Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én csak ma kezdtem a forumozást az én gépem is kék, rendszámtartot én is leugrasztottam szereztem még két gyári dobot ép azokat alakítom át
látom mátra közeli vagy én mecsek közeli pécs
Hát igen,06-os
Itt mindenkinek R1 van ,...majdnem
Ott van a képeknél az adatlapon
Neked is ilyen mocid van?
Ha motorközelben vagy hívj fel és akkor ott mondom,hogy mit csinálj
Ha gondolod
kicsit vinyog a benzinpumpám az inditás elött ez normális
A RESET gombal állítod be a kívánt fordulatszámot.
Megynyomod egyszer,felugrik 7000-ről 7500-re-és így tovább...
Amikor elérte a mutatő a 13000-et akkor megnyomod a SELECT gombot.

Utánna automatikusan továbblép a KIKAPCSOLÁSI fordulatszámhoz
nehéz a felfogásom köszi,hogy segítesz már letöltöttem a service manuals csak kár,hogy nem tudok angolul
Fel kell léptetni a mutatót 13e-ig!
A diagnosztika módra gondolt!
A fehér lámpa beállításánál azt nem értem,hogy mikor kell a reset gombot megnyomni gondolom gyujtáson kell legyen én azt szeretném ha pl 13000 felett világitson
Igen gondolkoztam! De ha már fel tetted, hátha el kel 25-ért. ha, kék lenne az enyém már rá csaptam volna.
Tényleg Chriss gépén kurva jól mutatna, és legalább elterelné az emberek figyelmét az olajfojásról
Ebben nem tudsz elkúrni semmit.

Megnyomod a két gombot egyszerre,ráadod a gyújtást.

Kiválasztod a fordulatszámot ahol elkezd villogni,...nyugtázod,majd továbblépsz.
Beállítod hogy milyen fordulaton hagyja abba a villogást,...nyugtázod és ennyi.
Utána járok majd ,de jobb nem elállítani a dolgokat
1. Megnyomod a két gombot egyszerre:SELECT/RESET(gyújtás itt nem kell!)

2. Utánna ráadod a gyújtást,és közben kb. 3-4mp-ig nyumod a két gombot.
Mostmá mintha jobban vóná!
Tegnap még ilyen fejed volt!
Ja! A kolegám mocija!úgyhogy jó baráti alapon nem fizetett érte De végül is nekemadta az A-pro kordura kabátját mert rá nagy, rám meg jó! Zsír új ,és boltba 24000Ft !Nekem meg lett 1 új diszkóskabim! Szóval csak fizetett érte................................vagy nemtom
Ahogy az enyémnek sem
Meg, ha jól megfizetik!
Megnyomod a két gombot egyszerre és utána adod rá a gyújtást. Hogy mi micsoda azt már nem tudom, de nagyon kíváncsi vagyok én is rá!
Na, hát ha erre kellett!
szep munka de hat erre?
Oké, köszi!
Még lenne kérdésem: a motor simán gyújtáson kell legyen? És a diagnosztikai menübe, hogy kell belépni?