Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó úgy ahogy jár!
túrákon az enyém is 68-70 fok! 20-30fokos kinti hőmérséklet mellett, 130-140-es tempónál.
pályán 82-90....
csak még arra gondoltam, hogy mivel miamiból származik, ezért estleg más termosztáttal lett piacra dobva, de azt mondják, hogy a világ minden tájára ugyanolyannak rakják össze.
Én kivettem a termosztátot és 60 vagy 65 van ráírva, már nem emlékszem pontosan
Hat30hat, biztosan jó a tied, a 72 fok az (karbis) R1-esre vonatkozik! Bár biztos van egy általánosan érvényes üzemi hőfok, ami alatt nem örül a motor, de a te hatszázas Kawád lehet hogy alacsonyabb hővel dolgozik. Az elég jó támpont egy motor legalacsonyabb üzemi hőmérsékletéhez, hogy hol zárja le a termosztát a hűtőkört. Az én R1-esemnél ez 72 foknál van.
Hello Dannyboy!

Akkor az enyém nem jó? Mert én már mindenhol megkérdeztem (kawások, kawa importőr, kawa kereskedők), és azt mondták, hogy ez ilyen. Amikor majd melegebb lesz a levegő, akkor magasabb hőfokon fog üzemelni a motorom. Állítólag!
Nem városi tötymörgésre lett tervezve a hűtője, ennyi.
Egyébként az injektoros modelleken már 2 ventillátor van az 1 helyett, és az lent tudja tartani a hőmérsékletet, az enyém nem.
kevés "víz"?
szar pumpa?
túl zárt termosztát?
kis hűtő?
Az teljesen normális. Az a nem egészséges, ha 72-nél lejjebb megy a hőmérséklet.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy nagyon melegszik, főleg az újabbakhoz képest!
Hy danny. igázobol mindegy.120-200 közt.
Na, csak sikerült belépni...
KriszR1, milyen sebességnél ennyi a hőfokod?
Csak azért kérdem mert nekem is országuton 72-75 c fok szokott lenni.És én is keveslem.
Az én kawám kb 20fokos hőmérsékletben, országúti körülmények között mindössze 65-70fokra melegszik fel. Ezt kevésnek találtam, de rengeteg utánajárás során megnyugtattak, hogy ez ilyen! Az előző motorom (honda cbr 600, 2002) magasabb hőfokon üzemelt.
kriszr1, Danny már 2 napja nem tud belépni a fórumba.

Ezt üzeni: "Attól függ hogy milyen körülmények között!"


Üdv


Zsu
Danny.Neked mennyi az üzemi höfokod a r1 .en??????????????????
Na akkor ez még egy pont oda ,hogy valószínűleg csak pályagép volt. Trailerre fel és irány a ring!!!!!!4
nem jött be,de megtaláltam.
Szért kérdezem,mert miskolcon nekem nem ismerős ez a motor (én is miskolci vok) és ha ez 5 éve ott szaldagál nem igaz,hogy még nem láttam
Nem csináltam még de asszem jó lesz Berik.....

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=359800&c ommand=ugras&screenwidth=1152
Megvan
pohi linkeld már be a hirdetést ha tudod lécci
a polírvázasat,a miskolcit
2001-es verzió mindkettő szerintem.
Felszereltség: Fém fékcső, fordulatszámmérő, sport kipufogó, tárcsafék, rendszeresen karbantartott, 20%-tól elvihető.

Leírás: Remus kipuff, bukó gomba, karc és sérülésmentes garantáltan, csere nagytestü robogora...

1.599.000 Ft

Ha ezekben is van szembeötlő hiba így képre ránézve írjátok meg had tanuljak.
Na de azért piros is van fent!!! Szerintem mindkettő korábbi széria csak későbbi forgalomba helyezéssel.

Ezt mondom én is, hogy nem stimmel a dolog, mert 12.000 km egy 98"-as R1-ben, gyanús, a polír váz is, a festés sem eredeti szerintem, hiányzik az első irányjelző. De nekem a műszaki hiánya volt gyanús, ebből gondoltam a pályázásra. Van viszont fent egy szép kék, ez nagyon bejön annak ellenére, hogy nem piros

Felszereltség: Sport kipufogó, sport légszűrő, szélvédő, 20%-tól elvihető.

Leírás: Eladó 2001-es R1 szép és jó állapotban MRA plxi, bukógomba, MIG sportdob karbon dekni védő, üléspúp, egyedi farokrész. 1.600.000 Ft





Pohi, nem az állapottam van gond (az enyém minimum ilyen állapotban van 44 ezer kilométerrel), hanem egyrészt a kilométerszámmal, másrészt az átfényezett/polírozott dolgokkal.
ÖÖÖöööö...........MISKOLC......