Hy!nekem nem R1em van de olvastanm róla eztazt.
szal.:
1.ugye japán ez asszem mindent megmagyaráz
2.állítólag nagyon kezes és nagyon jó a váltója
3.Motorrevü szerint nem a legjobb 1000res (beszélnek összevissza , sok kokler )
persze ezta "nem a legjobb 1000res" dolog ez relativ.
YAMAHA ergo biztos nagyon jó mocit kapsz a pénzedért bár egy 125ös után...inkább R6 vagy gixxer 600
Sziasztok!
pályaidomot R1 re 02"- 03" modellhez nem tud valaki?
használt is tökéletesen megfelel! fejidom + oldalidom kéne!
ha tud valaki valamit szóljon legyen szíves!!!
Az a helyzet, hogy motorvásárlás előtt állok és az R1 a kedvenc motorom. Segítségeteket kérném hogy osszátok meg velem a tapasztalaitokat ( jó és rossz tulajdonságokat, gyakori problémákat ill. hibákat ha vannak) a motorról.
Biztos van aki ennek ellenére R4-et rak bele. Lelke rajta. Nekem a motor gyönyörűen duruzsol (15.900 km-el ), a kuplung nem csúszik a váltó tökéletesen vált, szóval szuper az R1 és meg vagyok vele elégedve nagyon.
Nekem Castrol GP 20W50 van benne ásványi, ezt írja elő a gyár. Nem eszi és semmi gond a géppel, azt viszont megjegyezték, hogy az R4-et és kistársait felejtsem el mert enni fogja meg a motornak sem fog jót tenni főlleg ha meg van forgatva.
Olyan 5 hónap a minimum kategóriától való eltiltás és asszem 30.000-től indul a pénz, de ezt most nem tudom pontosan.....ettől általában csak magasabb szokott lenni.
Az olajszivatyúddal van valami,én is jártam így az enyémmel,Van egy olajnyomás ellenörzö csavar a hengerfejen ott meg lehet mérni a nyomást.Elég sérülékeny az olajszivattyú,10000 ft ért kapsz bármeik bontóban.
fejidomot tudok neked adni karbonból, vagy legyártom neked anyagában színezett üvegszálból
Karbon a motoron topic!!!!!!!!!!!