Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem büszke vagy rá!
5lityók. Amikor csak 9-et eszik csodálkozom, hogy mivammá eco üzemmód?
Azt hittem hanyagolsz az új évben,pedig tudod hogy ......
Majd megpróbálom elküldeni megint.
Szia Pohi,
a szilveszteri kép nem jött át,gondolom a térdig érő hóban csapatta valaki...
Azt egyetlen egyszer, amikor megvettem és elhoztam Székesfehérvárról!
250-es után, életemben először ültem ezres motoron... ökölbe volt a seggem rendesen!
De 5 literekkel simán eljárkálok bármikor városon kívül, 70 és 150 között!
Nemtom, nem mentem szolídan aztán meg összetörtem. Lehet összefügg a két dolog?
dannyboy mikor ivott 4,5l-t:-)))
Pohi ha szolidan mentél az Acéval akkor is 8 lityit ivott?
Köszi danny!

Megnyugtattál. 7-8 liter az elfogadható, már kezdtem megilyedni az itt írt 10-14...-24 literek láttán. A thunderace-m is kb.8-at evett, de sűrűn belecsúszott a 200-ba.
Y2k-nál lehetséges a 24l-es fogyasztás nem? Vagy ott még több?
Na de ki a szar akar olyan ronda busafejű motort ???
Mondjuk ha elszáll akkor mindegy...
Az enyém eddig 4,5-8,4 között, a 8,4 az pálya volt, szinte végig 10 ezres fordulat felett!
Városban az átlag 6,2 stabilan, szokásos használat mellett (nem folyamatos 8-10-res fordulaton).
Az injektorosok azok érdekes módon többet fogyasztanak, pedig mindig azt olvasom hogy az injektor egyik nagy előnye az alacsony fogyasztás... vicces!
2 évvel ezelőtt elmentem egy haverommal motorozni, ő a főnöke 2003-as R1-esével, én az enyémmel.
200 kilométert mentünk, ugyanannyival, ugyanúgy, és az injektoros R1 stabil 1 literrel fogyasztott többet (százon) mint az enyém.
Szia danny!

Most már kíváncsi lettem én is mennyit eszik az R1? Vicc nélkül...(24 l ), pl. a 2002-es amit venni készülök, normál utcai használat mellett, no pálya.
Kössz az infot.
Ti állatok vagytok de ezért vagyok most is itt..
Azért volt ilyen hülye kérdésem a fogasztást illetően,
mert már a nyáron jár az eszem: túra, stb.
biztos kurva lassú vagy, mint én (nekem is max 10-11-et de 6cázas csak) ha gyorsabb lennél- lennék, 24-et is megnne! motog gp-n is annyit esznek majdnem. 22 literes tank, 25 kör... oszt milyen gyorsak már.
Az enyém 8 körül eszik. Nyílt napokon megy csak 10 fölé. Mondjuk úgy 14 ig max.
Most az 1x igazat adok túrónak. Azért van 2 kereke, hogy azon guruljon.
Még mielőtt szó érné a ház elejét azért hozzátenném, hogy nem feltétlen jobb ezért a gixxer mert számomra pl elég befosatós volt, h 2ben nem mertem lecsutkázni. De fílingesebb az tuti ilyen szempontból. Nekem nem világom az 1keró sem...pláne nem 180nál.
ha kerekeni akarsz vegyél egykerekűt. az mindig 1 keréken áll.
Ha kerekezni akarsz, akkor GSXR1000 K1-K2. Nagyon hírtelen ereje van, igazi szikla
Miért ne?
A K5 gixxer egészen biztosan kiáll kerékre 3ban kuplung nélkül, 180-nál előttem csinálta haverom. De ha ez megnyugtat még izmosabb váltásnál is elég merészen elemeli magát 2--3ba kb 8000nél de én nem mertem 180 körül megharapni.
"04 R1: Egy ismimnek van, a gyerek egykerékre született (azzal lógat amivel akar, állva, ülve keresztbe, hosszába) de aszonta nehéz vele kerózni, mert nyomaték ohne, súlypont nagyon elöl és a fokozatok is hosszúra lettek választva.
K5-ös tulaj haverom véleményét inkább nem írom le ide a "04 R1 1kerekezési képességéről mert parázs vita lesz. Rövidítve és finomítva szerinte a gixxer 2ben jobban kerekezik gázra, mint az R1 1ben. Az a motor nem erre lett csinálva.
ne röhögj decibelkirály.
24 liter
Ekkora egy vetítőgépet