Sziasztok!
Cserélt már valaki generátor forgórészt? A gyári valami 100.000 er! De találtam olcsóbban,csak nem tökéletesen egyforma!
Méret stimmel,csak a belseje tér el picit a gyáritól! Mit gondoltok?
üdv ! annó nekem is volt hasonló gondom más yamaha típussal, yamaha kereskedés biztos nem fog segíteni, nekem is vissaz dobták nkh -ról a motort, a motor felkerült LEPO -hoz pestre, 2 hét múlva rendszám forgalmi a kezemben volt. belsős ember keress aki tudja a folyamatot.
Szia!
Vízpumpa és olajpumpa közötti tömítés enged. Bajt nem okoz, csak fogy a hűtővíz.
Javaslom azonban, hogy cseréld mielőbb, mert a vízpumpa/olajpumpa tengelyén lévő kikeményedett tömítés miatt, lehet hogy a tengelyt is cserélned kell, mivel megkarcolhatja.
Olajteknőt le kell venni, készülj egy halom O gyűrűvel, kell a vízcsövek csatlakozásánál a régiek helyére, mert kétszer nem érdemes visszatenni és filléres dolog.
A vízpumpa tömítése: https://www.motorosboltroadrid...
Az olajpumpához most kapásból nincs linkem, de oem-parts.hu-n pl. azonnal találsz azt is.
Én cseréltem a pumpa csapágyait is, azok sem olyan drágák.
Megéri mindent kicserélni, ha már szétszedted, nehogy kétszer kelljen nekiállni, elég sz.r... :)
Sziasztok kedves R1 tulajok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 07-08-as (rn19 ugye?) R1-eknek vannak még rájuk jellemző betegségeik? Mint pl a korábbinál a generátor széthullás, de hallottam kuplung meg váltogondokról is. De engem most az újabb fajta érdekelne, arról viszont nincs infóm, segítsetek plíz!
Sziasztok rn12 az alany olaj deknin csöpög a hűtővíz. Nem látok folyást. Nem volt indítva 3-4 hónapja még is szivárog. Kipufogót le kell szednem hogy jobban lássam mi van ott. Valaki tudja mi van ott mitől szivároghat? Köszönöm
Üdv
adott egy R1, probléma a következő, hogy blokk csere történt és nem tipús azonost tudtunk anno szerezni hozzá :( , de viszont kérnek olyan fajta igazolást, adatlapot v mi a szösszenetet, amivel bizonyítva van értékkel a környezet védelmi besorolása ( régi blokk motor kóddal, az alváz szám által beazonosítva) ha jól értelmeztem aki mondta . Csak is ezután tudok időpontot kérni NKH hatóságnál.... :( csak ezután tudnám lepapírozni. Adásvételi van a blokkról...
Valakivel előfordúlt ez a probléma? Tudnátok segíteni? Több YAMAHA importörnek írtam e-mailt, hátha le tudnák kérni számomra... Köszönöm, Üdv
A motor mar nincs itt de elmondom mik a tunetek. Szoval mikor raadod a gyujtast akkor standard modban indul el. Namost alapjarat teljesen rendben van de mikor sebessegbe teszem akkor leesik 800-900 kornyekere es van hogy le is all. Nem kupplung problema mert MODE A es MODE B teljesen rendben van. Alapjarat ok. Mihelyst MODE STD-ba valtok az alapjarat leesik. Olvastam hogy ECU flash megoldhatja hogy MODE A-ba induljon es akkor nincs gond. De miert esik le az alapjarat MODE STD-ben??????
2012 R1 alapjarat leesik mikor sebessegbe teszem standard mode-ban. Mode A es mode B ok. Valaki talalkozott mar ilyen problemaval? Gyujtas raadasakor mindig STANDARD modba kezd .
Mostanában szokott ezeken előjönni az idővel. A forgórészre gyantával van felragasztva a mágnes és leszakad és lerendezi a blokkot. Rengeteg embernek így lett kuka a blokk. Újonnan 105e forint, de megéri ha sokáig tervezel a motorral. Bal a régi, jobb a módosított.
MT10 tulajdonosa vagyok, felmerültek a típussal kapcsolatban megbízhatósági problémák, külföldi fórumokon.Néhány eset létezik .3000-6000mérfőld
Évjárat mindegy. Régi rókák biztosan gondolják mi a gond hajtókar. Valamilyen probléma mait nem érte el a kenőanyag a motor egyes részeit .
Ezt kéne magyarázni .Váltig állítják olajszint rendbe volt.
http://youtu.be/c6LDHjX3Q50
Vagy ha ki kell iktatni mert... :
http://youtu.be/AWlnfzuP-AA
http://youtu.be/c6LDHjX3Q50
Valakinek tapasztalata
Cserélt már valaki generátor forgórészt? A gyári valami 100.000 er! De találtam olcsóbban,csak nem tökéletesen egyforma!
Méret stimmel,csak a belseje tér el picit a gyáritól! Mit gondoltok?
https://www.ebay.de/itm/294062...
RN12-re keresek állítható lábtartót és kiegészítő hűtőt! Illetve ha van bármi pályacucc hozzá, az érdekelne.
Vízpumpa és olajpumpa közötti tömítés enged. Bajt nem okoz, csak fogy a hűtővíz.
Javaslom azonban, hogy cseréld mielőbb, mert a vízpumpa/olajpumpa tengelyén lévő kikeményedett tömítés miatt, lehet hogy a tengelyt is cserélned kell, mivel megkarcolhatja.
Olajteknőt le kell venni, készülj egy halom O gyűrűvel, kell a vízcsövek csatlakozásánál a régiek helyére, mert kétszer nem érdemes visszatenni és filléres dolog.
A vízpumpa tömítése:
https://www.motorosboltroadrid...
Az olajpumpához most kapásból nincs linkem, de oem-parts.hu-n pl. azonnal találsz azt is.
Én cseréltem a pumpa csapágyait is, azok sem olyan drágák.
Megéri mindent kicserélni, ha már szétszedted, nehogy kétszer kelljen nekiállni, elég sz.r... :)
Nekünk 2db R1-van otthon, mind2 teszi a dolgát.
A kuplung hidegen picit csörög, de teljesen jól működik.
B..
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 07-08-as (rn19 ugye?) R1-eknek vannak még rájuk jellemző betegségeik? Mint pl a korábbinál a generátor széthullás, de hallottam kuplung meg váltogondokról is. De engem most az újabb fajta érdekelne, arról viszont nincs infóm, segítsetek plíz!
adott egy R1, probléma a következő, hogy blokk csere történt és nem tipús azonost tudtunk anno szerezni hozzá :( , de viszont kérnek olyan fajta igazolást, adatlapot v mi a szösszenetet, amivel bizonyítva van értékkel a környezet védelmi besorolása ( régi blokk motor kóddal, az alváz szám által beazonosítva) ha jól értelmeztem aki mondta . Csak is ezután tudok időpontot kérni NKH hatóságnál.... :( csak ezután tudnám lepapírozni. Adásvételi van a blokkról...
Valakivel előfordúlt ez a probléma? Tudnátok segíteni? Több YAMAHA importörnek írtam e-mailt, hátha le tudnák kérni számomra... Köszönöm, Üdv
Tavasszal viszem szervizbe, megbeszélem a szerelőmmel a cserét.
Nekem 2005-ös van, ~10 éve van meg. Nincs vele gondom, igaz csak ~38 000km van benne.
Évjárat mindegy. Régi rókák biztosan gondolják mi a gond hajtókar. Valamilyen probléma mait nem érte el a kenőanyag a motor egyes részeit .
Ezt kéne magyarázni .Váltig állítják olajszint rendbe volt.