csak még arra gondoltam, hogy mivel miamiból származik, ezért estleg más termosztáttal lett piacra dobva, de azt mondják, hogy a világ minden tájára ugyanolyannak rakják össze.
Hat30hat, biztosan jó a tied, a 72 fok az (karbis) R1-esre vonatkozik! Bár biztos van egy általánosan érvényes üzemi hőfok, ami alatt nem örül a motor, de a te hatszázas Kawád lehet hogy alacsonyabb hővel dolgozik. Az elég jó támpont egy motor legalacsonyabb üzemi hőmérsékletéhez, hogy hol zárja le a termosztát a hűtőkört. Az én R1-esemnél ez 72 foknál van.
Akkor az enyém nem jó? Mert én már mindenhol megkérdeztem (kawások, kawa importőr, kawa kereskedők), és azt mondták, hogy ez ilyen. Amikor majd melegebb lesz a levegő, akkor magasabb hőfokon fog üzemelni a motorom. Állítólag!
Nem városi tötymörgésre lett tervezve a hűtője, ennyi.
Egyébként az injektoros modelleken már 2 ventillátor van az 1 helyett, és az lent tudja tartani a hőmérsékletet, az enyém nem.
Az teljesen normális. Az a nem egészséges, ha 72-nél lejjebb megy a hőmérséklet.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy nagyon melegszik, főleg az újabbakhoz képest!
Az én kawám kb 20fokos hőmérsékletben, országúti körülmények között mindössze 65-70fokra melegszik fel. Ezt kevésnek találtam, de rengeteg utánajárás során megnyugtattak, hogy ez ilyen! Az előző motorom (honda cbr 600, 2002) magasabb hőfokon üzemelt.
nem jött be,de megtaláltam.
Szért kérdezem,mert miskolcon nekem nem ismerős ez a motor (én is miskolci vok) és ha ez 5 éve ott szaldagál nem igaz,hogy még nem láttam
Ezt mondom én is, hogy nem stimmel a dolog, mert 12.000 km egy 98"-as R1-ben, gyanús, a polír váz is, a festés sem eredeti szerintem, hiányzik az első irányjelző. De nekem a műszaki hiánya volt gyanús, ebből gondoltam a pályázásra. Van viszont fent egy szép kék, ez nagyon bejön annak ellenére, hogy nem piros
Felszereltség: Sport kipufogó, sport légszűrő, szélvédő, 20%-tól elvihető.
Leírás: Eladó 2001-es R1 szép és jó állapotban MRA plxi, bukógomba, MIG sportdob karbon dekni védő, üléspúp, egyedi farokrész. 1.600.000 Ft
Pohi, nem az állapottam van gond (az enyém minimum ilyen állapotban van 44 ezer kilométerrel), hanem egyrészt a kilométerszámmal, másrészt az átfényezett/polírozott dolgokkal.
túrákon az enyém is 68-70 fok! 20-30fokos kinti hőmérséklet mellett, 130-140-es tempónál.
pályán 82-90....