Á csak ott állt és bambult, kész volt, a satu után a lámpa még kb 20m-re volt, nem látott semitt csak érzékelte piros gyorsan megállt a k.......anyukáját. De komám szinte le repültem a mociról aztán vissza rá nem is tudom hogyan ez csak szerencse volt.
Nem is kell szarozni, szerintem kezdhet egyből egy 400-as nakeden! Teljesen jó tanuló motor! Vagy ha sportra akarod ültetni, hát a 400 sportok elég jól mennek, de meg lehet vele tanulni is!
Nem is tudom egy kb. százhúszkilós ürgét az Ml mercivel! Örültem, hogy nem lett baj belőle mert a padka nem volt laza és le tudtam lassulni annyira hogy vissza tudjak jönni az útra
Tegnap este hazafele a romairól kispolszki be elém látja piroslámpa satu fék én mögette szépvolt első-hátsó együtt vésszfék még szerencse hogy gyakoroltam csuszik eleje hátulja és látom nem tudok megállni fék kienged mellé balra kormány gödör majdnem bukta le állítom a gépet a fazon kiszáll oda megyek, agyon akarom verni és mit látok tök részeg teljesen matta a pali (rendőr stb mert kelle a betét lap hátha valami gond lesz a gödörtől) ma szerviz mert ütt az eleje de szerencsére csak a suly repült el ez volt a baj szerencsére.
De nem estél el? Nem dudáltad le az agyát, vagy lerugtad a tükrét, vagy kirángattad és jobb belátásra bírtad??? Gabor6: Hú, pedig már majdnem megsértődtem!
Bár, ha matt részeg volt, örült, ha állni tudott
végre egy szépre fényezett R6-os
(na asszem most kihúzom a gyufát )
LX
Gabor6: Hú, pedig már majdnem megsértődtem!
Ezt nem hiszem el, hogy ennyire nem figyelnek oda a motorosokra