Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor már értem miért dícsérték annyira :D maradok a motulnál :D
Tasi bácsinak adhatna valami jutalékot a Xado, szerintem felfuttatta az eladásokat.
here we go again
Sziasztok! Tudom mindig kényes téma itt a motor olaj. :D Valamilyen csoportban nagyon dícsérték a xado olajat, valakinek van vele valami tapasztalata?
Köszi!
A DIAG mellett Van egy CO menü is, abba ne lépj be.
Köszi és nem tudok semmit elbarmolni?
Az exup teszt is hasznos. Meg tudod nézni nem-e szorul. Teljesen kinyitja, majd bezárja.
Le kell húzni hozzá a benzinpumpa vezetékét. Piros motorleállító kormánykapcsolót tiltásra állítani. Select és Reset gombokat nyomva tartod a műszerfalon, közben ráadod a gyújtást, vársz amíg ki nem írja: diag. Elengeded, ismét megnyomod őket egyszerre. Innentől kezdve a diagnosztikai módban van. Itt különböző kódokat tudsz léptetni, ehhez van egy táblázat a manualban. Megvan adva pl egy érték mettől meddig jó. A gyújtótrafó, vagy az injektorok tesztjét a piros kapcsolóval lehet elindítani. De le lehet tesztelni a ventilátort, refit, kiírja a légköri nyomást, hőmérsékletet ilyesmik.
Nagyon szép motor!
Ez hogy működik?
Sziasztok.Rég jártam erre,de a régiek azért még biztos emlékeznek(Pohi..stb...) Ha esetleg valakit érdekel....eladó lett az R1-em...Sérülésmentes,2008 októberi,de 2009-es forgalomba helyezés,,,valós 31.000 km. élsö tulaj vagyok,Dobok pár képet,de a használt autón is fent van már.A motor hibátlan,nagyon vigyáztam rá. A képek ma készültek.Ha kérdés van....vagy itt,...vagy tel,20 440 70 79
Csak tapasztalat. Sima elektrolitos akku megöli a szabályozót, riasztó/egyéb zselés akku meg nem. Utóbbi ki se folyik, ha eldől a motor.
Telefon méretű zsebbika 5000ccm-es v8-as motort beindít, keress rá!
Ezt a témát kifejthetnéd bővebben.
Amit linkeltél az egy munkaakkumulátor, szünetmentes tápokban, riasztókban használják. Nem képes leadni azt az indítóáramot amire az önindítónak szüksége van.
Aztán csodálkoztok hogy szétmegy a fesszabályozó. Ilyet nézzél bele: http://www.zselesakkumulator.h...
Szia. Abból lehet e bármi probléma hogy én cr9eix gyertyát raktam bele?
Van "szikra teszt" is az öndiagnoszika menüben, akkor nem kell indítózni sem, külön-külön lehet a hengereket tesztelni.
Köszi
Köszi
Egyébként csak szeretek szerelni......ez nem egyenlő azzal, hogy tudok is
Egyébként húzd ki a gyertyát rakd bele a pipába és indíts rá.....közben érintsd valami fémhez és akkor látod szikrázik e...
Paraszt módszer, de legalább látod van e szikra vagy nincs. Mert ha van mindnél akkor a pipákkal nem igen van gond.....
Az elektromos rész az érdekes dolog...ezer féle oka lehet...
Pontosabban NGK CR9EIA9
NGK CR9EIA a gyária, nem drága, ha jó helyen veszed:

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls...

2200/db. nekem kedvezménnyel....
Ezeknél trafóval egybeépített pipa van. Ilyenek vannak az R6-ban is, biztos megtalálható a fazerekben is, talán így egyszerűbb keresni.
Szia! Bocsi, hogy zargatlak, de úgy látom Te elég jól képben vagy az RN09 R1-el Olyan kérdésem lenne, hogy milyen gyertyát tegyek bele? Valamiért baszakszik az egyik henger, alacsony fordulaton kihagy, de ha húzom neki akkor nincs. Gondoltam előbb próbálok egy gyertyasor cserét, ki tudja mikor volt cserélve.... De sajna többféle gyertyát is ír. NGK CR9-et első körben, de ebben most NGK CR9EIA van. Néztem, árban nem mindegy. Jó lehet a sima CR9 is? És esetleg meg tudnád mondani, hogy egy gyertyapipa milyen árban mozog? Sehol nem találok erről infót Köszi