Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok okosnak látszani, mert nem is vagyok az , de szerintem ez baromság.
Mi az hogy, ezen a fordulaton az ásványi ken a legjobban? Ezt a lámer dumát.
Csak egy példa: ha jól tudom a forma1-es kocsikba 0w-30-as szintetikus olajat tesznek, pedig ott a fordulat 20000 környékén jár.

Arról van csupán szó, hogy az ásványi olajok jellemzően(általában), az előforduló olajhőmérséklet tartományban viszkózusabbak(sűrűbbek) mint a szintetikus olajok.
Én úgy tudom, hogy a Yamahák lazán vannak illesztve, ezért kell beléjük sűrűbb olaj.
És szerintem azért kell 6000-ként cserélni az olajat, mivel lazább motor -- jobban szennyeződő olaj. Plusz még az ásványi olaj hamarabb elhasználódik, kevesebb tartalékkal rendelkezik mint egy szintetikus, ezért is kell sűrűbben cserélni.
Az rendben van, hogy a szervízfőnök a tapasztalatok alapján legjobbnak vélt olajat ajánlja, csak ne hülyeségekkel magyarázza azt meg.
Ja igen csak a traktorolajra böktek rá
Úgy is kell, ne röhögj: az ásványi olajat jóval előbb találták ki, mint az R1-est, tehát a Yamaha is az olajhoz csinálta a motort!
Majd veszek egy hozzá való motort
OldPiet!

Akkor olyan 7500-7800 Ft/4 liter. Annak jó aki közel van a Louis-hoz, de ez a 9000-es ár nem rosz, ha nem kell messzire menni érte, bár már ugrott így hogy Castrol GP kell bele az meg 1700/ liter, még jobb .
louisban 15 EUR/2 liter
bocs 9000FT/4 lier
oldpiet ugyan ilyet akartam venni én is (még jó, hogy nem tettem és előtte utánnaérdeklődtem) 9000Ft/L-ért árulta egy srác, te mennyiért vetted?
már elkezdtem oda, meg nem is akarom itt az R1 eseket traktárni az ügyemmel.
Kishapsi!

Persze,de ide is beírhatod, szerintem. Majd figyelem melyikbe írtál.
Ő a szervizvezető, úgyhogy csak tudja!
1. A sport motorokhoz a Yamaha gyár nem javasol szintetikus olajat. Az R1-hez 20W50-es ásványi olajat ajánlok ( 6000 Km-enként cseréld)

Ha nem hajtod, vagy télen sokat jársz, akkor 10W50-es félszintetikus olajat tegyél bele.

Üdvözlettel a Szervíz.

2.A motorkrékpár olajok, nem ugyanolyan mint az autóba valók, mert más a terhelés, más a kenési szükséglet.
Az autóba a legjobb olaj a legdrágább. A motoroknál a tapasztalat az, hogy ezen a fordulaton a legjobb kenést az ásványi olaj biztosítja. Persze az olaj cégek a legdrágább olajat tolják.

Szóval, ha hajtod akkor Casrol GP20W50, vagy Motul 3000 20W50.
Itt nem a legolcsóbb a leggyengébb, hanem ez az alkalmas olaj.
A 10000 km-es szerviz intervallumot utcai motorokra ajánljuk, a sportmotorokra a 6000-es olajcsere időszakot tartsd be.
ttel: Szerviz
szia pohi, örülök hogy vagy, áttudsz jönni egy percre a yardos topicba,
lécci.
pohi jól van, csak ez már itt várja a következő olajcserét
oldpiet!

mindjárt bemásolom mit írt az ürge 1 perc.

Dannyboy!

Virgonc vagy (még soha nem kaptam bírságot , mielőtt rendőr lettem akkor se)!
Jó legyen igazad.
jónak jó bele, csak felesleges!
a kettő nem ugyanaz!
hát valószinü hogy raj nem tudja hogy rendőr vagy
Pohi akkor ez a félszint se jó bele?
Gondolom onnan, hogy te már összeszedted a 18-at...
Raji!

A helyszíni eltűnik miután befizetted, ha nem fizetted be akkor persze nem. A pontok pedig 2 év és már tűnnek is el, persze nem egyszerr, hanem mindegyik akkor mikor a 2 éve lejárt, hacsak össze nem szeded a 18-at.

Én már csak tudom
ja és jogsim sincs, és a rendszám sem volt fent. :o))
nem nyugi!
ez már vicc.
A helyszini sem évül el!!! Pláne nem ha még pontokat is kapsz. A piros lámpa pedig nem egyszerű. Nem 1 index elmulasztás.
Túró!

Hát az is egy szabs. ha nincs nálad a forgalmi KRESZ 5.§.(4) akkor azért jelentett fel mert 2 szabálysértésért nem lehet bírságot adni.
nem kizárt :o)