Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rövid dobnak jó mély hangja van. A haverjaimnak tettszett a hangja. Mellékesen ezen tökéletesek a heggesztések.Nem akarom agyondicsérni, de tényleg igényes. Ha van időd gurulj le Ceglédre és itt meg is tudod hallgatni.
A 280 helyett ment csak 240-et????
Ennyire azért nem a hang az elsődleges szempont...
Nekem volt brutális dobom. Hangban mindent lenyomott, amit eddíg hallottam, viszont 240 fölé nemigazán volt hajlandó menni a gép. Most akrám van, kicsit szerényebb a hangja, de megint halad.
Magyar kisipari termék volt a dob, rozsdamentesből, és 27e volt az ára.
Köszönöm, megkaptam, azt akartam kérdezni hogy milyen hangja van a cuccnak mert vmi brutálisat szeretnék . Értsd: Ha már nem tudok úgy motorozni hogy akármilyen vészhelyzetet kezeljek legalább hallják hogy jövök... Mondjuk az ára nagyon szimpatikus!
Jó reggelt mindenkinek!
Andrewboy Sikerült már találnod sportdobot?
A hétvégén küldtem neked email, hogy én milyeneket tudok. Ha esetleg érdekel valamelyik majd szólsz.
pajzs informálódj Mzs/x-től. Ő vett pár hete komlett láncszettet az R6-ra asszem elég baráti áron
R6 gyári lánca a legdrágább. 532-es van rajta. Semmi máson nincs ilyen.
pajzs: a pannóniaringen Zsolti mondta, hogy nála olcsóért(20000) megvan a lánccsere! Azt nemtom, hogy a lánckerék is benne van?
Próbáld az ékszerésznél,csak bokaláncot ne vegyél mert buzis!
Motoros jóreggelt mindenkinek!

Konkrétan nememléxem hogy én találkoztam e Erhatmatyival (ottvolt a 2 héttel ezelőtti talin?) de én is szívesen bejövök a kórházba +látogatni, lehet jólesik neki hogy jó sokan megyünk be. Vagy csak kilesznek tőlünk a kórteremben... Mindenesetre benne vagyok
Jó reggelt mindenki!

A suliba meg a látogatásba is benne vagyok értesítsetek.

V.ki mondta hogy hol érdemes láncszetett venni már nagyon kéne szóval kéne egy telcsiszám.

Amúgy jó volt a hétvége Balcsi csak szombaton odafelé végig áztunk meg volt az élménymocizás de összeségében nem volt rosz.

pajzs
kissanci: én úgy vagyok vele, hogy a kimpályázik akár sűrűn akár ritkán, nem árt a pályagumi, de min egy utcai pálya! Ha sport mocid van, rakj fel hozzá méltó gumit! Azért raktam fel az előző véleményt, mert voltak itt a fprumon, akiket érdekelt még régebben! Mindenki leszűrheti a saját szempontjai alapján a következtetést!
Majd ma meglátjuk, hogy mikor lehet erhatmatyihoz bemenni!
erhatmatyihoz:én is szívesen bemegyek csak modj.,hogy mikor mentek!
Gyurkesz:Ezt most nem értem.Miért jó az a gumi ami nincs is teljesen ledöntve és ódákat mesél valaki róla?Akkor fogalma sincs hol a határ.Honnabn tudja,hogy hogy viselkedik olyankor?Most nem azért de én amikor utcán megküldtem nekem teljesen le volt döntve.És szerintem már aki pályázik az se nagyon erőltesse utcai gumival!A Conti és a Mich. között 3-6e Ft a különbség.Ennyivel drágább a M.De akinek ilyen motorja van az sz. ne gondolkodjon,hogy ólcsobb gumit vegyen a jobb helyett.
Jó estét mindenki!Nekem a látogatás csak csütörtök este lenne jó a többi nap dolgozom délutánonként.
De minden jót Erhatmatyinak!
Szóljatok majd ha mentek pls!
Sziasztok!

Most értem haza a Balcsiról Látom szorgalmas forumozók voltatok, irtatok rendesen
Gyurkesz ha szervezünk egy látogatást erhatmatyi-hoz én is benne vagyok, mehetünk
Nem is olyan rég páran érdeklődtetek a Conti Road Attack gumiról! Egy idézet egy ismerőstől(1100XX):
Szóval nem okoskodásképp, de itt vannak a GYAKORLATI tapasztalatok a Conti-ról:

Tapadás
Már a felszerelést követően is feltűnt, hogy nagyon jól "fogja" az utat. Először az "új seprű jól seper" hatásnak tudtam be, mert pl. az AVON is ugyanilyen határozottan tapadt a felszerelést követően, de a Conti ezen tulajdonsága nem tűnt el a használattal, az utolsó méterekig megmarad, és komoly önbizalmat adott!
Fékezésnél is igen észrevehető volt a különbség, igen "harapósnak" éreztem az XX egyébként sem gyenge fékeit. Ez a tulajdonsága szintén megmaradt egész a végéig, sőt az első keréken még mindig a Conti van fenn, és ugyanolyan biztos érzés a fékezés.

Dönthetőség, kanyarstabilitás
Hát azt hiszem ez az, ami bőven több van a gumiban, mint amit én használok! Minden helyzetben tökéletesen megbízhatónak tűnt, soha nem éreztem, hogy a határokat feszegetném, pedig volt egy-két keményebb menet - néha 3 dobozzal és két személlyel is! A rinyacsíkból 2-3 mm maradt mindkét oldalon!

Vizes úton
A határozottság itt is érezhető! Nedves aszfalton (mikor még nem folyik a víz az úton) ugyanúgy lehet használni, mint szárazon. Komolyabb esőben pedig a vezető volt a leggyengébb láncszem, azaz én nem mertem jobban próbára tenni!

Kopásállóság
Nos, hát erre azt mondanám, hogy a gumi gyenge pontja, hiszen méterre pontosan 10.000 km után fogyott el a hátsó, de: ebben a 10e km-ben nagyon sok autópálya volt, amitől olyan szögletesre kopott, hogy valósággal éle volt. Igaz, ez azon kívül, hogy csúnya, semmilyen hatással nem volt a gumi tulajdonságaira. Kemény hegyi szerpentines szakasz után rágógumiszerű csomók keletkeztek a futófelületen, és igen látványosan kopott. Igaz, a közepe adta meg magát legelőször, de mire cserére került a sor a futófelület széle is szépen elkopott! Az első guma tovább szolgál, 12e km után. Kb. 2-3e van még benne!

Képek:
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2182.JPG
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2183.JPG
http://bandit.uw.hu/doki/bemut/HPIM2185.JPG
Hát megnézném, hogy ül fel erre valaki úgy, hogy a lába alábtartón, a segge meg a nyergen!
Persze ez is egy érdekes megközelítés

Szerintem egysrerűen csúnya. Persze ez szubjektív.
Jövőre úgy is olyan gépek jönnek ki ahol a dob a motor alatt az idomban lesz.
Csak a vége látszik.
Ez a levágás megoldás lehet, bár elég virslinek néz ki!

Emberek! Pályaelvonási tüneteim vannak!!!
Akkor levágnál belőle még vagy 30 cm-t mert ez már tuti fáj ...
Jobbulást erhatmanyinak remélem hamar felépül!
A Mexikói úti kórházban.