SZIASZTOK .
VALAKI ABBAN TUDNA SEGÍTENI , HOGY MOTORVÁSÁRLÁSHOZ HOL AJÁNLATOS HITELT FÖLVENNI ? A http://www.motorhitel ELÉRHETETLEN . PRÓBÁLTAM E-MAILBEN , TELEFONON , DE SEMMI . VAN EZEN KÍVÜL MÉG OLYAN INTÉZMÉNY AMI KIFEJEZETTEN EZZEL FOGLALKOZIK ??
KÖSZI : MISI
DOMINONAK :
SZIA.NAGYON KÖSZÖNÖM FOGOK ÉLNI VELE.E-MAIL CÍMEM:bakomisi@vipmail.hu .
MEGKÖSZÖNÖM HA EZEN JELENTKEZEL ÉS MEGÍROD A TELEFONSZÁMODAT . ELŐREIS NAGYON KÖSZÖNÖM : MISI
Hali bakomisi Én véletlenül pont Pécsen lakom, és 2 szezont motoroztam R1 YAMAHÁN ha valami segítség, vagy infó kell nyugodtan keress meg. Akár személyesen is.
Utcára is jó, alig használt félpálya gumit lehet venni versenyzőktől már 30-40 ezer/pár áron. Ha újat akarsz, és utcait akkor az kb. 70-100 ezer/pár.
Fékbetét előre 20-25 ezer (4 db), hátra 5-8 ezer (2 db).
Láncszett (lánc+láckerekek) 50 ezer körül van.
A fogyasztás nekem 4,5-8,5 liter között mozgott eddig, de ez erősen jobb csukló függő...
A városban meg átlagos használatnál 6-6,5 liter.
Az évi fenntartásra nem tudok mondani összeget, mert nagyon sok mindentől függ, pl.: miket veszel rá (kormányteló, kipu), mennyit motorozol, hol motorozol (utca, pálya), stb.
Egyébként meg nem vagyok rendes ember, csak imádom az R1-est!
szia dannyboy.
nagyon köszönöm a tanácsokat . nem gondoltam volna hogy ilyen rendes emberekkel ismerkedek itt meg . persze remélhettem volna mert azt tudom , hogy "illa berek , nádak erek , a motorosok jó emberek" . asszem meggyőztél és én is magamat : ha kapok pénzt megveszem . de persze csak akkor ha a tanácsaidat követve minden rendben lesz vele. még egy kérdés : éves szinten mibe kerül fenntartani egy ilyen motort ? úgyértem gumi , fékbetét , lánckerék , lánc stb . mennyit fogyaszt az r1 ?
mégegyszer köszönöm : bakomisi
A kemény váltó azt jelenti, hogy pl. egy Hondához képest nagyobb erővel kell rugdosni a váltókart; a csattogás pedig azt, hogy az első három sebességbe rakáskor csattan egyet, de én mindkét tulajdonságát kifejezetten szeretem, nem gáz.
A kormánycsapkodás már nem ennyire vidám dolog, de a hegyes villaszögű, mostani sportmotorokon abszolút általános jelenség, nem hiba - egy jó kormánylengés-csillapítóval tökéletesen megoldható ez a probléma.
Ha ez az első nagymotorod, akkor pláne szakszervízbe vigyed, értelemszerűen ha ilyen kisebb városban van a motor, ne a helyi, valószínűleg egyetlen Yamaha szervízbe, mert jó eséllyel a tulaj is oda hordta!
Vitesd el a tulajjal Pécsre vagy Budapestre. Ha el akarja adni, elviszi - ha húzza a száját, már gyanús...
Visszatérve a Pohi által ajánlott motorhoz: az enyémben már 44 ezer kilométer van, város, autópálya, túra, versenypálya, és az égvilágon semmi baja sincs.
Viszont meg is kapta ami jár neki.
DANNYBOYNAK.
NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁST.SOKAT SEGÍTETT,MIVELHOGY ELSŐ NAGYMOTOR LESZ ÉS EGGYÁLTALÁN NEM ISMEREM,A VÉTELT LEGINKÁBB AZ ÁR HATÁROZZA MEG.
NEM KELL LEBESZÉLNI RÓLA , TISZTÁBA VAGYOK AZ EREJÉVEL ÉS TISZTELEM IS.
A SZERVÍZBE EL FOGOM VINNI,EBBEN IGAZAD VAN DE AZ A BIBI HOGY A MOTOR MISKOLCON VAN ÉN PEDIG PÉCSEN LAKOM.NA MINDEGY MAJD MEGOLDOM.
BOCS AZ ÉRTETLENKEDÉSÉRT DE A CSAPKODÓ KORMÁNY ÉS A KEMÉNY VÁLTÓ MIT JELENTENEK? VAGY ENNÉL A SZÉRIÁNÁL EZ ÍGY TERMÉSZETETS?
MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM HOGY ÍRTÁL:BAKOMISI
HELLO POHI.
KÖSZÖNÖM,HOGY ÍRTÁL.EZ A GÉP IS NAGYON SZÉP.EZ A KM MÁR REÁLISABBNAK TŰNIK.
EZ MENNYIRE SOK SZERINTED?ÚGYÉRTEM ITT MÁR SZÁMÍTHATOK BIZONYOS HIBÁKRA NEM? SZÉP NAPOT.
Misi, ha ez egy korrekt kilométerállás, és szép állapotban van, nem volt törve, akkor ezért a pénzért AJÁNDÉK!
12 ezer az első nagyobb szerviz, úgyhogy vagy azután van pont, vagy előtte.
Szervízkönyve van? Mert abból rögtön kiderül hogy mizujs a kilométerekkel!
Típushibája gyakorlatilag nincs - hacsak a kormánycsapkodást, a csattogó, kemény váltót nem vesszük annak.
A legtutibb, ha elviszed egy márkaszervízbe a kiszemelt gépet!
Max. egy tízesedbe kerül, és minden kiderül a motorról! Ajánlani is tudok, pl. a Yamaha Harmati, de ha Kozmaxot vagy Lecsot megkeresed itt a fórumon, ők is egy Yamaha szervízben dolgoznak!
Én pont 12 ezres nagyszervíz után vettem az R1-esemet, támpontként itt van pár kép, hogy hogyan kéne kinéznie egy tényleg 12 ezret futott R1-nek :
Gratula pohi az új vashoz.
Szép motor,gratula!
Kék villogó, sziréna mikor kerül fel rá?
Ma este megyek az R1-ért !!! Ha minden jól megy és tényleg hibátlan akkor megveszem, márciusban pedig találkozunk bukógomba ügyben !
Nekem szép napom van, hasonlót kívánk mindenkinek !!!
ersteleasing
cibleasing
VALAKI ABBAN TUDNA SEGÍTENI , HOGY MOTORVÁSÁRLÁSHOZ HOL AJÁNLATOS HITELT FÖLVENNI ? A http://www.motorhitel ELÉRHETETLEN . PRÓBÁLTAM E-MAILBEN , TELEFONON , DE SEMMI . VAN EZEN KÍVÜL MÉG OLYAN INTÉZMÉNY AMI KIFEJEZETTEN EZZEL FOGLALKOZIK ??
KÖSZI : MISI
megnéztem a videót . nemsemmi . majd kereslek . na tényleg mentem .
SZIA.NAGYON KÖSZÖNÖM FOGOK ÉLNI VELE.E-MAIL CÍMEM:bakomisi@vipmail.hu .
MEGKÖSZÖNÖM HA EZEN JELENTKEZEL ÉS MEGÍROD A TELEFONSZÁMODAT . ELŐREIS NAGYON KÖSZÖNÖM : MISI
Fékbetét előre 20-25 ezer (4 db), hátra 5-8 ezer (2 db).
Láncszett (lánc+láckerekek) 50 ezer körül van.
A fogyasztás nekem 4,5-8,5 liter között mozgott eddig, de ez erősen jobb csukló függő...
A városban meg átlagos használatnál 6-6,5 liter.
Az évi fenntartásra nem tudok mondani összeget, mert nagyon sok mindentől függ, pl.: miket veszel rá (kormányteló, kipu), mennyit motorozol, hol motorozol (utca, pálya), stb.
Egyébként meg nem vagyok rendes ember, csak imádom az R1-est!
nagyon köszönöm a tanácsokat . nem gondoltam volna hogy ilyen rendes emberekkel ismerkedek itt meg . persze remélhettem volna mert azt tudom , hogy "illa berek , nádak erek , a motorosok jó emberek" . asszem meggyőztél és én is magamat : ha kapok pénzt megveszem . de persze csak akkor ha a tanácsaidat követve minden rendben lesz vele. még egy kérdés : éves szinten mibe kerül fenntartani egy ilyen motort ? úgyértem gumi , fékbetét , lánckerék , lánc stb . mennyit fogyaszt az r1 ?
mégegyszer köszönöm : bakomisi
A kormánycsapkodás már nem ennyire vidám dolog, de a hegyes villaszögű, mostani sportmotorokon abszolút általános jelenség, nem hiba - egy jó kormánylengés-csillapítóval tökéletesen megoldható ez a probléma.
Ha ez az első nagymotorod, akkor pláne szakszervízbe vigyed, értelemszerűen ha ilyen kisebb városban van a motor, ne a helyi, valószínűleg egyetlen Yamaha szervízbe, mert jó eséllyel a tulaj is oda hordta!
Vitesd el a tulajjal Pécsre vagy Budapestre. Ha el akarja adni, elviszi - ha húzza a száját, már gyanús...
Visszatérve a Pohi által ajánlott motorhoz: az enyémben már 44 ezer kilométer van, város, autópálya, túra, versenypálya, és az égvilágon semmi baja sincs.
Viszont meg is kapta ami jár neki.
NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁST.SOKAT SEGÍTETT,MIVELHOGY ELSŐ NAGYMOTOR LESZ ÉS EGGYÁLTALÁN NEM ISMEREM,A VÉTELT LEGINKÁBB AZ ÁR HATÁROZZA MEG.
NEM KELL LEBESZÉLNI RÓLA , TISZTÁBA VAGYOK AZ EREJÉVEL ÉS TISZTELEM IS.
A SZERVÍZBE EL FOGOM VINNI,EBBEN IGAZAD VAN DE AZ A BIBI HOGY A MOTOR MISKOLCON VAN ÉN PEDIG PÉCSEN LAKOM.NA MINDEGY MAJD MEGOLDOM.
BOCS AZ ÉRTETLENKEDÉSÉRT DE A CSAPKODÓ KORMÁNY ÉS A KEMÉNY VÁLTÓ MIT JELENTENEK? VAGY ENNÉL A SZÉRIÁNÁL EZ ÍGY TERMÉSZETETS?
MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM HOGY ÍRTÁL:BAKOMISI
KÖSZÖNÖM,HOGY ÍRTÁL.EZ A GÉP IS NAGYON SZÉP.EZ A KM MÁR REÁLISABBNAK TŰNIK.
EZ MENNYIRE SOK SZERINTED?ÚGYÉRTEM ITT MÁR SZÁMÍTHATOK BIZONYOS HIBÁKRA NEM? SZÉP NAPOT.
12 ezer az első nagyobb szerviz, úgyhogy vagy azután van pont, vagy előtte.
Szervízkönyve van? Mert abból rögtön kiderül hogy mizujs a kilométerekkel!
Típushibája gyakorlatilag nincs - hacsak a kormánycsapkodást, a csattogó, kemény váltót nem vesszük annak.
A legtutibb, ha elviszed egy márkaszervízbe a kiszemelt gépet!
Max. egy tízesedbe kerül, és minden kiderül a motorról! Ajánlani is tudok, pl. a Yamaha Harmati, de ha Kozmaxot vagy Lecsot megkeresed itt a fórumon, ők is egy Yamaha szervízben dolgoznak!
Én pont 12 ezres nagyszervíz után vettem az R1-esemet, támpontként itt van pár kép, hogy hogyan kéne kinéznie egy tényleg 12 ezret futott R1-nek :