A rövid dobnak jó mély hangja van. A haverjaimnak tettszett a hangja. Mellékesen ezen tökéletesek a heggesztések.Nem akarom agyondicsérni, de tényleg igényes. Ha van időd gurulj le Ceglédre és itt meg is tudod hallgatni.
Nekem volt brutális dobom. Hangban mindent lenyomott, amit eddíg hallottam, viszont 240 fölé nemigazán volt hajlandó menni a gép. Most akrám van, kicsit szerényebb a hangja, de megint halad.
Magyar kisipari termék volt a dob, rozsdamentesből, és 27e volt az ára.
Köszönöm, megkaptam, azt akartam kérdezni hogy milyen hangja van a cuccnak mert vmi brutálisat szeretnék . Értsd: Ha már nem tudok úgy motorozni hogy akármilyen vészhelyzetet kezeljek legalább hallják hogy jövök... Mondjuk az ára nagyon szimpatikus!
Jó reggelt mindenkinek! Andrewboy Sikerült már találnod sportdobot?
A hétvégén küldtem neked email, hogy én milyeneket tudok. Ha esetleg érdekel valamelyik majd szólsz.
Konkrétan nememléxem hogy én találkoztam e Erhatmatyival (ottvolt a 2 héttel ezelőtti talin?) de én is szívesen bejövök a kórházba +látogatni, lehet jólesik neki hogy jó sokan megyünk be. Vagy csak kilesznek tőlünk a kórteremben... Mindenesetre benne vagyok
kissanci: én úgy vagyok vele, hogy a kimpályázik akár sűrűn akár ritkán, nem árt a pályagumi, de min egy utcai pálya! Ha sport mocid van, rakj fel hozzá méltó gumit! Azért raktam fel az előző véleményt, mert voltak itt a fprumon, akiket érdekelt még régebben! Mindenki leszűrheti a saját szempontjai alapján a következtetést!
Majd ma meglátjuk, hogy mikor lehet erhatmatyihoz bemenni!
Gyurkesz:Ezt most nem értem.Miért jó az a gumi ami nincs is teljesen ledöntve és ódákat mesél valaki róla?Akkor fogalma sincs hol a határ.Honnabn tudja,hogy hogy viselkedik olyankor?Most nem azért de én amikor utcán megküldtem nekem teljesen le volt döntve.És szerintem már aki pályázik az se nagyon erőltesse utcai gumival!A Conti és a Mich. között 3-6e Ft a különbség.Ennyivel drágább a M.De akinek ilyen motorja van az sz. ne gondolkodjon,hogy ólcsobb gumit vegyen a jobb helyett.
Most értem haza a Balcsiról Látom szorgalmas forumozók voltatok, irtatok rendesen Gyurkesz ha szervezünk egy látogatást erhatmatyi-hoz én is benne vagyok, mehetünk
Nem is olyan rég páran érdeklődtetek a Conti Road Attack gumiról! Egy idézet egy ismerőstől(1100XX):
Szóval nem okoskodásképp, de itt vannak a GYAKORLATI tapasztalatok a Conti-ról:
Tapadás
Már a felszerelést követően is feltűnt, hogy nagyon jól "fogja" az utat. Először az "új seprű jól seper" hatásnak tudtam be, mert pl. az AVON is ugyanilyen határozottan tapadt a felszerelést követően, de a Conti ezen tulajdonsága nem tűnt el a használattal, az utolsó méterekig megmarad, és komoly önbizalmat adott!
Fékezésnél is igen észrevehető volt a különbség, igen "harapósnak" éreztem az XX egyébként sem gyenge fékeit. Ez a tulajdonsága szintén megmaradt egész a végéig, sőt az első keréken még mindig a Conti van fenn, és ugyanolyan biztos érzés a fékezés.
Dönthetőség, kanyarstabilitás
Hát azt hiszem ez az, ami bőven több van a gumiban, mint amit én használok! Minden helyzetben tökéletesen megbízhatónak tűnt, soha nem éreztem, hogy a határokat feszegetném, pedig volt egy-két keményebb menet - néha 3 dobozzal és két személlyel is! A rinyacsíkból 2-3 mm maradt mindkét oldalon!
Vizes úton
A határozottság itt is érezhető! Nedves aszfalton (mikor még nem folyik a víz az úton) ugyanúgy lehet használni, mint szárazon. Komolyabb esőben pedig a vezető volt a leggyengébb láncszem, azaz én nem mertem jobban próbára tenni!
Kopásállóság
Nos, hát erre azt mondanám, hogy a gumi gyenge pontja, hiszen méterre pontosan 10.000 km után fogyott el a hátsó, de: ebben a 10e km-ben nagyon sok autópálya volt, amitől olyan szögletesre kopott, hogy valósággal éle volt. Igaz, ez azon kívül, hogy csúnya, semmilyen hatással nem volt a gumi tulajdonságaira. Kemény hegyi szerpentines szakasz után rágógumiszerű csomók keletkeztek a futófelületen, és igen látványosan kopott. Igaz, a közepe adta meg magát legelőször, de mire cserére került a sor a futófelület széle is szépen elkopott! Az első guma tovább szolgál, 12e km után. Kb. 2-3e van még benne!
Ennyire azért nem a hang az elsődleges szempont...
Magyar kisipari termék volt a dob, rozsdamentesből, és 27e volt az ára.
Andrewboy Sikerült már találnod sportdobot?
A hétvégén küldtem neked email, hogy én milyeneket tudok. Ha esetleg érdekel valamelyik majd szólsz.
Konkrétan nememléxem hogy én találkoztam e Erhatmatyival (ottvolt a 2 héttel ezelőtti talin?) de én is szívesen bejövök a kórházba +látogatni, lehet jólesik neki hogy jó sokan megyünk be. Vagy csak kilesznek tőlünk a kórteremben... Mindenesetre benne vagyok
A suliba meg a látogatásba is benne vagyok értesítsetek.
V.ki mondta hogy hol érdemes láncszetett venni már nagyon kéne szóval kéne egy telcsiszám.
Amúgy jó volt a hétvége Balcsi csak szombaton odafelé végig áztunk meg volt az élménymocizás de összeségében nem volt rosz.
pajzs
Majd ma meglátjuk, hogy mikor lehet erhatmatyihoz bemenni!
De minden jót Erhatmatyinak!
Most értem haza a Balcsiról Látom szorgalmas forumozók voltatok, irtatok rendesen
Gyurkesz ha szervezünk egy látogatást erhatmatyi-hoz én is benne vagyok, mehetünk
Szóval nem okoskodásképp, de itt vannak a GYAKORLATI tapasztalatok a Conti-ról:
Tapadás
Már a felszerelést követően is feltűnt, hogy nagyon jól "fogja" az utat. Először az "új seprű jól seper" hatásnak tudtam be, mert pl. az AVON is ugyanilyen határozottan tapadt a felszerelést követően, de a Conti ezen tulajdonsága nem tűnt el a használattal, az utolsó méterekig megmarad, és komoly önbizalmat adott!
Fékezésnél is igen észrevehető volt a különbség, igen "harapósnak" éreztem az XX egyébként sem gyenge fékeit. Ez a tulajdonsága szintén megmaradt egész a végéig, sőt az első keréken még mindig a Conti van fenn, és ugyanolyan biztos érzés a fékezés.
Dönthetőség, kanyarstabilitás
Hát azt hiszem ez az, ami bőven több van a gumiban, mint amit én használok! Minden helyzetben tökéletesen megbízhatónak tűnt, soha nem éreztem, hogy a határokat feszegetném, pedig volt egy-két keményebb menet - néha 3 dobozzal és két személlyel is! A rinyacsíkból 2-3 mm maradt mindkét oldalon!
Vizes úton
A határozottság itt is érezhető! Nedves aszfalton (mikor még nem folyik a víz az úton) ugyanúgy lehet használni, mint szárazon. Komolyabb esőben pedig a vezető volt a leggyengébb láncszem, azaz én nem mertem jobban próbára tenni!
Kopásállóság
Nos, hát erre azt mondanám, hogy a gumi gyenge pontja, hiszen méterre pontosan 10.000 km után fogyott el a hátsó, de: ebben a 10e km-ben nagyon sok autópálya volt, amitől olyan szögletesre kopott, hogy valósággal éle volt. Igaz, ez azon kívül, hogy csúnya, semmilyen hatással nem volt a gumi tulajdonságaira. Kemény hegyi szerpentines szakasz után rágógumiszerű csomók keletkeztek a futófelületen, és igen látványosan kopott. Igaz, a közepe adta meg magát legelőször, de mire cserére került a sor a futófelület széle is szépen elkopott! Az első guma tovább szolgál, 12e km után. Kb. 2-3e van még benne!
Képek:
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2182.JPG
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2183.JPG
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2185.JPG
Jövőre úgy is olyan gépek jönnek ki ahol a dob a motor alatt az idomban lesz.
Csak a vége látszik.
Emberek! Pályaelvonási tüneteim vannak!!!