Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy a fényképen jön le rosszul, de nekem magasabbnak tűnik a plexid mint az eredeti gyári. Ezért hittem azt, hogy valamelyik kiegészítőként kapható plexi verzió.

A gyáritól keresek magasabbat, de amit eddig láttam a Yamaha kiegészítők között az nem nagyon tetszett. A Yamaha egyik katalógusában viszont van egy olyan kép ahol egy magasabb plexi van, viszont az nem szerepel a kiegészítő katalógusba.

Gondoltam még Puig plexire is ami dupla bubis, de jobban szeretnék sima magasítottat.

Azért köszi, tovább folytatom a kutatást.

Zs
gyári plexi
r1Bandi:

A motorodon lévő plexi Yamaha kiegészítő cucc, vagy más gyártó terméke?

Zsolt
ok thx
Tel: 06-205-DAN-GER (kollegánál van), 06-209-668-034 (enyém)
Email: info@danger.hu
Nem tüntem el itt vagyok
Szeva Bandi!!
Rég láttalak..............(hála.....nek )
Nagyon eltüntetek Pimpivel eggyütt
És mi a tel vagy e-mail?
Rendben, kedd és csütörtökön vagyunk nyitva, de telefonon vagy emailben is megrendelheted!
THX Fura nyitvatartás . Kecskeméti vagyok, ma biztos nem tok bemenni, de amint időm engedi, és végleges döntést hozok, elugrok és megrendelem...
Jaaa, természetesen szívesen látunk pl. ma 17-20 óra között, de ettől a spanyol kipufogógyártótól konkrétan ez az alkatrész nincs lent, rendelni kell.
Viszont tudok neked mutatni tőlük több kipufogót is, ha azokat megnézed asszem nem fogsz kételkedni a minőségében!
Válaszolva a kérdésedre, tuti hogy nem kell feszegetni!
Ja, a cím: Bp. XIII.ker. Gyöngyház u. 4.
Amúgy jó minőségű cucc, nem kell feszegetni mindent, hogy a helyére kerüljön???
Úgy gondoltam, hol van az üzletetek, ahol adott esetben megrendelhetem ez az alkatrészt!?
Igazság szerint sehol... de mit szeretnél rajta megnézni egyébként?
dannyboy: Hol lehetne megnézni azt az Y-t?
Köszi, az a szám még megvan amelyikben a kipufogókat tesztelték. Gondolkodtam rajta, de a gyári dob szebb, erő így is van benne(nekem elég ) Azt a kis megingást 7ezer körül pedig az Y cserével orvosolni lehet. Azzal, hogy alúlrol nincs nagy nyomaték, kezelhetőbb kanyarba, és kigyorsításkor( nem vagyok én Rossi ) Nem véletelenül hangolták így! Így is elforgott a segge-lásd a lenti képet. Nekem az elérhetőség kéne amit valamelyik számba megadtak , bár már kaptam itt segítséget...
Szia!

Erre Gondoltál:

SB 2004.11. Tartósteszt R1:
"Egyébként meg megmondjam, mi a legjobb megoldás? Az egész gyári rendszert le kell dobni és felteni egy Akrát, oszt csókolom. Akkor biztosan nem jön elő semmi exupos probléma, mert ami nincs az nem is romolhat el (bár nem hallottam, hogy magától elromlot volna). Sajnos ebben az évben a kipufogós projekt nekem nem jött össze, de anyira nem is érdekel, mert ló az van így is bőven. Annyit azért megtudtam, hogy ha dobot cserélsz, akkor az Y csővel együtt cseréld le, mert abban van a katalizátor, és az valamennyit visszafog a nyomatékból. Egy Y-os hátsó dob cseréjével alulról is jobb lesz a gép, ami ennek a modellnek talán az egyetlen gyengesége."

A 2004. decemberi számban pedig az angolok által tesztelt rendszerekről írtak. A mérések alapján a Micron rendszer adta a legnagyobb teljesítményt és a második legjobb nyomatékot (a külöbség egytized NM volt az Akrához képest), az Akrapovicról pedig azt írták, hogy a magasabb nyomatéka hamarabb jelentezik.

Ha érdekel tudok képet küldeni Micron-os R1-ről.
Nyúlvány, kipuff, apró dogok a műszerfalba, indításgátló, tank, sok kis apró dolog, fejre esett aztán bal oldalán csúsztt(elég sokat)
Akar 1kerekezni, 1-be akarva akratlan, utána normális, kezelhető, vettem öhlins kormány leng csill., nem szitál, nem csapkod- a gyári nem jó semmire(pont annyi holtjátéka van, hogy ezt ne akadájozza meg) kuka
1m??
a váz? elment? vagy csak a nyúlvány?
ja mennyire volt 1kerekezős mert beszélnek össze vissza!!
nekem 02"van azt tudom milyen.
mennyibe ha megkérdezhetem?
Nem egykerék, pálya. Kiment a segge katapult féle repülős esés volt. Már eladtam.
ok, persze, aláírom!
de nem haragszol ha én is érdeklődök??