem az étterem E-helyett ott fagyoskodtunk a Dtom-al.
Az természetes, hogy nem mindenki ér rá, de aki mondja, hogy jön és mégse tud jönni, az legalább írjon fel a fórumra (még előtte), hogy nem jön vagy küldjön egy kib@szott sms-t.
Reméljük ez a továbbiakban így lesz. És részemről a téma lezárva!
én nem fikáztam. Azért kérdeztem csak meg, mert lehet hogy így volt írva, és a komment után javították ki. erre lettem volna kíváncsi hogy így történt-e.
Teeee, matek zseni
Tavasznál hamarabb biztosan nem jutok fel találkozóra , de szervezhetnétek egyszer egy gurulást erre. Nem a polón lenne a hangsúly, inkább jó lenne ha személyesen is tudnánk megint találkozni .
A motor egy Yamaha kereskedésben van. Az eladó srác jó ismerős, ő ajánlotta a motort.
Mondta is hogy erősen csattog, ma nézi meg a szerelő.
Minket csak az zavar, hogy ha valóban 16E kilóméter van benne akkor miért csattog ennyire.
Szia Yani! Bár nekem nem R6-om van, de az R1-ből kiindulva két dolog biztos: "gyárilag" jár a szelephang hozzá, bal oldalon lehet hallani főleg, a hengerfej miatt.
Az első szelepállítás 42 ezernél volt esedékes, az R6 is akörül lehet.
Guruljatok el a motorral egy Yamaha szervízbe, ott fülre megmondják hogy okés vagy sem.
Elkelne egy kis segítség.
Van egy barátom aki szeretne motort venni. Találtunk is egy kesvező árú 2002-es R6-t
16000km-l. A motor nagyon szép állapotban van, de főleg melegen csattognak a szelepek.
a kérdésem az lenne, hogy ennyi km-l egyáltalán kell-e már szelepet állítani vagy több lehet a motorban?
Előre is köszönöm!
tessék?