...Ez miatt nem akarok kipufogót cserélni! De régebbi superbikeba ajánlották, úgy emlékszem azt írták annyit változik, hogy a 7e ford. körüli telj. visszaesés eltűnik, ami a katalitátor miatt van...
Bandi, én úgy tudom, hogy azt a katalizátort az eredeti leömlőből csak barmolással lehet kivenni, ráadásul a gázáramlás is megváltozik miatta, szóval ezt nem ajánlom.
Nekünk az kipufogós cégünk, akit forgalmazunk (Thunder Competition) gyárt külön leömlőt katalizátor nélkül - asszem 47 ezer forint -, de szerintem nem érdemes kicserélni, mert a gyári dob meg az injektor térkép is a katalizátorral van beállítva, úgyhogy azon sem csodálkoznék ha utána bizonyos fordulatszámokon gyengébb lenne a gép mint vele!
Sziasztok! Help!!! R1 2004: Nem szeretném lecserélni a kipufogókat, de a katalizátort ki kéne iktatni, ami az ipszilonba van-y-ezt egy az egybe el lehet távolítani. Hol lehet beszerezni katalizátor menteset ? Valaki gyárt hozzá ilyet tuti, olvastam régi superbike-ba. Csak nem találom. Ha esetleg valakinek archiválva vannak megkeresné? Neten hol lehet utánanézni, vagy egyáltalán? Mindjárt jön a nyár, és nem akarok katalizátort!!!!!!!! help PLS
Szia Torro!
Nekem az sem gond ha fricskazod az SP2-t csak ez a fogyasztas adat "megszurta" a szemem.
Ezek szerint palyan megegyszer annyit vagy meg tobbet fogyaszt mint hetkoznapi hasznalatban?
Meg vmi azt hiszem van egy ulespupom a mocidhoz zold szinben,ha erdekel irj priv.
Hali!
Elnézést félreértettél, természetesen a VTR-SP2-t nem akartam fikázni mert mentem is vele tetszett is de az olvasott tesztről ez a 18lityó megragadt bennem. És csak viszonyítási alapként írtam, nem az SP2-t akartam fricskázni. A V2-esek ui a szívem csücskei akár TL-ek, akár VTR-ek, RSV-k stb.
Haverom TLR-je is benyeli pályán a 17et szal nem egyedülálló a dolog.
érdekelne ha igen!
persze csak ha túrót nem sértem meg!
eladó?
hajrá
Megkérdezem, hátha emlékszik rá!
az az ár tényleg nem sok érte.
az újságokba meg amit leírnak az mindig tuti!
Nekünk az kipufogós cégünk, akit forgalmazunk (Thunder Competition) gyárt külön leömlőt katalizátor nélkül - asszem 47 ezer forint -, de szerintem nem érdemes kicserélni, mert a gyári dob meg az injektor térkép is a katalizátorral van beállítva, úgyhogy azon sem csodálkoznék ha utána bizonyos fordulatszámokon gyengébb lenne a gép mint vele!
Már elég sok infót összeszedtem, róluk. Talán adalék különbség is van köztük (kuplung), meg ugye az 50-60 különbség.
Nem vagyok biztos benne, de a másik asszem szintetikus, azért nem jó!
Az R1-be melyik olaj a jobb:-Casrtol R4 (10W50) 2600/liter
-Csatrol RS4T (10W60) 2250/liter?
Egyáltalán a két olaj között mi a különbség pontosan az árán kívül? nem vagyok otthon a témában, HELP!
2005-ös ZX-636-hoz nincs véletlenül üléspúpod?
Nekem az sem gond ha fricskazod az SP2-t csak ez a fogyasztas adat "megszurta" a szemem.
Ezek szerint palyan megegyszer annyit vagy meg tobbet fogyaszt mint hetkoznapi hasznalatban?
Meg vmi azt hiszem van egy ulespupom a mocidhoz zold szinben,ha erdekel irj priv.
Elnézést félreértettél, természetesen a VTR-SP2-t nem akartam fikázni mert mentem is vele tetszett is de az olvasott tesztről ez a 18lityó megragadt bennem. És csak viszonyítási alapként írtam, nem az SP2-t akartam fricskázni. A V2-esek ui a szívem csücskei akár TL-ek, akár VTR-ek, RSV-k stb.
Haverom TLR-je is benyeli pályán a 17et szal nem egyedülálló a dolog.
toudod pontosan hogy hol csinálják a dobokat?
érdekelne mert nem gond nekem oda kijutni és biztos olcsobb mint magyarországon!!