Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor Nálatok hatalommal való visszaélés történik... A zsemlékre is fegyvernek látszó tárggyal kényszerített?
Mindet kicseréltem. Lehet, hogy túl hosszúak most (ez ugye a mihez képest kérdése) és ront a hatáson (ami nagyon érezhető), hogy szinte a légszűrő tetejét éri a két belső (levegőhőfok-szenzor miatt van a fedélben egy lépcső). Az enyéim aluból vannak, csilingeltek mint valami harangocskák. Az eredetiek is abból vannak és egyforma a hosszuk, csak azokhoz jár cnc mart leszorító is. A Chris által említett motoremelőnél alig többért össze lehet hozni.
Az anyagnak szerintem gyártási költség szerint van jelentősége, a hossznál pedig számíthat az airbox belső kialakítása is.

Vettem anno a Power Comm3-at. (50k) Variáltam vele, találtam jobb beállítást (kipróbáltam a rajta levő térképet, meg egy csomó mást, összefésültem többet aszerint, hogy viselkedett az adott gázállásnál, hogy javítsak - mint a porlasztó fúvókázása), de csoda nem történt. Eladtam ugyanannyiért. Most csináltam ezt (tölcsér), meg kapott keményebb rugóval ellátott rugóstagot hátra. A két dolog kevesebbe került és észrevehető azonnal, mondhatni jobb befektetés volt.
Az neked jó, hogy még nem ismered, mert még nem idézett!
rendőr ?
Az lehet, bilincse is van , meg pisztolya , no meg jó nagy p..fája ami a legnagyobb fegyvere, nekem meg
még jó hogy nem olvassa a nagy a fórumot mert akkor neked ajjajj lenne
Ja! 8 után már úgy zavartak vissza a 2 kicsi sárkány+ az 1 nagy ! De akkor már nem kellet sorba állnom
vettél zsömlét mester ?
Mind a 4-et kicserélted?
A K4-s 1000 gixernél, ha jól emlékezem a belsők hosszabbak, de a Hondáknál is úgy van, meg a 10 Kawánál is úgy volt jaj nem az el is volt fordítva oldalra . Az rn12-nél meg egyformák . Ja és a Suzuki meg a Kawa gumiból készítette nem műagyagból. Ennek is lenne jelentősége?
DangerBikes
15 papír:valter moto
Télre ott lesz a kawám, ha odajutok, azt össze kell rakni, meg akarok valami kis mopedet, hogy amíg a pók elkészül az speedekkel, addig valamivel terepezni is tudjak, úgyis rég taknyoltam már el..
Inkább a gép,ha csak eggyiket lehetne választani!
A tölcsérek hosszabbak a gyáriaknál jelentős mértékben, ez a középtartománynak kedvez szívótorki nyomáshullámok tekintetében, kevésbé a topnak. Emellett az alsó nyomatéklyukat majdnem teljesen betemeti. Ennyi az elmélet, amit a gyakorlatban ki akartam próbálni, persze nem a $180-250 körüli kész cucc árán. A gyakorlat meg az, hogy elmebeteg. Az első előzés után kiült a hülyegyerek vigyor, ill. mellé jött a fejcsóválás . Teljesen egyenletesen húz, csak lentebbről.
Még kis elmélet: az újabb R1 (07-08) ezért kapott vezérelt dupla tölcsérsort: alul együtt a kettő (hosszú), magasabb fordulaton a felső sor félreáll. Igaz, a versenykit meg az alsó sornál is rövidebb tölcséreket tartalmaz, de ott senkit nem érdekel hogy viselkedik a motor 8-10e alatt. Utcán meg inkább az számít és az R1-ben több volna mint amit a japók gyárilag kiengedtek.

Pókhálók meg azért, mert egyéb, kevésbé érdekes elfoglaltságok (amik egy ház körül előfordulnak) rabolták el az időm a garázstól. Amihez meg nem értek, abban ki kell művelni magam kicsit, az is idő. Mindegy, az már nagyon jó, hogy a motor nem muternál van letéve.
Idővel....
A Haga kalapot is te használod ?
Merre szoktál gurulni?
sracok
tud valaki emelöt eladot?huf+kepet kerek
akkor biztos megerdemli hogy pokhalos.
ilyen jo idöben kar volt összerakni-mi marad a teli meloval?
kicsit bővebben azokról a tölcsérekről, ha kérhetem nem mintha kéne, elég ez így is, inkább a műszaki rész érdekel
Na, összeraktam ezt a szar R1-est végre (rugóstag, tölcsérek kicsit elhúzódó projekt lett egyéb elfoglaltságok okán, konkrétan pókhálós volt a gép). Le is mostam, aztán elmentem megszárítani. Lakott: "Hát, ezek a tölcsérek nem tettek csodát.. de azér' mintha az alapjáratról könnyebben indulna - vagy placebó hatás? "
(Közben megelőztem (szabályosan) egy csajt, majd elésoroltam és gurultam a forgalom tempójával. Valószínű, hogy ő is pókhálós volt, csak nem pucolta le senki: jobbról bejött mellém és visszaelőzött. Nem teszek ilyesmit, de komolyan gondolkodóba estem, leb..verjem-e a tükrét. Aztán inkább kikerültem, meg az előtte levőt is, úgyis lakotton kívüli örömöknek néztem elébe)
Lakotton kívül: páran nem találták a kocsiban a kettest, meg a hangok is szóltak , úgyhogy előzni kellett. No, ez nem volt placebó, kb 6-7-ről belegyömöszöli a mutatót a 10+ tartományba (közben az eleje elkönnyül, pedig most billentettem a súlyelosztáson előre), meg brutálisan szürcsöli a levegőt. Egyszóval: bevált, pedig szerintem elcsesztem a hosszát.
A commander+nyitott dobok nem tettek ennyire érezhető hatást (nem is bánom, hogy eladtam a PC3-at), ez így egy elmebeteg. Tölthetek a kormánytelóba sűrűbb olajat, annyira fürge lett a kormányzás (ez nem a tölcsértől, de a kormánymozgás az igen, mikor túrja magát előre).
csaj vagy gep akkor?
nem tevedsz
Mert?
Hogy fogsz te engem akkor szidni....
Harmadik kép,csajjal eggyütt!