Basszus! Akkor megnyugodtam és egy 50essel beljebb vagyok. Már van 1.100.000-em a biztosító még utalni fog elméletileg 250.000-et=1.350.000. Remélem a srác leenged egy 50est és akkor már megyek is lehúzok a hitelkártyámról 100.000-et és hazatolom a vasat.
Azt kérdeztem meg, hogy hoznának nekem megint így láncot, és úgy néz ki igen. Persze olcsóbban.
A gyári lánc D.I.D., a minőségéről meg elég annyi, hogy az enyémen 40 ezret bírt ki!
Úgyhogy amíg meg se nézted, addig ne költs el 50 ezret feleslegesen - szerintem!
Danny, nem tudom a számodat meg mivel az árrés, 5-6 ezer forint az is számít jó lesz olajszűrőre. Ha megveszem a vasat februárban még akkor is ráérek megrendelni, bőven ideér szezonra.
Nade itt egy kérdés, én úgy gondoltam, hogy egy lánc 12.000-et megy el ennyi van a mociban ezért gondoltam, hogy megvételkor kicserélem, igazából meg sem néztem nagyon. Ez még a gyári. Ez szerintetek cserés azonnal, vagy lehet kihúzza ez is 20.000-ig? Nomtom milyen lánccal adták ki őket a gyárból.
Bei diesem Kettenkit liegt ein Nietschloß kostenlos bei !!!
Ez azt jelenti, hogy ennél a láncszettnél 1 nittelőszem bennevan ingyen, vagyis a csomag része. Még jó...
Hát látod a linket, leírja két lánckerék meg a 114 szemes lánc, az a tipus amit mondtál. Mondjuk itt a nittelőszemről már nem esik szó. Miért nem németnek születtem? Keresnék kb.3-4-szer ennyit és még mindent olcsóbban is tudnék megvenni.
146 Euró az ára, 18 euró a postaköltség ez durván 260-al szorozva 42.640 Ft meg kb. 5000 Ft átutalási díj= 47640 Ft. + nittelőszem 1800 Ft=49.440 Ft, durván 50.000.
Ez szerintem kurva drága! De ha itthon még drágáb akkor befogtam a pofámat. Amúgy mennyit megy el egy ilyen lánc az R1-en átlagos használatra gondolok, munkábajárás, túra.
Nem, a patentszemet csaj alacsony teljesítményhez ajánlják, asszem 50 LE felett már szigorúan a nittelőt mondják!
Ha ebben a 48-ban benne van a lánckerék is, az jó vétel!!
Sofort-kaufenben rögtön adják ennyiért ez nem licites nem is szavazott rá senki ennyi az ára és kész. + 18 Euró a postaköltség meg 5000 Ft-ba kerül az átutalás. A pinkmotorsnál néztem és ott úgy írták, hogy a lánchoz való "patent vagy nittelőszem"= 1800 Ft. Most akkor a kettő nem egy és ugyanaz?
Na várjál, de erre még 6 napig lehet licitálni!
Több lesz ez még, mint 48 ezer...
Egyébként itthon a lánc kerül kb. ennyibe, erre jön még a két lánckerék!
A hátsó lánckerekem az Valter Moto-s ergal, arra volt kedvezményem...
A láncot meg egy ismerős hozta nekem az első fogaskerékkel együtt.
Nem tudtam hogy az is "X" gyűrűs, az árlistában nincs mellette semmi!
Megint tanultam valamit.
Méretben minden passzol, de én az erősebbet (ZVM) ajánlanám.
Az illesztőszem nem tudom mit jelent, ha a patentszemet, akkor az felejtős, nittelő kell mindenképp!
Na az 146 Euró és az viszon "X" gyűrűs. mondjuk szebb a lénckerék is amit adnak hozzá. Ez már drágább jóval. Te hol vetted és mennyiért, ja és lánckerékkel együtt?
Na várj, az enyém vagy kétszer ennyi volt!
Vagy engem b@sztak át, vagy nem ez a típus az!
Valószínűleg az utóbbi egyébként. A lényeg, hogy a legerősebb 530-as, "O" gyűrűset válaszd, az biztosan sokáig jó lesz!
Ha a féktárcsa okosodott avval már semmit sem lehet kezdeni, az kuka. Hiába nyomják vissza préssel, 1 kicsi marad benne, amitól üt a tárcsa, és veri a fékbetétet. Ha meg síkköszörűre rakják miután eleresztette a mágnesasztal megint benne van a bibi.
Az 1-ik felnim nekem is javított. A Sárkány csinálta, 13 pénz volt, és teljesen jó lett. 300-nál nemtom mit csinál, de 250-nél még olyan mint a vatta új.
Sziasztok r1-fanok kéne egy kis segítség!Vettem két 04-es felnit(pályára) elvileg sértetlenül de kiderült hogy az első felni és a féktárcsák minimálisam deformálódtak(0,5cm).Nem tudjátok hogy hol lehetne kigörgőztetni faszán hogy utána bátran csapathassam?
A gyári lánc D.I.D., a minőségéről meg elég annyi, hogy az enyémen 40 ezret bírt ki!
Úgyhogy amíg meg se nézted, addig ne költs el 50 ezret feleslegesen - szerintem!
Nade itt egy kérdés, én úgy gondoltam, hogy egy lánc 12.000-et megy el ennyi van a mociban ezért gondoltam, hogy megvételkor kicserélem, igazából meg sem néztem nagyon. Ez még a gyári. Ez szerintetek cserés azonnal, vagy lehet kihúzza ez is 20.000-ig? Nomtom milyen lánccal adták ki őket a gyárból.
Ez azt jelenti, hogy ennél a láncszettnél 1 nittelőszem bennevan ingyen, vagyis a csomag része. Még jó...
Viszont ez reményeim szerint kibír 20 ezret legalább, pályanapokkal együtt.
146 Euró az ára, 18 euró a postaköltség ez durván 260-al szorozva 42.640 Ft meg kb. 5000 Ft átutalási díj= 47640 Ft. + nittelőszem 1800 Ft=49.440 Ft, durván 50.000.
Ez szerintem kurva drága! De ha itthon még drágáb akkor befogtam a pofámat. Amúgy mennyit megy el egy ilyen lánc az R1-en átlagos használatra gondolok, munkábajárás, túra.
Ha Pink Motors- tol rendelsz láncot abba benne van a patent szem.
Ha ebben a 48-ban benne van a lánckerék is, az jó vétel!!
Több lesz ez még, mint 48 ezer...
Egyébként itthon a lánc kerül kb. ennyibe, erre jön még a két lánckerék!
link
A láncot meg egy ismerős hozta nekem az első fogaskerékkel együtt.
Nem tudtam hogy az is "X" gyűrűs, az árlistában nincs mellette semmi!
Megint tanultam valamit.
Az illesztőszem nem tudom mit jelent, ha a patentszemet, akkor az felejtős, nittelő kell mindenképp!
link
D.I.D.50VA, 114 szemes 16-os első fogaskerékkel és 43-as hátsó fogaskerékkel + egy illesztőszem. Akkor ez jó?
Vagy engem b@sztak át, vagy nem ez a típus az!
Valószínűleg az utóbbi egyébként. A lényeg, hogy a legerősebb 530-as, "O" gyűrűset válaszd, az biztosan sokáig jó lesz!
530 (5/8×3/8) 50V "O" gyűrűs (ajánlott 100 LE-ig) 104 20 200 .-
106 20 500 .-
108 20 800 .-
110 21 200 .-
112 21 600 .-
114 21 900 .-
118 22 700 .-
122 23 600 .-
na ebből pontosan melyik?
Az 1-ik felnim nekem is javított. A Sárkány csinálta, 13 pénz volt, és teljesen jó lett. 300-nál nemtom mit csinál, de 250-nél még olyan mint a vatta új.
Amúgy véletlenül nem szántói vagy?